Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi??

 

Fordi det er totalt uinteressant å lese (i de aller fleste tilfeller) om alt hver og en person gjør, på rusten norsklish. Samt det faktum at 70% av nettet "blogger", det er ikke så fryktelig originalt som folk tror lenger. For all del, folk må gjerne gjøre det, men jeg forbeholder meg rettigheten til å mene at det er lame.

 

Dessuten er avataren din stygg og forferdelig.

 

Tror jeg har *kremt* spesialavatar *host* til deg. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Fordi??

 

Fordi det er totalt uinteressant å lese (i de aller fleste tilfeller) om alt hver og en person gjør, på rusten norsklish. Samt det faktum at 70% av nettet "blogger", det er ikke så fryktelig originalt som folk tror lenger. For all del, folk må gjerne gjøre det, men jeg forbeholder meg rettigheten til å mene at det er lame.

 

Dessuten er avataren din stygg og forferdelig.

 

Tror jeg har *kremt* spesialavatar *host* til deg. :mrgreen:

1. Om en blog er bra skrive, så er det faktisk morro å lese den. Men, har noken nokengang påstått at det er så fryktelig orginalt da? Er vel egentlig berre ordet "blog" som er relativt nytt, trur eg...

 

2. Ehm, javel - så flott :p

Lenke til kommentar
So, the first blog entry. And i am fucking TIRED.

Yes, been up for a long time tonight doing school work. Written some crap about norwegian wolves and reading a kind of boring book (for my norwegian class). Yeah, and i should g oto bed now, but i decided to get some stuff written in here first.

 

So, it's hot these days, schools soon out, I'm gonna have spare time like an old lady and life's good. Basically. I'm pretty satisfied with my life, though it tend to be boring some times. I look really forward to having time on my hands so i can: learn to play the guitar, finish this junk hole, learn some more guitar playing and develop myself in visual and creative manners. I wanna learn to paint properly with oils and acrylics too, just so it's mentioned. But still, that's just stuff i say, I'm prolly gonna waste time like i use to. But still...

 

Oh yeah, and for todays political babble: Nope, I'm too tired for that stuff right now.

 

Dobbeltmoral, HalTan? :p;)

Lenke til kommentar
1. Om en blog er bra skrive, så er det faktisk morro å lese den. Men, har noken nokengang påstått at det er så fryktelig orginalt da? Er vel egentlig berre ordet "blog" som er relativt nytt, trur eg...

Nei, det har du ikke. Men jeg synes det er nokså ensformig å lese blog på blog på blog, alle inneholder omtrent det samme (de totalt uinteressante livene til alle hobbygoterene på nettet).

 

2. Ehm, javel - så flott :p

 

:D

Lenke til kommentar
Fant forresten noe rart i innstillinger: Tillat nettsider å installere programmer :ermm:  Den var skrudd på. Hørtes ikke bra ut så jeg skrudde den av.

 

Bare så du vet det: Den featuren finnes i IE og, bortsett fra at du ikke kan skru den av... ;)

 

For eksempel nå, når jeg skriver en melding i Fast Reply.  Mens jeg skriver er det umulig å scrolle.

 

Når du klikker i et scrollbart felt (iframes m.m.), låses scrollhjulet. Du slipper å holde musen over "Fast Reply"-feltet for å scrolle i det. Jeg synes den måten å gjøre det på er mye bedre enn å måtte holde musen over det du vil scrolle i. Tog dog litt tid å bli vant til.

Lenke til kommentar
Fordi det er totalt uinteressant å lese (i de aller fleste tilfeller) om alt hver og en person gjør, på rusten norsklish.

Dette er en beskrivelse som nok passer de fleste norske personlige hjemmesider, og ettersom mange personlige hjemmesider har bloggutforming, er den gyldig også for et stort antall blogger. Men det er langt fra tilfellet at alle blogger er monomant fiksert på personlig innhold.

 

Samt det faktum at 70% av nettet "blogger", det er ikke så fryktelig originalt som folk tror lenger.

Jeg kjenner ikke til den eksakte sammenhengen mellom popularitet og «lameskap», men en ting jeg vet er at dette er et utrolig populært forum – og at å debattere på nettet er en langt fra original beskjeftigelse. Kanskje du, med dine så langt 3 970 innlegg, kan opplyse oss om hvor «lamt» det er å ferdes på et forum som dette?

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er en weblog en slags logg/dagbok på Internett..

prøvde meg på en slik en jeg... noen som har lyst å si fra hvis den bugger ol?

Dæsken, du overrasker.

 

Men, den bugger i FF 0.9.3, sjekk selv. Orker ikke å ta SS.

 

Forøvrig burde du bytte header, den var heftig. Og dropp bilde i footeren, det er ikke nødvendig på den siden der.

 

Menyen er nesten uleselig før hover, fiks det.

 

En helt sånn passe blog, men ikke helt etter min stil though.

 

Oog, btw, den så veldig templateaktig ut.

 

"Oog" nr. 2, body-taggen din skal ikke være plassert rett over </body>. :p

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Men, den bugger i FF 0.9.3, sjekk selv. Orker ikke å ta SS.

:hmm: bugger ikke her, er det like ikke som forrige gang? :p

eller kan du tenke deg hvorfor? jeg har skjekka i ff.

Oog, btw, den så veldig templateaktig ut.

den er ikke det :D
"Oog" nr. 2, body-taggen din skal ikke være plassert rett over </body>.
oi sann, hehe :blush: fiksa det nå.
Menyen er nesten uleselig før hover, fiks det.

done!

Forøvrig burde du bytte header, den var heftig.

hvorfor skal jeg bytte den hvis den var heftig da??

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...