Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehmm.. det finnes jo KVINNELIGE webdesignere da... ;)

Poeng! :thumbup:

Som hun pene jeg posta bilde av for noen sider siden.. SKulle gjerne likt å se henne DanielP style.. :lol::love:

Word ©

Jeg har et spm til alle sammen;

Jeg så en reklame på tv her om dagen. Det er en reklamefilm for Peugeot 307 (tror jeg) fra India (?) der en inder driver å krasjer den gamle bilen sin og lar en elefant sette seg på panseret og noe greier for å få den til å ligne på en 307.

I denne reklamen spiller de en sang jeg gjerne skulle hatt navnet på. Det er noe ala Panjami MC (om noen har hørt om dem...)

Håper noen kan hjelpe! :love:

Lenke til kommentar
Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei :p

Skal vi se;

• Du liker rosa
  • Du liker ikke at vi sier du har dame
  • Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di
  • Du drikker te

Need more? :devil:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Dessuten er eg ikkje homo. Det er slemmt å komme med slike påstander uten å ha grunnlag for dei :p

Skal vi se;

• Du liker rosa
  • Du ble heller sittendes hjemme på valentines-dagen enn å sitte barnevakt sammen med den påståtte dama di
  • Du drikker te

nå sitter du pent i det arve87 :green:

Lenke til kommentar

Skal vi se;

•  

• Du liker rosa

Nå er listen korrekt ;)

(te er godt)

Endret av PT
Lenke til kommentar

Skal vi se;

• Du liker rosa
  • Du drikker te

Er det noke galt med fargen rosa?

Har ikkje sagt at eg ikkje liker det, sa faktisk at det var snålt/positivt for en del poster tilbake.

Ho bur langt vekke, og når eg ringte ho seinare på kvelden var ho sjuk. Dimiles fikk vite dette @ irc though, sa det ikkje på forumet.

Te er godt.

HAHA!

Lenke til kommentar

Skal vi se;

•  
  • Du liker rosa

• Du drikker te

Er det noke galt med fargen rosa?

Har ikkje sagt at eg ikkje liker det, sa faktisk at det var snålt/positivt for en del poster tilbake.

Ho bur langt vekke, og når eg ringte ho seinare på kvelden var ho sjuk. Dimiles fikk vite dette @ irc though, sa det ikkje på forumet.

Te er godt.

HAHA!

Ro, ro, ro din båt :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...