Cucum(r) Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 http://www.maxdesign.com.au/presentation/sit/death.swf Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 http://www.maxdesign.com.au/presentation/sit/death.swf Nice! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 moro for newbs som meg å se hvordan disse profesjonelle gjør dette!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Akkurat nå vurderer jeg sterkt å endre nick. Hva synes dere om at jeg endrer nicket til jorgis? Begynner folk å grine, eller er det jubel og glede i WDS? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Har ingenting imot jorgis Bare behold avataren så det går an å gjenkjenne deg Endret 14. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Har ingenting imot jorgis Bare behold avataren så det går an å gjenkjenne deg Hehe. Kommer sikkert til å endre avatar, signatur og domenenavn i samme slengen. Hvis jeg i tillegg begynner å skrive på dialekt, kommer alle til å tro at jeg bare forsvant en dag... EDIT: *PM til Tor Henning sendt* Endret 14. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 /me fikk plutselig en sinnsvakt bra idè til ny side! Må berre tenke grundig igjennom den, så skal eg begynne å mekke. Det snåle var - at eg fikk idèen mens eg dusja *digge sin nye idè, om den blir som den skal* Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hehe. Kommer sikkert til å endre avatar, signatur og domenenavn Gjør du det så endrer jeg tilbake for deg og sperrer tilgangen din til å endre mer Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 /me fikk plutselig en sinnsvakt bra idè til ny side! Må berre tenke grundig igjennom den, så skal eg begynne å mekke. Det snåle var - at eg fikk idèen mens eg dusja *digge sin nye idè, om den blir som den skal* /me vil ha hint om hvordan siden kommer til å bli! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Det snåle var - at eg fikk idèen mens eg dusja Endret 14. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 /me fikk plutselig en sinnsvakt bra idè til ny side! Må berre tenke grundig igjennom den, så skal eg begynne å mekke. Det snåle var - at eg fikk idèen mens eg dusja *digge sin nye idè, om den blir som den skal* /me vil ha hint om hvordan siden kommer til å bli! PAH! Gløm deT! Trur det blir bra ivertfall - sitter å pusler med en fisk nuh. MEN - sida vil ikkje bli vist fram for offentligheten før den er _100%_ ferdig , med innhold og allting Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Okey, du kan røpe litt da; er det et "konsept" som ligger bak den geniale ideen, eller er det et design i seg selv? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Okey, du kan røpe litt da; er det et "konsept" som ligger bak den geniale ideen, eller er det et design i seg selv? Er vel mest et layoutkonsept. Og den er ikkje så genial som eg kanskje får den til å høyres ut, men eg trur den kan bli bra slik eg holder på no. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kan vi vente at den erstatter nåværende absentVOID, eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kan vi vente at den erstatter nåværende absentVOID, eller? Jepp. Edit: i ettertid har eg sett at den ser veldig demoted.org-inspirert ut , og slikt vil eg ikkje ha noke av må forandre litt nu ja... edit2: kanskje ikkje likevel Endret 15. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Takk til lokaltog som kom med denne kodesnutten: <?php if($_GET['SIDE']=="navnpåside") echo('<div class="textcontainer2">'); else echo('<div class="textcontainer">'); ?> Den fungerer utmerket den, men er det mulig at <div class="textcontainer2"> vises på alle sider der navnet starter med p? Eks portefolje.php. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 <?php $p = substr($_GET['side'], 0, 1); if($p == "p") echo('<div class="textcontainer2">'); else echo('<div class="textcontainer">'); ?> Har ikke testen dette tho... har ikke jobbet med PHP på lengelenge... finnes sikkert lettere måter å jøre d på... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) <?php $side = $_GET['side']; if(ereg("p", $side)) { echo('<div class="textcontainer2">'); } else { echo('<div class="textcontainer">'); } ?> EDIT: Hmm.. Gløm det.. den leter etter "p" i hele $side EDIT2: Tror jeg da Du får prøve og se hva som skjer Endret 15. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) <?php $side = $_GET['side']; if(ereg("p", $side)) { echo('<div class="textcontainer2">'); } else { echo('<div class="textcontainer">'); } ?> Takk! Du er en snupp! Takk til TiMMi- også! EDIT: Hehe, etter editen din, Loomy, ble det ikke helt det samme. Jeg skal prøve TiMMi- sin kodesnutt litt senere. Endret 15. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Den kodesnutten sjekker om p er i hele GET-variabelen.. Bruk heller denne isteden, hvis du vil at bare første bokstav skal telle : <?php $side = $_GET['side']; if(ereg("^p", $side)) { echo('<div class="textcontainer2">'); } else { echo('<div class="textcontainer">'); } ?> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå