PoleCat Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Forresten, er det bare meg eller er det gamle hw.no-forumet skinnet helt føkka? Det er ikke bare deg nei. Har ikke logoen i mitt engang. Ellers masse småfeil. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Ahh Tusen takk PiRANhA, det funker nå Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Ahh Tusen takk PiRANhA, det funker nå Vær så god! Forresten (2) > http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2329761 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 bærtbærrtæbrætæbrtæ bært"! ser hw har lagtrt ut nye designet, posta noe greier i tilbakemeldinger, men så sletta jeg det.. hihihihihi kan kommentere saklig uten massde skrivefeil i morgen. polert; du skulle lissom ikke legge deg tidlig.. bært, vekk fra data - drikke mer hihi, hei. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 bærtbærrtæbrætæbrtæbært"! ser hw har lagtrt ut nye designet, posta noe greier i tilbakemeldinger, men så sletta jeg det.. hihihihihi kan kommentere saklig uten massde skrivefeil i morgen. polert; du skulle lissom ikke legge deg tidlig.. bært, vekk fra data - drikke mer hihi, hei. Hmmm.... Ser ut til at noen har hatt en fuktig natt ihvertfall... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Hmmm.... Ser ut til at noen har hatt en fuktig natt ihvertfall... Pøh.. *håpe ikke SirIce har tatt screenshot av det i tilbakemeldingstråden* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 PoleCat, hvor mye skal du ha for å få lage ei pen side til hardware.no? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 PoleCat, hvor mye skal du ha for å få lage ei pen side til hardware.no? Det er noen her som allerede har laget forslag til websider; » cfenzo sitt.. (server nede ATM?) » mitt lille forslag.. (tok ikke helt av, en del forbedringspotensiale) Flere..? Uansett, mener vertfall at begge er bedre enn det nåværende.. Problemet i denne saken er vel at tidsfristen ble for knapp.. Dette ble resultatet, og styret virket ikke helt lystne på å lage ny side nå med en gang.. Jippi-ka-ey! Endelig fått warning Damn, hadde jo noen linjer for mye i siggen, kunne blitt skummelt.. Så nu er min nye wallpaper; Aho! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) PoleCat, hvor mye skal du ha for å få lage ei pen side til hardware.no? Det er noen her som allerede har laget forslag til websider; » cfenzo sitt.. (server nede ATM?) » mitt lille forslag.. (tok ikke helt av, en del forbedringspotensiale) Flere..? Uansett, mener vertfall at begge er bedre enn det nåværende.. Problemet i denne saken er vel at tidsfristen ble for knapp.. Dette ble resultatet, og styret virket ikke helt lystne på å lage ny side nå med en gang.. Jippi-ka-ey! Endelig fått warning Damn, hadde jo noen linjer for mye i siggen, kunne blitt skummelt.. Så nu er min nye wallpaper; Aho! Ditt forslag var jo ihvertfall 10x bedre enn det nåværende! En ide til utbygging på din kan kanskje være å ikke ha alt på en linje, og en litt større logo. Men dette er noe du får se på selv.. Hva med en helt egen rute for bare annonser? Da hadde det ihvertfall blitt mulig å fjerne det i hosts fila uten at det forstyrra noe Endret 13. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Forslaget ditt hadde definitivt potensiale, Marvil Btw, grattis med warning! *returnere til bedøk-boken* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Det er noen her som allerede har laget forslag til websider; » cfenzo sitt.. (server nede ATM?) » mitt lille forslag.. (tok ikke helt av, en del forbedringspotensiale) Flere..? Uansett, mener vertfall at begge er bedre enn det nåværende.. Problemet i denne saken er vel at tidsfristen ble for knapp.. Dette ble resultatet, og styret virket ikke helt lystne på å lage ny side nå med en gang.. Jippi-ka-ey! Endelig fått warning Damn, hadde jo noen linjer for mye i siggen, kunne blitt skummelt.. Så nu er min nye wallpaper; Aho! Jeg blir syk når jeg ser hvordan hardware.no kunne ha vært. Dagens side er latterlig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg blir syk når jeg ser hvordan hardware.no kunne ha vært. Dagens side er latterlig. Var det positivt ment..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg blir syk når jeg ser hvordan hardware.no kunne ha vært. Dagens side er latterlig. Var det positivt ment..? Ja det var et komplement til deg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Marvil sitt forslag var jo grisefint Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Oppdatert enzoforslag.. http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png (den brune "menyen" på toppen kan bare ignoreres...) Endret 13. juni 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Pretty Powerful CSS Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Oppdatert enzoforslag.. http://webfreak.no/hw.no-enzostyle/images/layout4.png (den brune "menyen" på toppen kan bare ignoreres...) test å ha samme kurve på alle runde hjørner Ellers nydelig. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 test å ha samme kurve på alle runde hjørner Ellers nydelig. enig der asså, det var pent! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Lokaltog-forslag (ikke noe jeg har lagt voldsomt mye tid og energi i): http://www.lokaltog.net/various/hw-2.png Edit: Er så pokkers lei den blåfargen på hw.no, ikke at de kommer til å forandre noen gang... Endret 13. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Kommer med mitt i morgen, eller noe sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå