Chasseur Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 nå skal jeg si dere noe om den idiotiske norske skole!! idag, emns jeg satt og leste gjennom den nye norsk boka, så jeg at det var et kapittel viet til HTML, og da spør vi (ehrm, jeg) raskt om vi skal ha dette kappitelet.... noen som vil gjette svaret..? svar: Nei, for det er ikke viktig nok i 10. klasse jeg som for en gangs skyld gledet meg til dobbel timer med norsk.... (det var webrelatert, ikke sant?) Dagens høydepunkt omgjort til dagens nedtur på noen få sekunder Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) @PiRANhA: Men mange under... ...på pris that is. Vurderer å flytte demoted.org over til MT jeg også. Har ikke hørt annet enn lovord. EDIT: @LordZyfeX: Ikke ypp Marvil til enda en diskusjon om (det norske) skolesystemet. Endret 17. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 EDIT: @LordZyfeX: Ikke ypp Marvil til enda en diskusjon om (det norske) skolesystemet. Hehe, jeg rydder, men kunne gjerne skrevet noen ord, om noen ønsker.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 EDIT: @LordZyfeX: Ikke ypp Marvil til enda en diskusjon om (det norske) skolesystemet. Hehe, jeg rydder, men kunne gjerne skrevet noen ord, om noen ønsker.. ...Hold kjeft. idag, emns jeg satt og leste gjennom den nye norsk boka, så jeg at det var et kapittel viet til HTML, og da spør vi (ehrm, jeg) raskt om vi skal ha dette kappitelet.... Blei overivrig, og skjekka mi eiga norskbok (for VK2 though), men nei :\ - der forsvant den muligheten til å få fem i norsk Masse creds til PoleCat forresten, for å ha bringt tilbake gamle minner i en anna tråd Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jøss.. HTML i norskboka er andre boller enn det vi hadde i min ungdom. :S Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Hehe, jeg tviler sterkt på at man får særlig mye ut av kapittelet i norskvoka om HTML, iallefall ikke om man kan en del fra før av. Tipper det står mye utdaterte ting der også Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Det hadde vi også som jeg brukte å smuglese på i norsktimene, men alt som var der var en stygg fyr som drev med talbes og lagde en STYGG eksempelside. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Hehe, jeg tviler sterkt på at man får særlig mye ut av kapittelet i norskvoka om HTML, iallefall ikke om man kan en del fra før av. Tipper det står mye utdaterte ting der også Jepp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Q & D tablestyle Feel free to rewrite my sourcecode kun for å irritere Men iFrame og tabeller funker for meg. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Nå går ikke jeg på skolen lenger, men er det ikke sånn at det norske skolesystemet bytter norsk-bøker hvert år for å tjene mer penger på salg og lignende. Det vil jo si at om HTML hadde vært et tema i norsk timene så ville det i hvert fall vært oppdatert! Nei, forresten. Er det ikke sånn at de bare bytter ut bildene og ikke innholdet?! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg er egentlig enig med læreren der, HTML hører mer hjemme i kunst og håndtverk og IT-relaterte fag enn norsk. Men, det er sikkert bare feilinformasjon i boka likevel. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Nå går jeg og legger meg, skolen begynner om 5 timer Endret 18. august 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) idag, emns jeg satt og leste gjennom den nye norsk boka, så jeg at det var et kapittel viet til HTML, og da spør vi (ehrm, jeg) raskt om vi skal ha dette kappitelet....noen som vil gjette svaret..? Oppgave 12: Bygg din egen nettside med dritten HTML, intet CSS-stilark, men derimot med frames og FrontPage. ----------------------------------------------------------------------------- @SirIce; Skulle tro du ikke gjorde annet enn å designe nettsider. Bakgrunnen var _veldig_ fet, men det var ikke fonta i header eller h1. Fra langt til kort: Stiiiiliiiig! Endret 18. august 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Oppgave 12: Bygg din egen nettside med dritten HTML... Det var vel kanskje litt å ta i. Ja, HTML har hatt mange rare tagger o.l. opp gjennom tidene, men det er veldig viktig å legge merke til at det er nettleser selskapene som for det meste har stått for det som er dritt i HTML! Synes HTML er veldig bra så lenge man bruker det riktig. REG: JavaScript er også bra så lenge man bruker det fornuftig. Endret 18. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 hva er et subdomene forresten? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Er ikke det f.eks siden jeg har domene http://www.maraak.com at jeg da kan ha http://skomaker.maraak.com eller noe? Tror det er noe i den duren Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) hva er et subdomene forresten? Toppdomene: hardware.no Subdomene: forum.hardware.no, bruktmarked.hardware.no etc Edit: Skomaker: ja Endret 18. august 2004 av Mikka Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 tøft, hvordan lager jeg et sånt et? de jeg har servern hos skriver jeg kan ha så mange jeg vil. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 tøft, hvordan lager jeg et sånt et?de jeg har servern hos skriver jeg kan ha så mange jeg vil. du går inn i kontrollpanelet og leter litt frem og tilbake. finner det sikkert under domener. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 tøft, hvordan lager jeg et sånt et?de jeg har servern hos skriver jeg kan ha så mange jeg vil. På mitt kontrollpanel står det "subdomains" enkelt og greit, så kan jeg trykke der og lage til det jeg vil med egen FTP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå