kaiern Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 hvordan får plassert ett ellement der jeg vil ha det når jeg bruker float egentlig? får det ikke til jeg :S Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 hvordan får plassert ett ellement der jeg vil ha det når jeg bruker float egentlig? får det ikke til jeg :S Styr en boks med float ved hjelp av margin-egenskapen, for å få den akkurat der du vil ha den. Det kan også være lurt å slå opp i spesifikasjonen, for å se om du har tolket float riktig. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Tenkte jeg skulle prøve meg på denne og kom frem til dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Tenkte jeg skulle prøve meg på denne og kom frem til dette. Herregud da mann! FYF*** Edit: Autist... Endret 26. juli 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Og der var purify's side ferdigkodet. ATM sitter jeg og ser på at en kompis shotter vodka, alene, via webcam. Endret 26. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Og der var purify's side ferdigkodet. ATM sitter jeg og ser på at en kompis shotter vodka, alene, via webcam. Fikk du penger for det? Ikke la alkoholen snakke... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Og der var purify's side ferdigkodet. ATM sitter jeg og ser på at en kompis shotter vodka, alene, via webcam. Fikk du penger for det? Ikke la alkoholen snakke... Nei, jeg kjeda meg, så hvorfor ikke, liksom? Endret 26. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Tenkte jeg skulle prøve meg på denne og kom frem til dette. Åh Fy Skamme Seg! Dette var ulovlig bra >DDDDD Når kan man velge skins på hwno-forsiden, tro ?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/lilla.jpg <== Fra komfyren vår. Det som der er lilla, er jo egentlig knall rødt i virkeligheten! WHY, GOD? WHY? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/lilla.jpg <== Fra komfyren vår. Det som der er lilla, er jo egentlig knall rødt i virkeligheten! WHY, GOD? WHY? Ser ut som en UV-katode! Jøss.. Kanskje komfyren sender ut stråling med andre bølgelengder som kameraet oppfatter, men ikke øynene våre? Eller kanskje du har dratt hue-slideren i photoshop en anelse ut av stilling? Nei, jeg aner ikke.. P.S. Hvorfor et bilde av en komfyr..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Det er nok kameraet som ikke oppfatter lydet fra komfyren likt som øyet... Har hatt noen sånne "problemer" med kameraer... Kameraet til en kamerat av megklarer ikke å oppfatte at UV-lyset skal være lilla, så det blir grønt :s Rart, men sant.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Kjeda meg x 2 i natt: The Wall G hetto Endret 27. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) *Løper ut og sjekker om Komfyren hans også sender lilla stråling* EDIT: Nop, bare sterkt hvit lys.. Endret 27. juli 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 The Wall Det kunne blitt en knall CS-side. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/lilla.jpg <== Fra komfyren vår. Det som der er lilla, er jo egentlig knall rødt i virkeligheten! WHY, GOD? WHY? Hvis det egentlig er knall rødt vil jeg tippe at kameraet ditt ufrivillig farger infrarødt lys. Jeg er ikke så god på hvordan kameraer faktisk fanger bildene sine, men de har trøbbel med UV & IR bl.a. Jo varmere komfyren blir, jo større blir energien i strålene (bølgelengden endres også). ... IR<rød<orange<gul<grønn<blå<indigo<fiolett<UV ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Når blir Snekker`n's side ferdig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Når blir Snekker`n's side ferdig? sei det... send han en PM, og spør Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Så koding og alt er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå