Purify Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 På mitt kontrollpanel står det "subdomains" enkelt og greit, så kan jeg trykke der og lage til det jeg vil med egen FTP. Da var det ikke noe problem, var det vel? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 På mitt kontrollpanel står det "subdomains" enkelt og greit, så kan jeg trykke der og lage til det jeg vil med egen FTP. Da var det ikke noe problem, var det vel? Har ikke prøvd å lage et og bruke det men det virket ganske enkelt ja Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, HTML har hatt mange rare tagger o.l. opp gjennom tidene, men det er veldig viktig å legge merke til at det er nettleser selskapene som for det meste har stått for det som er dritt i HTML! Delvis korrekt. Selfølgelig har det oppstått en del browser-spesifike elementer i HTML med meir eller mindre nyttige funksjoner, men W3C har jo også laga en del slike elementer som har "gått ut på dato", etter at nyare standarder har blitt innført. Den største forandringa er vel kanskje det å skrive (X)HTML strict, og bruke CSS effektivt til det det er meint til. Men, etterkvert som browsere støtter slikt ganske godt etterkvert, så er gamle elementer i HTML unødvendige, og derfor fjerna fra lista over gyldige elementer. Framtid og semantikk henger sammen når det gjelder webdesign, håper eg ivertfall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Kvikk lunnsj og farris, teh best a mann can geet. Edti: Hysj. Endret 18. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Kvikk lunnsj og farris, teh best a mann can geet. Ikke så stort utvalg i kiosken på Gjøvik, kanskje? EDIT: Viktig med nok drikke, ikke sant? Endret 18. august 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kvikk lunnsj og farris, teh best a mann can geet. Ikke så stort utvalg i kiosken på Gjøvik, kanskje? kjetfn småen.. Det var det jeg fant i minicoooleren på rommet.. Må finne noe å gjøre på, kanke sove _helt_ enda.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Framtid og semantikk henger sammen når det gjelder webdesign, håper eg ivertfall Ja, når XHTML2 kommer for fullt, og samme med CSS3 får vi håpe at veven blir et bedre sted. Den tankegangen at fremtiden kun kommer til å bestå av validerte og semantiske sider er ganske urealistisk, men som Mike Davidson sier, validering er slått litt for hardt ned på. Edit: Hm, Marvil har den fordelen at han kan kalle de fleste småen. Endret 18. august 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ikke i kvikk lunch i hvertfall, eller hva Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Edit: Hm, Marvil har den fordelen at han kan kalle de fleste småen. Oh yeah. Og enden, jeg jeg fylleposter IKKKE. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 http://www.home.no/twistedpure/diverse/web...stedpure-v2.jpg http://www.home.no/twistedpure/diverse/web...v2-vertikal.jpg Jada. Meninger? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Horisontal meny Annet har jeg ikke å si, resten var faktisk smooth Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Edit: Hm, Marvil har den fordelen at han kan kalle de fleste småen. Oh yeah. Og enden, jeg jeg fylleposter IKKKE. Oi, hihi.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Noen som var på sin første studentfest i natt tro? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Noen som var på sin første studentfest i natt tro? /me var @ NITH Bergen ...men unngikk med vilje å poste i fylla (I motsetning til eventuelle andre ) Endret 19. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kanskje til interesse for de fleste her: http://forum.programmer.no/index.php?showforum=215 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Woohoo! Men skulle hatt egen kategori, og ikke sånn underkategori ... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det kunne vært en hovedkategori som het "Webutvikling", med underkategorier som "PHP", "HTML og CSS", "Javascript", "Generelt", "Showroom" og lignende. Tror det hadde fjernet en del feilposter, og samtidig laget et mer ryddig forum. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Post det i "Forslag til forumet", sat. Det var ikke så dumt, faktisk. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Post det i "Forslag til forumet", sat. Det var ikke så dumt, faktisk. Ja, hørest bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå