sim Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Kanskje det er en forferdelig dårlig skjerm her jeg sitter nå, men det der var mørkt . Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Det er ganske mørkt ja, men her ser jeg klart og tydelig hva som står, og jeg får fint med meg detaljene. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde store problemer med å se teksten. Men som sagt, det kan være en dårlig skjerm her jeg sitter nå . Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 kontraster, mann..ehm.. flodhest! Kontraster! Alt for mørkt, likte grunnformene though - keep it up! Prøv med en litt lysare grønnfarge, og post nytt bilde Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe, vi flodhester kan ikke helt det der med kontraster Skal mekke det lysere jeg, bilde kommer senere Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Skal konvertere et bilde til en side, hvorddan gjør jeg det med Photoshop? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Skal konvertere et bilde til en side, hvorddan gjør jeg det med Photoshop? Slice and dice! Du deler opp siden utifra hvordan du har tenkt å bygge opp koden, helfargede områder og ting som kan fremstilles ved hjelp av kode tar du selvføllgelig ikke med. Slices er for pyser, guides er for menn. For å sette inn en guide, dra med move-tool fra linjalen, ned i canvas til der du vil plassere den. Deretter merker du området du vil lage bilde av, Edit > Copy merged. File > New. Edit > Paste. File > Save for web. Slik gjør du med alle "delene" av siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor har det blitt av DanielP? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe.. Skev feil. Er ikke helt våken enda skjønner du, mente Invertere . Eller gjøre det mørke lyst og omvent. Men takker for raskt svar og ny kunnskap. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor har det blitt av DanielP? Ser han på ITPro av og til, der han kaller seg "Mafia". Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe.. Skev feil. Er ikke helt våken enda skjønner du, mente Invertere . Eller gjøre det mørke lyst og omvent. MAKAN til skrivefeil da. Image > Adjustments > Invert. Så justerer du med levels og hue/saturation etterpå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) http://www.sirice.com/harepus.jpg <-- Mine søte små harepuser Fant 6 stykker i hagen til naboen. Max 10cm i lengda. Naboen sier at de er under en uke gammel. Nusselige Endret 22. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 http://www.sirice.com/harepus.jpg <-- Mine søte små harepuser Fant 6 stykker i hagen til naboen. Max 10cm i lengda. Naboen sier at de er under en uke gammel. Nusselige Nammen.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 http://www.sirice.com/harepus.jpg <-- Mine søte små harepuser Fant 6 stykker i hagen til naboen. Max 10cm i lengda. Naboen sier at de er under en uke gammel. Nusselige Ser jo mer ut som ekorn Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Ser jo mer ut som ekorn Når ble ikke ekorn søte.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) *dobbelopp* (Hvorfor i helv3te kan man ikke slette poster!?) Endret 22. juni 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Vet noen om en plugin til Firefox for å kunne lese WML? Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hah, der var domene og webhotell i orden. Så får jeg bruke sommeren på koding og "design". Kommer sikkert til å henge her for å få tilbakemeldinger osv. Greit å ha så flinke folk såpass lett tilgjengelig God sommer folkens Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hah, der var domene og webhotell i orden. Så får jeg bruke sommeren på koding og "design". Kommer sikkert til å henge her for å få tilbakemeldinger osv. Greit å ha så flinke folk såpass lett tilgjengelig God sommer folkens Hvilket domene har du kjøpt og fra hvem? En riktig god sommer til deg også (og alle andre) Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Kjøpte litlehamar.net (etternavnet mitt) fra ServeTheWorld. Kjøpte derfra fordi en del av mine kamerater har sine domener og webhotell der, og de er fornøyd. Så jeg vet på en måte hva jeg går til. Spesielt dyrt er det heller ikke. Betaler 39,- pr. måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå