Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jack Crawford once used tables on his Web site, but soon turned into a CSS fan after meeting Ken McDormand at a Star Trek: Elite Force II LAN party.

Crawford continued, “He changed me. He’s my hero. Oh yeah, and if you click the little plus or minus button on my site, you can resize the text so it’s readable just in case you happen to use a high screen resolution. And I don’t use images, because what if that person uses a text only browser? Can you do that with tables? No! Most Web sites only think of people who want sounds and pictures and all that ‘multimedia’ crap. How selfish can they be? God, I think I’m going to cry.”

:!:

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
¤¤¤ Reklamering til andre forum. Inlegg fjernet. ¤¤¤

Tror ikke det er tillatt å reklamere på den måten.

Og for meg er det en prinsippsak - jeg kommer aldri til å bli medlem av forumet deres. Hvorfor? Blir på samme måte som en IRC-bot som sender "PLZ JOIN #thischansucks" til alle på nettverket.

:nei:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

hvordan skal jeg få folk på siden min?

noen som har noen tips?

jeg tenker ikke på å ha fint innhold osv men mer på et publesiterings-system (aner ikke hvordan det staves) f.eks at folk finner siden min når de søker på google eller no.

Lenke til kommentar
hvordan skal jeg få folk på siden min?

noen som har noen tips?

jeg tenker ikke på å ha fint innhold osv men mer på et publesiterings-system (aner ikke hvordan det staves) f.eks at folk finner siden min når de søker på google eller no.

1. Sørg for at siden din linkes til av flest mulig andre sider. (forumet her teller en hel del).

2. Unngå bruk av index.php?s=art&fisk=nazi, og sats heller på mod_rewrite, som gir deg URI'er som denne: www.domene.com/art/fisk

3. Ikke fyll siden din med feilaktige metatags for å lure søkemotorene. Du blir bare svartelistet.

Det finnes en million flere punkter, men jeg kommer ikke på mer nå. Er på en relativt hissig antibiotikakur. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...