Arve Systad Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 <MaDCoW> verdana is the best font ever <Threeboy> its allright. <Threeboy> for a web font. <MaDCoW> well yea <Threeboy> when it gets big it gets ugly. <Threeboy> like a woman. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Vel, jeg har altså endra innholdet på index.html på TwistedPure. Men, fikk et problem. Et snålt et. Nemlig dette. Jeg har aldri sett noe slikt før, og et par av de beste koderne på forumet har heller ikke det. Så det jeg lurer på, er altså hvordan i pokker skal jeg fikse de feilene der? Edit: Ørliten omformulering. Endret 3. august 2004 av Purify Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Phet side Purify. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Takk så mye, wh1te. Noe kritikk å komme med, btw? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Min lille Metclub-fyr: Du må bytte ut alle spesielle ord med SGML-ord. © blir til © blir til T 82; (ta vekk mellomrommet mellom 4 og 8, forumet gjør det automatisk om til ™ ) Endret 4. august 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 SirIce: Vel, jeg bytta ut med T 82; (uten mellomrom, slik du sa), men det er fortsatt to mellomrom og en r som ikke validerer. Se selv: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...Ftwistedpure%2F Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Hva er egentlig "a SGML character" ? Lenke til kommentar
oksa Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) endre " til " og IP'en til IPR 17;en (husk mellomrommet) se forøvrig: http://www.w3.org/TR/REC-html40/sgml/entities.html edit: lurte seg inn litt feil Endret 4. august 2004 av oksa Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Fisk! Bare kjedet meg... Noen komentarer? Endret 4. august 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 oksa: Tusen takk, var akkurat det som skulle til! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Fisk! Bare kjedet meg... Noen komentarer? Den var da bitte pitte pittebitte liten? Synes også den var litt kjedelig. Bytt fonten på brødtekst. Fargevalget kunne godt vært mer spennende. - Berg Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Raskt spørsmål: Kan man lage en form for logg inn med html og css? Ja eller nei? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Selve login-scriptet må vel være i et serverside språk, som PHP (tror jeg), og som du sikkert vet; CSS brukes til å style websider med. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Raskt spørsmål: Kan man lage en form for logg inn med html og css? Ja eller nei? Nei. Du bør aller helst bruke et serverside-språk som PHP, ASP eller ColdFusion for å oppnå det.. Det er mulig med JS også, men som det viste seg i Styggeste Sidene @ The WWW-tråden var ikke det en veldig sikker metode. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Vet det Berg, bare hadde det litt travelt akkurat når jeg skrev Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Vet det Berg, bare hadde det litt travelt akkurat når jeg skrev Jeg (Mikka) eller Mr.Berg? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Nei. Du bør aller helst bruke et serverside-språk som PHP, ASP eller ColdFusion for å oppnå det.. Det er mulig med JS også, men som det viste seg i Styggeste Sidene @ The WWW-tråden var ikke det en veldig sikker metode. Selve formen lages vel i html/css, men den gjør ingenting uten serverside ja. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Mr.Berg mente jeg... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Ordet "fisk" -i WDS-sammenheng. Hva kommer det av? Er det et uttrykk som er blitt til på her på forumet? I så fall, hvordan? Bare lurer, siden jeg ikke ser logikken i bruken av akkurat det ordet i denne sammenhengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå