Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en god guide for hvordan å sette opp et system ala det gamer.no bruker, der man drar musen over en lenke og ingressen kommer opp? Har sett det flere ganger, men glemmer hele tida å bookmarke..

 

Tenkte jeg skulle bruke noe slikt for å vise hva menyalternativene skjuler.. :)

Ta utgangspunkt i Eric Meyers eksempel.

Lenke til kommentar
<?php
$side = $_GET['side'];
if(ereg("^p", $side)) {
echo('<div class="textcontainer2">');
} else {
echo('<div class="textcontainer">');
}

My bad... har ikke jobbet med PHP på lenge... må begynne igjen nå, første dag i sommerferien i dag:) Metoden til Lokaltog er raskere enn metoden min! Anbefaler å bruke den!

Lenke til kommentar
Noen som vet om en god guide for hvordan å sette opp et system ala det gamer.no bruker, der man drar musen over en lenke og ingressen kommer opp? Har sett det flere ganger, men glemmer hele tida å bookmarke..

 

Tenkte jeg skulle bruke noe slikt for å vise hva menyalternativene skjuler..  :)

Ta utgangspunkt i Eric Meyers eksempel.

Takk, skal ta meg en titt på det nå :)

Lenke til kommentar
og /me har gjenoppdaga gleden av å få til dynamiske sider meir eller mindre vellykka!  :woot:

Steikje! Jeg gleder meg til dette! :)

Skalèrbart er najs. Hvis det ser pent ut,

seff, og er praktisk. :) Du kjører 100%, eller?

100% er for teitinger, 90% all the way! :D

 

Er begynt å bli ferdig med designet no, sitter å finpusser litt småfeil og tilpasser det til innholdet. Så må eg snart begynne å tilpasse innholdet til sida også :p

 

Noken som har tatt vare på linken til den sida som testa sider i "alle" browsere for deg? Skulle sårt hatt den testa i firefox og IE5...

Lenke til kommentar
Er logoen til INSPiratioN blitt borte, eller er det bare jeg som roter?

Den er borteborteborte. :yes:

But why ?!!!! What have we done to you, Master ?!!!! Answer me, WHAT HAVE WE DONE ???!!!!!!

[/desperasjon]

Ummm, den kom visst ikke med da jeg tok opp og ned alt fra serveren for en månded siden. Egentlig skulle det jo ha kommet nytt design der for lenge siden, men ttt osv... :blush:

 

*laste opp*

 

Done. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det noe sted jeg kan se hvem som eier domener, bare ved å slå opp eller å søke ?? Eventuelt se om de eksisterer & er tatt i bruk ??

Vil tro at kanskje brønnøysundregisteret kan gjøre jobben for meg når det gjelder *.no, men gjerne noe som innbefatter andre adresser også.

edit: noe som gjør det samme ang. mailadresser hadde også vært fint...

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...