jorgis Skrevet 15. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2004 Jej! Enda en "webdesigner" uten peiling på at det faktisk finnes folk som ikke bruker IE. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 ...er ferdig. *håpe på gode resultater* Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Sorry at det tok litt tid. Satt og så Harry Potter på kino da fristen gikk ut... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 WOHOO! Klarte endelig å mestre mod_rewrite! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 Link til en god tut om emnet? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Link til en god tut om emnet? http://www.sitepoint.com/article/910 hjalp meg godt på vei! edit: kjekt å ha manualen tilgjengelig også.. Endret 17. juli 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Tenkte at dette var et for lite problem til å starte en hel tråd om. Hvordan får jeg skiftet farge på diskene i <li> (list) uten at skriften også skifter farge ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Tenkte at dette var et for lite problem til å starte en hel tråd om.Hvordan får jeg skiftet farge på diskene i <li> (list) uten at skriften også skifter farge ? Åssen disker..? OT; Holder seriøst på å daue. Har LAN, og det er rundt 40 grader her tipper jeg.. Det regner, og da er ikke takvinduene noe genistrek å åpne.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 de små rundingene da ... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 vet ikke hvordan det gjøres med css, men du kan jo lage dine egne. ta en titt innom http://listamatic.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Om det er en snill sjel her som kan sette opp et forum for meg på samme måte som på Skrekkfilm.com? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Tenkte at dette var et for lite problem til å starte en hel tråd om.Hvordan får jeg skiftet farge på diskene i <li> (list) uten at skriften også skifter farge ? Den metoden som sikrer deg at alle nettleserne viser resultatet korrekt, er å legge til background-image i li, og legge til litt ekstra padding-left. Edit Skriveleif, klarte å trykke ned "p" istedet for "li". Endret 18. juli 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Den metoden som sikrer deg at alle nettleserne viser resultatet korrekt, er å legge til background-image i p, og legge til litt ekstra padding-left. I p?? Tenker "Using images for bullets" er en bedre idé.. Edit: den støttes av IE 5.0, IE 6.0, Netscape 7.1, Mozilla 1.4, Opera 7.11, Opera 7.23 og Opera 7.5.. Nok? Endret 18. juli 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Tenkte at dette var et for lite problem til å starte en hel tråd om.Hvordan får jeg skiftet farge på diskene i <li> (list) uten at skriften også skifter farge ? Den metoden som sikrer deg at alle nettleserne viser resultatet korrekt, er å legge til background-image i li, og legge til litt ekstra padding-left. Edit Skriveleif, klarte å trykke ned "p" istedet for "li". Du kan også gjøre det på den bildelause måten: <ul> <li><span>Her er teksten din </span></li> <li><span>Her er teksten din </span></li> <li><span>Her er teksten din </span></li> </ul> ul li { color: #F00; } ul li span { color: #0F0; } edit: litt meir tungvint, though edit2: Lokaltog: grunnen til at du ikkje skal bruke list-style-image er at forskjellige nettlesere plasserer bildet forskjellig. Endret 18. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Developing with web-standards Dette skal leses på senga i kveld. Endret 18. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 edit2: Lokaltog: grunnen til at du ikkje skal bruke list-style-image er at forskjellige nettlesere plasserer bildet forskjellig. Oops, linket til feil artikkel! Mente http://css.maxdesign.com.au/listamatic/vertical05.htm! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Developing with web-standardsDette skal leses på senga i kveld. *File -> Print* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Developing with web-standardsDette skal leses på senga i kveld. Det er ikke kveld når du legger deg.. Kan noen som har STW fortelle meg hvorfor man ikke får se filene som ligger i en mappe på serberen..? Får permission denied, men om jeg setter CHMOD 777 på alle filene fra root til gjeldende, så funker det.. (men det er vel ikke så trygt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2004 Brukbart? Drit i pikselfeil, tables osv., det er kun en überkjapp skisse jeg kokte i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå