Moonshine Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det en iFrame jeg ser? Fysjameg! Nehj En div med "auto". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Uansett ikke pent. La siden utvide seg nedover, og ha et arkiv der du kan putte gamle nyheter, sånn at ikke fremsiden blir overfylt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja, men det er så udynamisk design... *lage nytt på søndag* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Tenkte jeg måtte lage *ett* design til, før jeg drar på ferie, so here it is. Edit: v2 Err.. Make that two Endret 31. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Purify Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Faen som du spyr opp bra design da, SirIce. "Make That Two"-ern var best, digga den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Toern var best, selv om den minnet meg _veldig_ mye om den røde.. Hva kalte du den igjen? Jungle var det vel? Likte også v2 av Grapheek! Den var stiligere enn v1.. Skjønner ikke hvordan du greier å komme med så mange bra designs på kort tid... :o Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Tjoho! /me har mekka et mailscript, all by myseeeelf *nynne* MEN - her er ett eller anna som er litt snålt: edit: nåå funker'e vettu! Endret 31. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ikke bruk isset for å sjekke om variabler som er sendt fra en form er satt. Vanligvis blir alle variablene satt, men kanskje med tomme verdier (""). Derfor er det bedre å bruke empty() for å sjekke om et felt er tomt, enn !isset. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ikke bruk isset for å sjekke om variabler som er sendt fra en form er satt. Vanligvis blir alle variablene satt, men kanskje med tomme verdier (""). Derfor er det bedre å bruke empty() for å sjekke om et felt er tomt, enn !isset. ah, såklart! takker! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 CRAP! Tenkte jeg skulle si det, men så trodde jeg alle ville le av meg.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tenkte jeg måtte lage *ett* design til, før jeg drar på ferie, so here it is. Edit: v2 Err.. Make that two Har du tid til annet enn design? Du bruker ihvertfall tiden din på å mekke kvalitetsarbeider! CreativeWorks var best! Grapheek funker fint, men kan i store skjermoppløsninger se en smule fønny ut - det er 100% bredde, right? Ikke så veldig utsøkt meny på CreativeWorks. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ikke bruk isset for å sjekke om variabler som er sendt fra en form er satt. Vanligvis blir alle variablene satt, men kanskje med tomme verdier (""). Derfor er det bedre å bruke empty() for å sjekke om et felt er tomt, enn !isset. if($variabel == NULL) er kanskje også et alternativ? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 if($variabel == NULL) er kanskje også et alternativ? Vet ikke om det er et optimalt alternativ når det gjelder å sjekke variabler fra en form.. Og så vet jeg ikke om tomme variabler som sendes fra en form er NULL, men heller ''.. Og hvis jeg ikke tar helt feil er NULL og en tom tekststreng to forskjellige ting i PHP.. Men, jeg kan ta feil! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) uansett hørtest det mest logisk ut å bruke empty() for å finne et tomt felt. No funker scriptet just pørfækkt, og alt er bra edit: tjoho! Mod_rewrite på meg også creds til lokaltoget for hjelp! Mekka eksempel-HTML/CSS for dynamiske bokser med custom border http://www.absentvoid.com/hwno/dynamic_cus...rders/index.htm <== check it! satyrium minna meg på en litt enklare måte å gjøre det på, men det kan eg ta en anna dag... Ikkje en vanvittig forskjellig metode uansett... Endret 1. august 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 edit: tjoho! Mod_rewrite på meg også creds til lokaltoget for hjelp! Om noen andre føler for å lære om mod_rewrite, kan jeg jo slenge opp linken til en artikkel jeg har skrevet om det: http://www.unrealized.org/artikler/apache/mod_rewrite_1 Og; den artikkelen er vel stort sett det eneste som er ferdig på den siden.. Så det er liten vits i å prøve å gå inn på noe annet.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 lokaltog... den artikkelen der var... YEAH!!! veldig godt skrevet og informativt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Det ser ut som om du skal sammabeide med PT og lage en oppfølger på programmer.no artiklen hans om usikker bruk av include Dritbra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det ser ut som om du skal sammabeide med PT og lage en oppfølger på programmer.no artiklen hans om usikker bruk av include Dritbra Var det ikke jorgis som skrev den artikkelen..? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Var det ikke jorgis som skrev den artikkelen..? Jo, var jorgis.. http://www.jorgis.com/articles/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå