Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan aktiverer jeg ActiveX i Opera? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.zepto.no/ <== take a look at the header. Andre enn meg som tenkte PS2 med en gang? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.zepto.no/ <== take a look at the header. Andre enn meg som tenkte PS2 med en gang? Har tenkt på det flere ganger; har de egentlig lov til å ha en så lik logo? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.zepto.no/ <== take a look at the header. Andre enn meg som tenkte PS2 med en gang? Woow...Enig.. Hmm.. Vet ikke om de har lov jeg.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.zepto.no/ <== take a look at the header. Andre enn meg som tenkte PS2 med en gang? virker som om alt annet der er kopiert og.. eller har de laget så like produkter til alle andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.zepto.no/ <== take a look at the header. Andre enn meg som tenkte PS2 med en gang? Den er litt gammel da. Du finner stadig likheter i alt. virker som om alt annet der er kopiert og.. eller har de laget så like produkter til alle andre? Zepto er et seriøst, dog overpriset selskap. De selger like maskiner som blant andre Whitebox og PSdata. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Hvordan setter jeg Opera som standard-leser? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Hvordan setter jeg Opera som standard-leser? tools > preferences > default application Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 http://itavisen.no/art/1303839.html?PHPSES...2ad47c5bad16b86 do we like teh attitude ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 tools > preferences > default application Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Er det noken her som kan anbefale gode bøker om PHP og MySQL programmering? Norsk eller engelsk, whatever. Vil ha ei godt skreve, interresant bok som kan lære meg masse Bør helst vere mulig å bestille i norske butikker, men er ikkje veldig farlig med akkurat det. Drit i pris, ei slik bok blir ikkje så fantastisk dyr. /me skal for alvor bli leet i php! Endret 24. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 PHP 5 bible Sikt på fremtiden! Web Application Development with PHP PHP and MySQL Web Development Har de to siste, og de kan vel helst anbefales for de som har litt erfaring med PHP fra før av, men jeg tror egentlig at du hadde fått mye ut av de, Arve. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Takker så meget for svar. Tar å bestiller dei snarast om eg ikkje finner noke lignande i bokhandelen i morra. Kikka raskt igjennom hylla for ei tid tilbake, og dei hadde en del bøker om Delphi, C++ og XML... Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Gidder ikke starte ny tråd bare for et lite spørsmål, så jeg spør heller her Hvis jeg skal ha noe til å se slik ut: Nyhetstittelen. Her er den. (Nyhetskategori) Hva vil være den beste, og mest riktige måten å gjøre dette på ? En kanskje litt dum løsning som jeg har brukt til nå <h2>Nyhetstittelen. Her er den. <small>(Nyhetskategori)</small></h2> Andre forslag som er bedre, og kanskje litt mer 'lovlige'? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Gidder ikke starte ny tråd bare for et lite spørsmål, så jeg spør heller her Hvis jeg skal ha noe til å se slik ut: Nyhetstittelen. Her er den. (Nyhetskategori) Hva vil være den beste, og mest riktige måten å gjøre dette på ? En kanskje litt dum løsning som jeg har brukt til nå <h2>Nyhetstittelen. Her er den. <small>(Nyhetskategori)</small></h2> Andre forslag som er bedre, og kanskje litt mer 'lovlige'? <h2>Nyhetstittel!<span class="kategori">(nyhetskategori)</span></h2> h2 { font-size: 1.6em; color: #000; } .kategori { font-size: 0.7em; color: #F00; } Skjønner? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Jupp Synes allikevel det ser litt næsty ut, men kanskje det er sånn det skal være . Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Tenkte jeg skulle prøve ut Shaun Inman's IFR, men jeg får ikke åpna flash-fila. Kunne noen testa om de får den til, og i så fall endre textColor = 0xAB6666 til textColor = 0xBA880F ? Edit: Og i samme slengen gjort den om til .swf format? Endret 25. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 PHP and MySQL Web Development Trallala! Den er bestilt! Lenke til kommentar
sim Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Ok, nytt spørsmål: <div id="menu"> <div class="knapp">Knapp1</div> <div class="knapp">Knapp2</div> </div> Hvordan kan jeg få knappene til å ligge ved siden av hverandre på ei linje ? Jeg prøvde med float: left;, men da vil ikke menu-div-en følge etter på høyden. div#menu { height: auto; /* Denne ser ut til å bli 0 */ border: 1px solid #000; } div.knapp { padding: 2px; border-right: 1px solid #000; float: left; } Slik ser det omtrent ut nå. Håper dere forstår. Litt ny på dette, så det er vanskelig å forklare skikkelig uten å kunne terminologien ut og inn. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Siden den står inne i #meny, regner jeg med at det er menyen din. Husk at meny skal settes opp i lister! * { margin: 0; padding: 0; } #menu { width: 100%; } #menu ul { width: 100%; } #menu li { display: inline; list-style: none; margin-right: 10px; float: left; } #menu a { display: block; color: #000; font-size: .8em; text-decoration: none; padding: 2px 5px; background: #FF0000; border: 1px solid #000; } Denne er dog ikke testet, men regner med du skjønner prinsippet. <div id="menu"> <ul> <li><a href="#">Link</a></li> <li><a href="#">Link</a></li> <li><a href="#">Link</a></li> <li><a href="#">Link</a></li> </ul> </div> EDIT: Glemte HTML Endret 25. juni 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå