Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Jojo, det var vel enkelt og greit.... Som jeg sa til Toolshed nettopp: Læreren min ser ikke forskjell på en webside og ett zip-arkiv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hrmpf. Nettopp funnet ut at der jeg har serveren jeg bruker er blitt stengt av teh FBI.. Dvs firmaet som hoster serveren, FOONET, er mistenkt for DDOS av andre selskaper.. Blagh.. Kommer ikke på IRC, og hovedserverkontoen er unavailable.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hrmpf. Nettopp funnet ut at der jeg har serveren jeg bruker er blitt stengt av teh FBI.. Dvs firmaet som hoster serveren, FOONET, er mistenkt for DDOS av andre selskaper.. Blagh.. Kommer ikke på IRC, og hovedserverkontoen er unavailable.. hahahahahahahaha!!! Kilder for such info? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg vil se bilde av PoleCat EDIT: Butteeeermaaaaan, where are thou? Endret 15. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg vil se bilde av PoleCat EDIT: Butteeeermaaaaan, where are thou? real life bilde av PåleKatt? http://www.polecat.demoted.org etter helt vil tipping har jeg kommer frem til at det KAN være han øverst der EDIT: har du en tshirt med Polecat på PC? eller er det mekket i Photoshop? Endret 15. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Tjohei! Kjeda meg i 10 minutter nå, så jeg fikla med en fisk, som sannsyneligvis aldri kommer til å brukes. Det vil si, fargevalget er aktuellt, men utformingen er.. tja.. mindra praktisk, og egentlig ikke spesiellt bra. Poster den likevel jeg http://haltan.lyxalig.com/lyxaligfisk.jpg <- ikke noe for modem Kommentarer og kritikk? Endret 15. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hrmpf. Nettopp funnet ut at der jeg har serveren jeg bruker er blitt stengt av teh FBI.. Dvs firmaet som hoster serveren, FOONET, er mistenkt for DDOS av andre selskaper.. Blagh.. Kommer ikke på IRC, og hovedserverkontoen er unavailable.. hahahahahahahaha!!! Kilder for such info? HER for eksempel.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Kjipt det da Marve... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Kjipt det da Marve... Nei du kødder.. Har kommer meg på LAN nå, sitter her med en gjeng med 14isser.. Menmen, har noen fra klasen rundt meg så jeg overlever.. Kommer meg ikke på IRC nå vertfall. Max 3 fra samma hosten, noe jeg regner med btyr at crewet kommer på IRC. Får godsnakke litt.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) http://haltan.lyxalig.com/lyxaligfisk.jpg <- ikke noe for modem Kommentarer og kritikk? Må si jeg likte overskriftene bedre enn fargekomboen EBTW; tok litt tid med ISDN au Endret 15. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Har noen URL til han som sang Madonna - Just Like a Virgin i USA IDOL..? Han småsøte "mannen".. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Tror kanskje jeg har den... kan sjekke, så kan jeg sende deg PM Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg vil se bilde av PoleCat Why? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 ******, så fort denne tråden går, dah? Får jo ikke fulgt med.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg vil se bilde av PoleCat Why? Fordi du er så kjekk.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 fordi du er flink til å unngå å publisere bilder av deg selv. Ikke sett noen i de bildetrådene som har vært hittil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 fordi du er flink til å unngå å publisere bilder av deg selv. Ikke sett noen i de bildetrådene som har vært hittil /me tror HalTan har skumle baktanker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 fordi du er flink til å unngå å publisere bilder av deg selv. Ikke sett noen i de bildetrådene som har vært hittil /me tror HalTan har skumle baktanker. Move on people, nothin to see here... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 tja jo det hadde vert koselig om PC gav ut et par fine bilder av seg sjøl, though ikkje i DanielP stil Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Skulle ikke forrundre meg om det var noen baktanker her. Lukter jeg karikatur? edit; heh pålekatten DanielP style. Kan liksom ikke se det for meg Endret 15. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå