Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Har alle svina her vinterferie? Ikke jæææj! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Har alle svina her vinterferie? Ikke jæææj! Slik er det å være Osloh*re vet du.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Har alle svina her vinterferie? Ikke jæææj! Har ikke vinterferie jeg heller Men når flodhest kommer til bergen så får jeg jo kraftig med selskap Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Yeah, pt Kanskje jeg ser deg i byen...hvis jeg ser en msn-figur som viser fingeren skal jeg hilse på deg BTW, kom over en fin side istad: http://www.riibe.com/ Frames er visst ikke ukjent for den karen som har laget den siden der gitt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Syns PT skal gå rundt i sentrum å vise fingern helt til han møter flodhesten jeg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Haha, høres bra ut Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm, eg hadde egentlig lyst å lage pixelgreier no, men så var det det med idèer og inspirasjon dah.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Yeah, pt Kanskje jeg ser deg i byen...hvis jeg ser en msn-figur som viser fingeren skal jeg hilse på deg BTW, kom over en fin side istad: http://www.riibe.com/ Frames er visst ikke ukjent for den karen som har laget den siden der gitt! schtilig den siden der... gleder meg til vinterferie, bare 2 uker igjen elns Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 BTW, kom over en fin side istad: http://www.riibe.com/ Frames er visst ikke ukjent for den karen som har laget den siden der gitt! Fin side, kun 5 frames Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Men da stakk jeg! So long! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Men da stakk jeg! So long! Snakkes ja.. Hvor lenge blir du borte..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm, eg hadde egentlig lyst å lage pixelgreier no, men så var det det med idèer og inspirasjon dah.... Jeg som har laga h*re til deg og alt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Ferie, hva er det? Husker da jeg hadde "skoleferie" jobba jeg hver dag. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Ferie, hva er det? Husker da jeg hadde "skoleferie" jobba jeg hver dag. ikkje denna ferien! Skal jobbe torsdag, fredag og lørdag, men ellers har eg FRII! FRIIIIII! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Ferie, hva er det? Husker da jeg hadde "skoleferie" jobba jeg hver dag. Siden hotellet er sesongbetont harke jeg jobb utenom på sommerene.. Ganske herlig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) kuriositet Hvor nerd er jeg idag? edit; harke, er ikke det det samme som å hoste? Endret 15. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 edit; harke, er ikke det det samme som å hoste? Nei. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 WoooOOho! Kokte sammen verdens styggeste fargekombo av en oppkastside basert på min egen til et økonomiprosjekt nettopp :| http://haltan.lyxalig.com/1337data 5 min Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Jojo, det var vel enkelt og greit.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå