Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol :p Trenger jo ikke den lenger nei :blush:  :wallbash:

 

Edit: ikke at det hjalp veldig mye å fjerne den da :hmm:

Du har ikkje fjerna float: left;img ;)

 

Dessuten er ikkje span-elementet et element du skal putte tekst rett inn i... Blir akkurat det samme som å sette tekst rett i et div-element...

edit: totalt OT, men håper du skammer deg over musikken du har lagt ut på vegiboys.com :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Jo, jeg fjerna det... Og jeg lastet opp ny versjon.. Det har skjedd noe kluss med andre ord... Kanskje jeg uploadet til feil mappe, hadde vært typisk meg :blush:

 

Det var da Smidt som ga meg koden for hvordan jeg skulle fikse det. Kunne kanskje slengt inn en liten <p> der også, for å se hvordan det går.. Eller hva tror du?

 

 

OT: Musikken er jo konge!! :grin:

 

Edit: hadde lasta opp til feil mappe jeg vettu... :blush:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Hjemmesidebug fikset

 

Ja, etter at robert2 aka PiRaNhA "ja til Eu, nei til isolasjon, jeg stemmer h�yre, heia de rike, ut med de fattige, sosialister er farlig" whinet frem et bilde av en noe misplassert kommentarboks, og en skjev footer, har jeg tatt aff�re. Ingen skal komme her og kritisere min side. S�, PiRaNhA "jeg kan skrive med b�de store og sm� bokstaver" aka " crying ", forn�yd?

 

Toolshed! Ikke UTF-8 men ISO-8859-1! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror det er cutenews (og hvorfor jeg bruker dét og ikke lager noe selv, vet jeg ikke) som ikke er så flink med å æ ø og så videre.

 

Jeg sitter med kwrite som tekstbehandler og den skriver lagrer teksten i tegnsettet utf-8, så derfor bruker jeg det, men det spiller ikke noen rolle når jeg skal skrive alle tegn i html-koden for det.

 

I tillegg så er min Opera fucket, så feilen var ikke der. Så det derimot i en eldre versjon av mozilla.

Lenke til kommentar

Hmm, har begynt på nytt design til teh side no, håper det går bedre denna gangen. Blir litt meir grafisk også, no :)

Så trur eg eg vil dele domenet i tre, kanskje:

  • Portfolio (hoveddomene)
  • Personlia + en liten blog (subdomene)
  • Tutorials (subdomene)

Går det an, eller? :p

 

edit: så har vi fått en ny katt her i huset... desverre, det var en ho-katt, så mine navneforslag kunne ikkje bruakst.. det er et irritasjonsmoment for meg. Moses eller Jesus hadde passa SÅ bra :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Hmm, har begynt på nytt design til teh side no, håper det går bedre denna gangen. Blir litt meir grafisk også, no :)

Så trur eg eg vil dele domenet i tre, kanskje:

  • Portfolio (hoveddomene)
  • Personlia + en liten blog (subdomene)
  • Tutorials (subdomene)

Går det an, eller? :p

 

edit: så har vi fått en ny katt her i huset... desverre, det var en ho-katt, så mine navneforslag kunne ikkje bruakst.. det er et irritasjonsmoment for meg. Moses eller Jesus hadde passa SÅ bra :p

Nei, det går ikke an å dele opp domenet i tre slike deler. :p

 

Hva med å kalle hunn-katten for 'Jomfru-Maria' ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...