PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ehmm.. det finnes jo KVINNELIGE webdesignere da... Poeng! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ehmm.. det finnes jo KVINNELIGE webdesignere da... Poeng! Som hun pene jeg posta bilde av for noen sider siden.. SKulle gjerne likt å se henne DanielP style.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ehmm.. det finnes jo KVINNELIGE webdesignere da... Poeng! Som hun pene jeg posta bilde av for noen sider siden.. SKulle gjerne likt å se henne DanielP style.. Word © Jeg har et spm til alle sammen; Jeg så en reklame på tv her om dagen. Det er en reklamefilm for Peugeot 307 (tror jeg) fra India (?) der en inder driver å krasjer den gamle bilen sin og lar en elefant sette seg på panseret og noe greier for å få den til å ligne på en 307. I denne reklamen spiller de en sang jeg gjerne skulle hatt navnet på. Det er noe ala Panjami MC (om noen har hørt om dem...) Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm... vet hvilken sang du mener, men jeg husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 @arve87; Butikk, cafè, pc-shop osv osv.. /me er ikke til salgs.... (for øyeblikket) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 @arve87; Butikk, cafè, pc-shop osv osv.. /me er ikke til salgs.... (for øyeblikket) ! GJETT om det skal lagast en PC shop dah! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PoleCat og Arve: leste dere ikke nyhetene på fisken? http://haltan.lyxalig.com/lyxaligfisk.jpg ?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) HAHA!!!!!!!!!!!!!! LMAO :grin: men en helt syk sak jeg så på ebay: F-18 til salgs!!!!! Edit: skriveleif var på besøk Endret 15. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PoleCat og Arve: leste dere ikke nyhetene på fisken? http://haltan.lyxalig.com/lyxaligfisk.jpg ?? Arve - EID! Det var da en vill copyright på den siden din da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PoleCat og Arve: leste dere ikke nyhetene på fisken? http://haltan.lyxalig.com/lyxaligfisk.jpg ?? Det var mao det du skulle med bildet? Jo, jeg så det, men tenkte jeg ikke skulle bringe opp den saken igjen. De aller fleste vet vel hvordan det gikk sist. © Marvil @ copyright i bunnen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 PoleCat og Arve: leste dere ikke nyhetene på fisken? http://haltan.lyxalig.com/lyxaligfisk.jpg ?? :lol: Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei *Begynne på PC shop* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei Skal vi se; Du liker rosa Du liker ikke at vi sier du har dame Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di Du drikker te Need more? Endret 15. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei Skal vi se; Du liker rosa Du liker ikke at vi sier du har dame Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di Du drikker te Need more? nå sitter du pent i det arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei Skal vi se; Du liker rosa Du liker ikke at vi sier du har dame Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di Need more? Nå er listen korrekt (te er godt) Endret 15. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei Skal vi se; Du liker rosa Du liker ikke at vi sier du har dame Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di Du drikker te Need more? Er det noke galt med fargen rosa? Har ikkje sagt at eg ikkje liker det, sa faktisk at det var snålt/positivt for en del poster tilbake. Ho bur langt vekke, og når eg ringte ho seinare på kvelden var ho sjuk. Dimiles fikk vite dette @ irc though, sa det ikkje på forumet. Te er godt. HAHA! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bortforklaringer.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bortforklaringer.... Dårlige argumenter fra di side i så fall PC shoppen blir fin Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei Skal vi se; Du liker rosa Du liker ikke at vi sier du har dame Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di Du drikker te Need more? Er det noke galt med fargen rosa? Har ikkje sagt at eg ikkje liker det, sa faktisk at det var snålt/positivt for en del poster tilbake. Ho bur langt vekke, og når eg ringte ho seinare på kvelden var ho sjuk. Dimiles fikk vite dette @ irc though, sa det ikkje på forumet. Te er godt. HAHA! Ro, ro, ro din båt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå