Lokaltog Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Avatarbyttet er herved endelig. Dere skal fra nå av få lov å kjenne meg igjen på avatarserien jeg bruker nå! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Hvor er PT når man trenger ham? *prøve* Sette strek: --------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Polert: du har bare ikke skillz på dette. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Vet det er litt OT, men slik bor jeg nå.. Her er hva jeg syns om det.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 slik bor jeg nå.. hehe.. så du hadde en del batterier der:p er de til musa eller *ler* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 *le av Marvil* Btw: lyskryss != "lighting cross". Om du forårsaker kø i lysende kors, er det din sak, men jeg velger å tro at det er et lyskryss det er snakk om... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Et lite sidekick, driver på å registrerer meg i enhetsregisteret på brreg.no, men skal jeg melde meg inn i merverdiavgiftsmantallet? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Vet det er litt OT, men slik bor jeg nå.. Her er hva jeg syns om det.. http://blog.sparklingblue.net/pics/gallery...vik/nordby9.jpg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Vet det er litt OT, men slik bor jeg nå.. Her er hva jeg syns om det.. http://blog.sparklingblue.net/pics/gallery...vik/nordby9.jpg Hehe, om du står på utsiden av bygget og ser opp, så ser du enormt mange slike flasker i vinduene til folk.. Vinduet må enten stå helt åpent, eller helt igjen, så om man legger en flaske der, så får man finfin åpning.. Skjønte det ikke helt i begynnelsen hvorfor alle hadde flasker i vinduet, men det var litt praktisk.. Endret 29. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Marvil: Prøv å fylle flasken helt opp med vann før du setter den inntil. Kan garantere deg at du får en pangopplevelse. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Fett mini-kjøleskap, marvil! Så et sånt på expert i går til 999,- Hadde glat kjpt det om det hadde vært en smule større. Er vel ikke mange 1,5-literne man får plass til inni der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 @Loomy; Hehe, det råkker.. Kostet btw 299 på Euronics for noen uker siden.. Ikke så veldig stort, får vel inni 2x 1.5 liters om jeg trykker litt.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 topic? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Noen snille folk her som har litt peil på PHP? Problemet mitt er slik at jeg gjerne vil ha kodensnutten <div id="index"></div> inn hvis brukeren ser på "index"-sida, og kodesnutten <div id="ommeg"></div> skal inn hvis brukeren ser på sida "om meg", og <div id="fiolm"></div> hvis brukeren er inne på sida "film" osv osv. Skjønner? Noen snille sjeler som kan hjelpe? Jeg kom så langt ... <?php if($_GET['q']=="home") echo('<div id="film"></div>'); if($_GET['q']=="ommeg") echo('<div id="ommeg"></div>'); ?> ... men det er neppe riktig antar jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) <?php if ( $_GET['q'] == "home ) { print '<div id="film"></div>'; } elseif ( $_GET['q'] == "ommeg" ) { print '<div id="fiolm"></div>'; } ?> Edit: Nå driver jeg og leser webcafèen fra begynnelsen av. *The good old days* Endret 29. august 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Betyr det <?php if ( $_GET['q'] == "home" ) { print '<div id="home"></div>'; } if ( $_GET['q'] == "film" ) { print '<div id="film"></div>'; } if ( $_GET['q'] == "kontakt" ) { print '<div id="kontakt"></div>'; } elseif ( $_GET['q'] == "ommeg" ) { print '<div id="ommeg"></div>'; } ?> eller <?php if ( $_GET['q'] == "home" ) { print '<div id="home"></div>'; } elseif ( $_GET['q'] == "film" ) { print '<div id="film"></div>'; } elseif ( $_GET['q'] == "kontakt" ) { print '<div id="kontakt"></div>'; } elseif ( $_GET['q'] == "ommeg" ) { print '<div id="ommeg"></div>'; } ?> ? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Dunestar: Du er på rett vei, og en mer effektiv måte å gjøre dette på er å bruke the switch statement. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Edit: Nå driver jeg og leser webcafèen fra begynnelsen av. *The good old days* Kjede seg heter det. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) <?php switch ($_GET['q']) { case "home": { print '<div id="home"></div>'; break; } case "film": { print '<div id="film"></div>'; break; } [. . .] } ?> Edit: og da skal selvfølgelig [...] erstattes med resten av statementene dine. Endret 29. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå