Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ergo er ikke FF standardbrowser likevel. FF har bare bundet seg til .html-filer o.l, men den tar ikke browser-kallet fra diverse programmer, fordi IE henger fast fremdeles. Hvordan jeg fikk det løst (XP):

 

1. Reinstallere

2. Laste ned FF med en eneste gang. (før man installerer MSN/IRC)

3. Sier ja til å bruke FF som std.browser.

 

;)

Lenke til kommentar
Jeg ligger da på en mellomting her:

 

FF tar alle kall fra MSN og OE så lenge det ikke er et IE-vindu oppe. Da tar det magisk mot alle kall fra disse... IRC-klienten min er chatzilla, så den dyttet alt til aktivt vindu i FF

Man skal ikke ha IE oppe noensinne

*problem fixed

 

menneh; det er jo en klar sammenheng mellom IE og alle andre MS-infested programmer. Jeg fikk beskjed om å ordne tilkoblingsinnstillinger for IE siden jeg ikke kunne koble på msn. :hrm:

Lenke til kommentar

Bra, farger passer fint sammen.

 

Men fonten i menyen er litt merkelig. Må se etter to ganger for å være sikker på hva som står der.

Er det Base02 i på toppen der? Passer bra med header.

Content burde heves litt over innholdet, ser ut som det er litt sammenklemt slik. kansje også heve boksen med innhold litt høyere opp mot menyen.

Og Submenu var litt stor, tar opp veldig mye av plassen til inholdet, og siden det er en blog side skal det vell stå litt der.

 

:thumbup:

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
z: Prøv mpetre webradio i FF :)

Jah, at enkelte hyperfundamentalistiske MS-sympatiske ekstremister velger å gå til drastiske handlinger for å forhindre enhver utbredelse av velstand og klokhet, er dessverre ikke til å unngås ;)

 

dessuten kan du jo være din egen dj via noen mp3filer, du kan kjøpe cd'r, du kan høre på radio i whinedoze mediaplayer, bruke et annet program for radio, men FOR ALL DEL IKKE BRUK IE ! :grin:

Lenke til kommentar
Bra, farger passer fint sammen.

 

Men fonten i menyen er litt merkelig. Må se etter to ganger for å være sikker på hva som står der.

Joda, men det er ikke så nøye. Den passer godt inn i sammenhengen, så det er da greit. :)

 

 

Er det Base02 i på toppen der?

 

Ja.

 

Passer bra med header.

 

Det var liksom poenget. :p

 

Content burde heves litt over innholdet, ser ut som det er litt sammenklemt slik. kansje også heve boksen med innhold litt høyere opp mot menyen.

 

Du mener ordet content som ligger over contentboksen? Må si meg uenig, siden det for meg ser mye mer gjennomført og grunge ut med "Content" klemt inntil.

 

Og Submenu var litt stor

 

I høyden eller bredden eller begge deler?

 

 

 

tar opp veldig mye av plassen til inholdet, og siden det er en blog side skal det vell stå litt der.

 

(Y).

Lenke til kommentar
Content burde heves litt over innholdet, ser ut som det er litt sammenklemt slik. kansje også heve boksen med innhold litt høyere opp mot menyen.
Du mener ordet content som ligger over contentboksen? Må si meg uenig, siden det for meg ser mye mer gjennomført og grunge ut med "Content" klemt inntil.

Ikke så veldig mye, men 1-2 px eller noe.

Og Submenu var litt stor
I høyden eller bredden eller begge deler?

Bredden.

 

:thumbup:

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar

Finnes det noe HTML-kode for harde mellomrom i en tekst..?

 

Eksempel;

I am

Så er det et hardt mellomrom mellom I og am, slik at disse alltid blir stående på samma linje.. Ser dumt ut, og er negativt, om det står slik;

Today we need money. I
am rich, because ...

 

Evt annen kode for tekstbehandling..? Lærte mye kos på skolen om slikt i dag..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...