Lokaltog Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/IMG_2510.jpg Bra bilde, men synes lyset var litt _vel_ møkkete.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) djeeyzes, men var denna introen SÅ bra? Egentlig litt enig der, den var ikke _så_ fet... Endret 8. august 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Anyhoo: Noen som har sett flash-introen til deviantart.com? Sjelden jeg ser en flash-intro flere ganger, men denne var DIGG! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Kom over denne linken under å måtte bare poste den her hvor den er mest aktuell http://mentaldischarge.com/?section=news&id=11 :!: Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Kom over denne linken under å måtte bare poste den her hvor den er mest aktuell http://mentaldischarge.com/?section=news&id=11 :!: Underholdende lesning! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Genialt, rett og slett genialt! Lenke til kommentar
elec Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Kom over denne linken under å måtte bare poste den her hvor den er mest aktuell http://mentaldischarge.com/?section=news&id=11 :!: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Haahahah! Dagens høydepunkt Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jack Crawford once used tables on his Web site, but soon turned into a CSS fan after meeting Ken McDormand at a Star Trek: Elite Force II LAN party. Crawford continued, “He changed me. He’s my hero. Oh yeah, and if you click the little plus or minus button on my site, you can resize the text so it’s readable just in case you happen to use a high screen resolution. And I don’t use images, because what if that person uses a text only browser? Can you do that with tables? No! Most Web sites only think of people who want sounds and pictures and all that ‘multimedia’ crap. How selfish can they be? God, I think I’m going to cry.” :!: Endret 9. august 2004 av smoothie Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) ¤¤¤ Reklamering til andre forum. Inlegg fjernet. ¤¤¤ Endret 10. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Registrert Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) ¤¤¤ Reklamering til andre forum. Inlegg fjernet. ¤¤¤ Tror ikke det er tillatt å reklamere på den måten. Og for meg er det en prinsippsak - jeg kommer aldri til å bli medlem av forumet deres. Hvorfor? Blir på samme måte som en IRC-bot som sender "PLZ JOIN #thischansucks" til alle på nettverket. Endret 10. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Jefferey Zeldman's Designing With Web Standards online! Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 hvordan skal jeg få folk på siden min? noen som har noen tips? jeg tenker ikke på å ha fint innhold osv men mer på et publesiterings-system (aner ikke hvordan det staves) f.eks at folk finner siden min når de søker på google eller no. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 hvordan skal jeg få folk på siden min? noen som har noen tips? jeg tenker ikke på å ha fint innhold osv men mer på et publesiterings-system (aner ikke hvordan det staves) f.eks at folk finner siden min når de søker på google eller no. IKKE gjør som 13Marius37.. Virker motsatt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 hvordan skal jeg få folk på siden min? noen som har noen tips? jeg tenker ikke på å ha fint innhold osv men mer på et publesiterings-system (aner ikke hvordan det staves) f.eks at folk finner siden min når de søker på google eller no. 1. Sørg for at siden din linkes til av flest mulig andre sider. (forumet her teller en hel del). 2. Unngå bruk av index.php?s=art&fisk=nazi, og sats heller på mod_rewrite, som gir deg URI'er som denne: www.domene.com/art/fisk 3. Ikke fyll siden din med feilaktige metatags for å lure søkemotorene. Du blir bare svartelistet. Det finnes en million flere punkter, men jeg kommer ikke på mer nå. Er på en relativt hissig antibiotikakur. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) ... Bruk strukturert HTML, bruk f.eks <hN> for det som faktisk er overskrifter osv. Endret 9. august 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg ville bare informere litt.. Dæve, heftige saker.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg tør vedde på at IE7 (hvis ikke det blir IE6.5) kun er tilgjengelig på Longhorn-plattformen, og vil først bli lansert da. Ergo blir det nok et par år til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå