Svendsen Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Dunestar: takk så mye SirICe: att jeg ikke klarer å bruke litt fantasi innimellom hehe Så altså om du skriver på engelsk kaller du det blog og blogg om på norsk.Altså ikke noe fasit, men en grei måte å skille... blir jo brukt så mye omm hvernadre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Det jeg lurer på nå er link til et sted med fine og bra bakgrunder til hjemmeside bruk. ala tapet. Som jeg har sett fler har brukt. bla blog til PoleCat ( nice work) *kremthosthark* Selvmekka *kremthosthark* Endret 13. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Det jeg lurer på nå er link til et sted med fine og bra bakgrunder til hjemmeside bruk. ala tapet. Som jeg har sett fler har brukt. bla blog til PoleCat ( nice work) *kremthosthark* Selvmekka *kremthosthark* sorry! men de tok pointet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.home.no/twistedpure/diverse/web...stedpure.tk.jpg Hva har du tenkt å gjøre med scroll ? Evt. hover osv... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.home.no/twistedpure/diverse/web...stedpure.tk.jpg Hva har du tenkt å gjøre med scroll ? Evt. hover osv... scroll er da vel intet problem? Blir vel berre hoved-diven som utvider seg og footer som blir flytta nedover vel.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.home.no/twistedpure/diverse/web...stedpure.tk.jpg Hva har du tenkt å gjøre med scroll ? Evt. hover osv... Far out to the right. Men uansett, det der må modifiseres på en eller annen måte, det er jo drittkjedelig som det er nå. Arve: Hvilken footer? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Arve: Hvilken footer? Bunn, da... Div'en med "bunnlinja" i Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 hva er en blog da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 hva er en blog da? Så vidt jeg vet er en weblog en slags logg/dagbok på Internett.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Dagbok er feminint.. Derfor har jeg det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Så vidt jeg vet er en weblog en slags logg/dagbok på Internett.. høres fett ut, hva bør en sånn inneholde? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Så vidt jeg vet er en weblog en slags logg/dagbok på Internett.. høres fett ut, hva bør en sånn inneholde? Det du føler for å skrive om, vel! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Polerts blog.. Min blog.. Flere ? Se hva han/jeg/andre bruker plassen til.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Polerts blog..Min blog.. Flere ? Se hva han/jeg/andre bruker plassen til.. www.mezzoblue.com http://www.themaninblue.com/writing/ www.misinterpreted.net blog.absentvoid.com <= skal iallefall bli Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Blog er lame, har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Blog er lame, har jeg funnet ut. fordi?? Dessuten er avataren din stygg og forferdelig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Blog er lame, har jeg funnet ut. fordi?? Fordi det er så vannvittig mange andre som blogger likevel, seff! Dessuten er avataren din stygg og forferdelig. Avatarene, mener du... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ehm, jeg vurderer å legge inn den norske versjonen av firefox 0.9.3, evt den engelske. Lurer da på om det vil mønge for ting og tang på pc'en om jeg har to forskjellige nettlesere (IE og FF)? Er det forresten noen "kvalitetsforskjell" på den engelske og norske utgaven oav FF? Den norske installeren er noe mindre i størrelse... Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ehm, jeg vurderer å legge inn den norske versjonen av firefox 0.9.3, evt den engelske. Lurer da på om det vil mønge for ting og tang på pc'en om jeg har to forskjellige nettlesere (IE og FF)? nei. du kan velge hvilken som skal være standard-nettleseren når du innstalerer. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ok, takker. Da prøver jeg. Jeg har hørt så mye bra om FF at jeg må brøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå