PoleCat Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det noe sted jeg kan se hvem som eier domener, bare ved å slå opp eller å søke ?? http://www.whois.net/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 stemmer.... Hadde helt glemt at noe het 'whois'...... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har i det siste sett mange "tapet"-bakgrunner på flere websider. F. eks. på Upunkt. Kanskje jeg lager en side med slike, så, fra hvor laster man dem ned? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ligger en god del ute på http://www.squidfingers.com/ Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk! Det var det jeg leita etter Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Wow, det er ikke akkurat få ganger Jacob Nielsen har tabba seg ut, nei! BTW: Kun jeg som ikke forstår hvorfor Alex Keeny's design på W3C's validator ikke blir brukt? : Endret 17. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Wow, det er ikke akkurat få ganger Jacob Nielsen har tabba seg ut, nei! BTW: Kun jeg som ikke forstår hvorfor Alex Keeny's design på W3C's validator ikke blir brukt? : #1 :!: #2 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 BTW: Kun jeg som ikke forstår hvorfor Alex Keeny's design på W3C's validator ikke blir brukt? : OMG, 10 ganger bedre enn W3C sitt design. Det er jo rotete som bare pokker Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sendte inn misinterpreted.net til submission på cssvault, og den ble lagt til! http://www.cssvault.com/noteworthy/misinterpreted.php Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 enden! Listen up; kan vi få en egen del for å diskutere opphavsrett o.l. angående websider? En egen 'Lover, regler og normer' forum slik de har på Norsk Webforum? Jeg tror det hadde vært noe Lenke til kommentar
Edru Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 "Fisk" Jeg blir litt forvirret, er dette noe jeg burde vite hva er? Er det en sånn ting der man tester ut designet til ei side eller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 "Fisk" Jeg blir litt forvirret, er dette noe jeg burde vite hva er? Er det en sånn ting der man tester ut designet til ei side eller? En fisk er et slags utkast til en side. Den er gjerne laget i PhotoShop (evt. andre lignende programmer), og lagret som et bilde. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 "Fisk" Jeg blir litt forvirret, er dette noe jeg burde vite hva er? Er det en sånn ting der man tester ut designet til ei side eller? Beta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er det meningen at sider som misinterpreted.net og demoted.org skal "hoppe" fra side til side etter hvilken link man er på? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er det meningen at sider som misinterpreted.net og demoted.org skal "hoppe" fra side til side etter hvilken link man er på? Vet ikke helt hva du mener med "hopping", men det kan ha noe med om det vises scrollbar eller ikke på siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er det meningen at sider som misinterpreted.net og demoted.org skal "hoppe" fra side til side etter hvilken link man er på? Vet ikke helt hva du mener med "hopping", men det kan ha noe med om det vises scrollbar eller ikke på siden. Jeg mener at hele rammen flytter seg enten til høyre eller venstre. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Som Eksos sier, så er det ikke siden som "hopper", men vinduet som blir mindre når heisen kommer frem. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Som Eksos sier, så er det ikke siden som "hopper", men vinduet som blir mindre når heisen kommer frem. for å midtstille siden er det gjerne i css satt margin: 0 auto; dette vil si at 'marginen' på høyre og venstre side blir like stor og varierer etter hvor bred siden er. når det kommer mye innhold kommer også scrollbaren (heis), denne gjør at vinduet siden skal vises på blir mindre, altså blir det også mindre plass til luft på hver side og den blir da forskjøvet litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Som Eksos sier, så er det ikke siden som "hopper", men vinduet som blir mindre når heisen kommer frem. Ikke det jeg mener (tror jeg). Gå inn på Demoted.org selv og trykk på portfolio. Siden hopper til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå