PT Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Vel, fikk ikke tid til å ta farvell før jeg dro, så det får bli nå Sitter på en bedriten bibliotek-pc i Egersund akkurat nå, men internett er internett Som noen av dere vet, så er jeg altså dømt til døden ved seiling i 1 år, men jeg kommer sikkert tilbake en eller annen gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Som noen av dere vet, så er jeg altså dømt til døden ved seiling i 1 år, men jeg kommer sikkert tilbake en eller annen gang.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) www.tomba.no Tøft jeg klarte nesten å se menyen, måtte bruke MS sitt forstørelsesprogram for å ane hva som stod der...... Endret 26. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 halla gutta hvaz skjera=? hehe, fest oå gang eller= Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Haha, flodhest er på teh fyll. Uansett; må sette igang med et nytt prosjekt og trenger inspirasjon. Mener å huske at PC hadde en inspirasjons-side? Noen som har en fin-fin url til meg isåfall? Mange takk! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Haha, flodhest er på teh fyll. Uansett; må sette igang med et nytt prosjekt og trenger inspirasjon. Mener å huske at PC hadde en inspirasjons-side? Noen som har en fin-fin url til meg isåfall? Mange takk! http://www.paradoxia.org/index.php?page=webdev/useful væsjegoood<!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Woo! Du klarte å finne den fram etter litt å drikke! *imponert* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 haha my man dimiles vi flodhester klarer det umullige :D Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 Ja, tydeligvis... Greier til og med å skrive umulig med to l'er Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2004 slappa nå jibril Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få plassert tekst under bildene på denne siden? Folka i VegiBoys vil at det skal være lit beskrivende tekst under hvert bilde, men jeg finner ikke ut noen måte å få teksten til å gå under bildene på, annet enn å bruke _rotete_ tabellkode, der bilder er inne i en tr, og tekst i en annen, på rekker nedover... :s Kanskje grunnen til at jeg ikke finner noen måte å gjøre det på er at klokka er kvart over 2, og jeg fortsatt er sliten etter hytteturen som det er bilder av på siden jeg linket til Beklager hvis jeg har rappet kode som er copyrightet deg Arve.. Hvis jeg har det, må du bare si ifra, så skal jeg finne en annen løsning. Men du skal vite grunnen til at jeg rappet koden, hvis jeg har gjort det, og det er at den funker fordømt bra! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) <div class="thumb"><a href="#">bildelink</a><br> <span class="comment">kommentaren her</span> </div> og så css koden .thumb { width: 150px; border: 1px solid #CCCCCC; margin: 15px; padding: 10px; float: left; } .comment { width: 150px; float: left; } det er selve prinsippet, men så må du nok fikse litt på .comment koden får å få teksten til å bli sånn du vil edit: lite eksempel: http://predicted.net/test/bilde/ though uten bilder, men det får du nok til. Endret 27. juni 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Ok! Takk Får teste ut det etter at jeg har vært i dusjen Edit: Funka jo fin fint Takk igjen! Endret 27. juni 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få plassert tekst under bildene på denne siden? Kritisk ripoff av mine bildesider? NØYAKTIG samme popupscript, og identisk stilark, bortsett fra et par farger og størrelser.. neida, er ingen stor nok sak til at eg gidder å gjøre noke ut av det.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Det var jo det jeg sa... Jeg skal endre litt på det nå though.. Få opp "neste" og "tilbake" knapper i popupen... Så det blir ikke så likt etterhvert Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 Det var jo det jeg sa... Jeg skal endre litt på det nå though.. Få opp "neste" og "tilbake" knapper i popupen... Så det blir ikke så likt etterhvert åh, såg at du skreiv det no jah Gjør meg null og ingenting... Når eg har lest litt php skal eg lage et nytt galleri sjøl, som skal vere så enkelt å bruke som overhode mulig. Vil prøve å få til at eg kun har ei index fil som eg legger i samme mappe som alle bilda, så lager den automatisk thumbnails og linker til alle bilda.. elns.. Det får vere min visjon iallefall... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) En grei visjon Har fått et lite problem med IE og det galleriet nå da... I IE legger ikke bildene seg ordentlig etter at jeg la til kommentarer under bildet Noen som skjønner hva som er galt, og har en liten IE hack som kan fikse det? Jeg har prøvd en del ting, men alt funka dårlig.. Legger til linken på nytt jeg, for de som ikke gidder å gå en side tilbake: http://bilder.vegiboys.com Endret 27. juni 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå