Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett på kilden til dabladet.no? Alt av stylesheets er internt... ough så sinnsykt irriterende! Hvorfor kan de ikke ha den i en ekstern .css fil å få ned litt av loadetiden? Jeg regner med at de har en del besøkende? :hrm: Sånne småting irriterer meg.  I tillegg er sia rotetete. *gretten pirke-modus: på*

Fordi siden er laget i et wysisyg som er satt opp til å gjøre det slik?

 

If it ain't broken, don't fix it

 

edit; argumenterer på ingen måte for at problemet er løst på best mulig måte, men det fungerer tilsynelatende, og da pleier de fleste programmerere å la det være slik.

Endret av enden
Lenke til kommentar

Allesammen: Dette kan jo holde på i evigheter!

Det dere faktisk gjør er å kommentere spam og meldinger som har blitt postet feil.

Det vil til syvende og sist si at til og med meg, som skriver dette innlegget her akkurat nå, faktisk spammer.

 

Jeg har derfor et forslag som jeg vil at ingen skal kommentere fordi det blir sett på som spam; Slutt å kommenter spam! Send heller en PM til brukeren som utfører det.

 

By The Way: ta en titt på disse tallene. Microsoft (backstage)

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar
Nok et tegn på at di gutta der tjener for mye, når den blir "missbrukt" så hardt...

Visste du at gjennomsnittet i verden (eller Norge, husker ikke) på tap av resultat ligger på mellom 30 og 40 prosent pga avvik i bedriften ? Det betyr at om en bedrift har 1mrd i omsetning, så taper de (statistikkmessig sett) 300 til 400 millioner pga lite eller ingen kunnskap om dette emnet..

 

 

Hm, åssen stiller man på standardbrowser..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...