Cucum(r) Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Knota litt med et blogg-design i dag/natt. Hva synes dere? Endret 22. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Knota litt med et blogg-design i dag/natt. Hva synes dere? Aah, simpelthen nydelig. Må si dine nattarbeider er veldig gode, eneste som ikke passet inn i dette er den turkise rolloveren i menyen.. Ellers utrolig nydelig design! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Knota litt med et blogg-design i dag/natt. Hva synes dere? Nice, header, skulle likt å se at du hadde fulgt den stilen hele veien. Kjipe "stjerner" i linkene, og når man scroller ned, kan man se at litt av mønsteret følger siden, heeelt inntil. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Får ikke linken som heter "link 1" høyere opp, og til venstre noen som vet hva som er feil? Link Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 Får ikke linken som heter "link 1" høyere opp, og til venstre noen som vet hva som er feil? Link Prøv å sette #meny li{ margin: 0 } i CSS'en.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 kaiern: Dersom du lærer deg å bruke * { margin: 0; padding: 0; } slipper du flere slike "ubehagelige" opplevelser. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 PoleCat: skal se på det Men jeg fikk det til da link Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Edit: F5. Endret 21. juli 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Fiksa det Endret 21. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 For å være helt ærlig: Det der var ikke det helt store. Hvorfor? * Header - utrolig stusselig * Blått+grått passet ikke her.. * Siden ser ut som om den er litt for langt til venstre * De to nederste hjørnene er herpa. Helheten: jeg ville ikke besøkt den siden igjen. Sorry, men sånn er det.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) hehe ok Nå er ikke jeg kjempe flink i dette heller. Men men, får jobbe videre da Endret 21. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) For å være helt ærlig: haha, er du ikke det hele tiden? edit: kaiern: alle må begynne et sted, ikke la kritikken knekke deg, neste gang du starter på nytt har du alle tipsene herfra i bakhodet og da går det ikke lang tid før du kan bytte etternavn til trettentrettisju Endret 21. juli 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2004 haha, er du ikke det hele tiden? Jo.. men noen ganger må man bare påpeke det.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Ok, da lagde jeg en helt ny. Ser dette bedre ut da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Litt dårlig kvalitet på bildet... - Muligens litt tomt og hvitt - Kjedelig med en grå boks som meny - Ganske kul header egentlig Før vi gir det ordentlig kritikk vil jeg at du arbeider litt videre på den, som den står nå lever den opp til filnavnet som en fisk, en ganske ung fisk. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Mye, mye, mye, ubeskrivelig mye bedre. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Litt dårlig kvalitet på bildet... ja, merka det. - Muligens litt tomt og hvitt Skal se hva jeg kan gjøre - Kjedelig med en grå boks som meny *fikse fikse* - Ganske kul header egentlig Takker Mye, mye, mye, ubeskrivelig mye bedre. Og takker Skal se hva jeg får gjort i morra, men nå er det natta. EDIT: Noen tips om hva jeg kan gjøre, for at det ikke skal bli så hvitt og tomt? Hade vært fint Endret 22. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Rart hvordan grå farger og serverside kode guffer poengsummen rett i taket... Eh, nei..? Eh, jo? Jeg fikk ihvertfall mindre kameler når jeg fjernet haken på serverside koding og grå farge. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2004 Den testen var jo erkeforutsigbar da.. Er bare å hake av på alt så fyker poengsummen i taket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå