Zethyr Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 php likner utrolig mye på C++ igrunn jeg tror jeg skal se litt på PHP, siden jeg ihvertfall er kommet forbi 'multiple inheritance' i C++. Hvis jeg ikke tar feil, har vel PHP5 blitt ganske bra på ObjektOrientering? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Kjede seg heter det. Har du i det hele tatt peiling på hvordan webcaféen var før??? Jeg har mine tvil... Det var en ordentlig café før, skal jeg si deg! Du må nok lese fra begynnelsen av for å skjønne hvordan vi hadde det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Hvis jeg ikke tar feil, har vel PHP5 blitt ganske bra på ObjektOrientering? Jo, PHP5 har endel OO-features, men de færreste webhosts tilbyr PHP5 enda, siden den fremdeles er ganske ny. Jibril2k: Det var tider det... Spam hele dagen, og når man var vekke i tre dager, hadde folk postet 20-30 sider. Husker tilbake til PTs enorme quotepost. (6 fulle skjermer @ 1280*1024). *those were the days* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 De færreste webhosts tilbyr PHP5 enda, siden den fremdeles er ganske ny. As if I care... Brodern er min web-host, og snart blir jeg min egen web-host nr#2. (Jeg bare må vente på bredbånd først) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Det er seff ingenting imot at du kan smekke PHP5 inn på din egen burk. Det minner meg på noe... Har en gammel burk her som nettopp ble ledig. *sikle* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Kjede seg heter det. Har du i det hele tatt peiling på hvordan webcaféen var før??? Jeg har mine tvil... Det var en ordentlig café før, skal jeg si deg! Du må nok lese fra begynnelsen av for å skjønne hvordan vi hadde det Skal se om jeg får gjort det en dag Er det foresten noe slik pepsi max etiketten ser ut? .Psd fila, hvis noen vil se på den Endret 29. august 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Pføy! Pepsi Max *Holde seg langt unna* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Pføy! Pepsi Max *Holde seg langt unna* Solo Pasjonsfrukt er bedre enn alt annet, jeg bare lurte på om bildet lignet på etiketten, ikke å starte on brus diskusjon... Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 igjen, topic? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 http://www.union-getraenke.de/linebreak4/m...ard%204C%20.jpg http://pepsico.fr/marques/softdrinks/max/images/pdt.jpg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 igjen, topic? *hoststatuereeksempelhost* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Kun for å holde tråden noenlunde til topic: http://www.home.no/twistedpure/diverse/web/Warf/web/ Noen bugs what so ever? Takk til Polert, forresten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Nope, ingen bugs som jeg kan se Stilig bilde i header Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Kun for å holde tråden noenlunde til topic: http://www.home.no/twistedpure/diverse/web/Warf/web/ Noen bugs what so ever? Takk til Polert, forresten. Whoa! Hvor har jeg sett den før? (retorisk spørsmål) EDIT: Ikke alle som tok den kanskje.. Det jeg mener er at jeg føler jeg ser slike layouts poppe opp overalt for tiden Savner en border eller no til venstre for menyen - noe som lager en naturlig grense mellom bildet og menyen liksom... Ellers var det ganske smooth EDIT: Syns forresten.. font-size: .8em; line-height: 1.5em; ...på p-elementene så litt bedre ut.. Endret 29. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Kun for å holde tråden noenlunde til topic: http://www.home.no/twistedpure/diverse/web/Warf/web/ Noen bugs what so ever? Takk til Polert, forresten. ingen bugs, men så var det jo bruken av h1 elementer da.. :\ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 ingen bugs, men så var det jo bruken av h1 elementer da.. :\ Gimme link. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 ingen bugs, men så var det jo bruken av h1 elementer da.. :\ Gimme link. <div id="header"></div> Burde egentlig vere <h1 id="header">Headertekst her</h1> Slik er det gjort på bl.a. mi eiga side Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 id kan godt fjernes fra h1 også. Dersom h1 inneholder navnet på sida, er det sannsynligvis ikke noen andre overskrifter som er på samme nivå som den. Det vil si, det eksisterer bare ett h1-element. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 arve; Det skal ikke jeg ha skylden for denne gangen, har bare vært "feilretter" jeg. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Prøvde å lage meg selv.. men det ligner ikke i det hele tatt. Hva skjer forresten med pixelstreet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå