harald_ Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Den testen var jo erkeforutsigbar da.. Er bare å hake av på alt så fyker poengsummen i taket.. haha. ja, men det er jo juks! alle ser jo at det er fint lite MILFs på www.lokaltog.net Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) sorry for OT, men må få ut litt her! Var nettopp ei dame i en liten grønn fiat punto som rygga i en gammal volvo 240, ti sekunder etter at mannen som eigde den hadde gått utav den. han stod i døra til butikken da *skvæsj*, så løsna støtfangeren! No står ho dama og ser heilt fortvila ut, og han fyren reagerte usedvanlig vennlig...hmm... edit: når han kom inn var han heilt sinnsvakt stressa, og tydeligvis ikkje så blid likevel Endret 23. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 ...og DER var jeg med i mod_rewrite-klubben. Hadde ingen aning om at det skulle være så enkelt. 9 linjer kode er jo ingenting! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 ...og DER var jeg med i mod_rewrite-klubben. Hadde ingen aning om at det skulle være så enkelt. 9 linjer kode er jo ingenting! Yay! Enda en på vår side! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Et alternativ til mod_rewrite Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Har hatt litt problemer med å få mod_rewrite til å holde seg dynamisk samtidig som jeg ikke blokkerer for vanlige mapper (jorgis.com/webalizer/ blir til index.php?s=webalizer). Nå er det bare å få igang portfoliosystemet, litt info om meg, JTNews v. 1.0 og en ny meny, så er jorgis.com v5 100% ferdig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 engelsk meny, norsk submeny og norks innhold?... Lenke til kommentar
magh Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Reagerte på det samme. Hva skal poenget være? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Nå er det bare å få igang portfoliosystemet, litt info om meg, JTNews v. 1.0 og en ny meny, så er jorgis.com v5 100% ferdig. Hadde tenkt å lage siden i både norsk og engelsk, men dret i det. Har ikke giddet å fikse menyen enda, siden .psd-filene gikk i dass for en stund siden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Nedtur! Ohoy! Nedtur?! Det designet var dødskult jo! men litt liten plass til teksten, .. :\ Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Bare klapp sammen menyen Syns siden var fin jeg. Bakgrunnen var jo kjedelig egentlig, men menyene (?) gjør siden skikkelig fin syns jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Likte det gamle designet mye, mye, mye bedre ffs. Smakssak. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Det nye man in blue designet var jo fint det, ikke noe spessielt akkurat... nå har ikke jeg sett det gamle designet så om det er nedtur vet jeg ikke... Og når jeg først nevner hva jeg ikke vet så vet jeg ikke helt hva webkafeen er for noe (dra opp postcount og dikutere webrelaterte ting?)... PS! Forresten... det ble tatt opp noe om nye deler på forumet: Flash, grafikk, 3d, etc. Men det ser ut som det bare har forsvunnet, men jeg vet at flesteparten fra webdesigndelen vil bidra i en eventuell grafikkdel så derfor tar jeg det opp... Støtt forslag til ny kategori på forumet (se signatur) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Og når jeg først nevner hva jeg ikke vet så vet jeg ikke helt hva webkafeener for noe (dra opp postcount og dikutere webrelaterte ting?)... Snakk om (og rundt) webrelaterte ting Brukes til spm osv som det ikke er nødvendig å lage egen tråd for, iallefall hva jeg bruker det til. (ellers har du rett) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg orker ikke lese alle sidene nå (eller noen gang) men jeg mener å huske at noen la ut fotografier for tilbakemeldinger her, eller rettere sagt bare for å vise bilder eller småfisker uten å måtte lage en ny tråd. Er det rett eller galt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 Er det rett eller galt? Det er helt korrekt. Fotografier bør vel heller kanskje legges til kritikk i bildekritikk-forumet, da dette ikke er direkte webrelatert. Men småfisker og web-prosjektet er mer enn velkommne. (Ingen vits i å lese fra begynnelsen av denne tråden, da dette ikke er særlig webrelatert.) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 24. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Men grafiske bilder, små photoshoparbeider som ikke nødvendigvis er veldig webrelatert men som de fleste her på webdesigndelen driver med da... Eller er det kanskje ikke noe sånt sted på forumet... enda... hadde en ny del kommet opp med litt mer fokus på det grafiske hadde jeg garantert doblet poster i løpet av en måned... og jeg har vært medlem i forumet en god tid nå, men det er litt dødt på webdesigndelen... Ikke så mange nye talenter som spirer opp akkurat, men en ny grafisk del vil bidra med å øke interessen på webdesigndelen også.. Håper ikke jeg går inn på noe tema som ikke hører til her (bare si ifra...) Endret 24. juli 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Aho. Sitter i Madlaleiren, venter på ettellerannet. Vært gjennom narkosøk å greier.. Sitter på en råtteMac, åssen klarer folk å bruke detta basaropplegget..? Btw; Finnes det MSN på Mac..? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Her... Huff, mac er triste saker... Endret 25. juli 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå