Arve Systad Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 lag en selection av sirkelen, og ha på "Snap" under "View" menyen - dra en vertikal guide mot midten av sirkelen, den vil automatisk havne i midten når du nærmer deg. Del teksten i to layers, tilpass dei til sirkelen, og dra dei slik at dei "snapper" til guiden du nettopp laga Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hmm... hvordan greide du det? ..jeg får det ikke til. Tror vi bare gjør sånn: Font .psd Hvis noen av dere har tid. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 http://absentvoid.com/hwno/logonhh.psd <= Ikkje heilt nøyaktig, men du ser måten eg har brukt Så skal du få lov å "fin-tune" resten Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Takker så mye. Holder på med fintuningen nå. Det eneste er at skriften blir litt "dratt-ut" når det gjøres på denne måten. Den blir litt tykkere enn vanlig. Uansett, jeg går for den metoden. Takker igjen for hjelpen. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Got CHOCOLATEmilk? Seriøst? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Fin side det der Hva er egentlig forskjellen (og muligheter) på Htm, HTML, XHTML, Php, Asp, Aspx? Utenom koding? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Html og HTML er det samme. HTML og XHTML er litt forskjellig, men ikke noe særlig i praksis. PHP, ASP og ASPx er serverside programmeringsspråk. PHP er det mest brukte. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) serverside programmeringsspråk Skjønte ikke helt hva det betyr... Endret 14. juli 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 serverside programmeringsspråk Skjønte ikke helt hva det betyr... Et serverside script er etscript som blir kjørt på serveren, og så blir informasjon sendt til nettleser til brukeren. For eksempel, dette forumet. Når du skriver et innlegg, så blir det innlegget sendt til et script på serveren, som lagrer det i en database, og som henter informasjon om kver enkelt tråd du går innpå ut i fra den databasen. Blir brukt til å lage "dynamiske sider", der bruker sjøl kan vere med på å endre innholdet på en eller anna måte. På samme måte har du for eksempel JavaScript, som er "Client side" script, som blir kjørt/tolka av nettleser til brukeren, og gir en "output" ut i fra det - derfor er det ofte komplikasjoner med javascript, nettlesere tolker litt forskjellig. HTML/XHTML + CSS er presentasjonsverktøy - du kan ikkje skrive f eks gjestebøker eller forum med kun desse. Dei er kun laga for å bygge opp sida sjøl, ikkje å behandle innholdet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Got CHOCOLATEmilk? Hvorfor? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er ferie. Ekstrem kjedsomhet, antar jeg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er ferie. Ekstrem kjedsomhet, antar jeg. Ja, det kan hende, stakkars SirIce som bor på et slikt sted også Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er ferie. Ekstrem kjedsomhet, antar jeg. Grusomt å se hva denne kjedsomheten kan gjøre med folk Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hehe, sitter man oppe midt på natten og kjeder seg er dette sånt man gjør. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Kjeda meg litt i natt, igjen, jeg Ja, ja. Jeg vet at det ikke ser *spesiellt* pent ut, men jeg gjorde dette fordi jeg trodde det kom til å bli litt utfordrende når det kom til kodedelen (se utgangspunktet) Edit: Still bored... Endret 15. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hehehehe, det verste er at du som bare kjeder deg faktisk klarer å lage pene sider av det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 kjeder dere dere? Kan dere si compo? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) I notisblokk, hva heter standar-fonten? Noen har skifta min her ( ) til noe dritt, og jeg vet ikke hva den heter. Takk for extremt raskt svar Endret 15. juli 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå