Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Da kan jeg med en gang komme med noe meningsfyllt, og vise denne lille greia jeg satt sammen i går; >>INSPIRASJON @ tråden igjen! EDIT: Dumme serveren er nede! Kjekk ide å samle inspirasjon på en side slik. PS: Jeg heter ikke Axelander eyh! den var ikkje dum, nått ætt åål! Så lite som skal til for at ei sånn side skal sjå proff ut, to farger og strukturert tekst Men, *kremt*, unnskyld å minne deg på det PoleCat, men koden din er stygg absentvoid under "nice designs" Edit: men korfor "thx to" meg? har eg .. inspirert deg til å lage sida? Endret 9. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Men, *kremt*, unnskyld å minne deg på det PoleCat, men koden din er stygg Jeg vil også minne deg på det PC http://polecat.demoted.org/inspiration/index.htm + Opera + ctrl + shift + v = sint w3.org-validator 31 feil (html 4.01 transitional) og manglende doctype EDIT: Men det var en snerten side Endret 9. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 weee, fikk endelig ned firefox. For de andre som sliter: http://www.fundingsrud.net/div/FirefoxSetup-08.exe Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Dere vet jo alle at pc designer i fp. Ikke vits å plage han med klager på koden når sidene hans er så flotte Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Og firefox er? Edit: nevermind, firebird i nytt navn ja... får teste den jeg Endret 9. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) >>INSPIRASJON ClickART under nice designs! Thx to clickART? What for? Vakkert PC! Endret 9. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Føler meg ekskludert PoleCat Eller, on the other hand, har jeg egentlig en side oppe? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg føler meg max eksludert.. putt meg under armen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg føler meg max eksludert.. putt meg under armen! ...har du side oppe? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke kjøpe sånne plater, da! Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! Noen som har skjønt det, ser jeg. Ikke glem Coldplay og Salvation Street.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis noen har hørt om devilweb.org før så var det jeg som eide og lagde hele skiten.. det var en webutviklings portal som gikk ganske greit.. men portfølje side har jeg ikke oppe offisielt.. har noen gamler sider som bare ligger der though *finne* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ikke kjøpe sånne plater, da! Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! Noen som har skjønt det, ser jeg. Ikke glem Coldplay og Salvation Street.. Og Cardigans samt andre Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ..Salvation Street.. Var på konsert med dem i Stavanger en gang! Åhhh! *drømme* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har 2 uferdige prosjekter oppe.. De er ganske gamle though.. En portfølje side og ei sånn humor side som jeg skulle lage for en kamerat men orka ikke lage den ferdig.. Portfølje siden er ikke ferdig i det hele tatt... http://www.devilweb.org/Designs/ayche http://www.devilweb.org/Designs/KlinKokos/view.jpg Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Da kan jeg med en gang komme med noe meningsfyllt, og vise denne lille greia jeg satt sammen i går; >>INSPIRASJON Hei... Jeg er med jo Hmmm, kanskje på tide å få opp ei side jeg og da, isteden for reisesiden... Og kanskje bør jeg vurdere å spørre pent en av modene om å endre nicket mitt. Registrerte meg kun får å få kritikk på siden, og så ble jeg visst limt fast av en eller annen, og ble værende her. Ser ikke ut som jeg finner veien ut med det første, så jeg kan vel egentlig bare bli her? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) /me mekker tegneserie i PS (skoleoppgave) nuh Figur nummer 1 av 2 er ferdig Spark der det gjør vondt Endret 9. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei... Jeg er med jo Hmmm, kanskje på tide å få opp ei side jeg og da, isteden for reisesiden... Og kanskje bør jeg vurdere å spørre pent en av modene om å endre nicket mitt. Registrerte meg kun får å få kritikk på siden, og så ble jeg visst limt fast av en eller annen, og ble værende her. Ser ikke ut som jeg finner veien ut med det første, så jeg kan vel egentlig bare bli her? Hehe.. "En post og du er hekta, hekta hekta hekta" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har 2 uferdige prosjekter oppe.. De er ganske gamle though.. En portfølje side og ei sånn humor side som jeg skulle lage for en kamerat men orka ikke lage den ferdig.. Portfølje siden er ikke ferdig i det hele tatt... http://www.devilweb.org/Designs/ayche http://www.devilweb.org/Designs/KlinKokos/view.jpg Hmms, Stilig! Kom med meir! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Noen som har fått ned firefox og har lyst til å dele? Fant det ikke på noen av dc hubbene mine, og mozilla.org er værre enn mosseveien kl halv åtte på mandag morgen... nesten like rakst og stabilt som home.no.... btw. Happy fordi everket i bygda gir ut 2 mb til 450 kr/mnd og 10 mb til 700 kr/mnd !!! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Spark der det gjør vondt Da tar jeg på Kick this where it hurts! Hekta, hekta, hekta, hekta, hekta, hekta, hekta, hekta, hekta ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå