Marvil Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Skulle bare takke PolePussy for at han la meg til over forum brukere Det som er så fint med å komme her seint en lørdagskveld er å se at det ikke bare er du som sliter med å skaffe deg et liv :D Hehe, det sier mange.. Men min oppfatning er at det skal noe til å få det finere enn dette her.. Nightwish/InFlames/HIM på WinAmp, PixelArt i PhotoShop, forumet, cola og MSN med PolCat.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Skulle bare takke PolePussy for at han la meg til over forum brukere PolePussy? Den var ny. © Marvil Var innom å sjekka sida di nå. Du har tydeligvis oppdatert den siden jeg la den til... Nice. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Polecat: hva er adressen til den inspirasjonssiden din? Har glemt det Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Skulle bare takke PolePussy for at han la meg til over forum brukere PolePussy? Den var ny. © Marvil Var innom å sjekka sida di nå. Du har tydeligvis oppdatert den siden jeg la den til... Nice. Du veit når du kjeder deg kommer du lett på nye nick Er faktisk en stund siden jeg fxa den som den er nå.... la merke til random header eller? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Polecat: hva er adressen til den inspirasjonssiden din? Har glemt det http://polecat.demoted.org/inspiration/index.htm her... fant den i en annen post Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Polecat: hva er adressen til den inspirasjonssiden din? Har glemt det http://polecat.demoted.org/inspiration/index.htm her... fant den i en annen post Takker Fikk lyst til å øve meg litt på header-mekking, men jeg EIER jo ikke fantasi Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 gjør det du, så kan /me gå å legge seg, og drømme søtt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Er faktisk en stund siden jeg fxa den som den er nå.... la merke til random header eller? Hmm... Det kan ikke være sååå lenge siden. Sist jeg var innom var det masse skrift i Times og grå og blåe farger. Random header. Javisst! Stilig! Hey, her har en av oss gjort noe feil, tenk godt over hva du har gjort nå.Enten har du prøvd deg på et sted som ikke er ferdig eller ikke eksisterer på denne siten. © Mavva Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Polecat: hva er adressen til den inspirasjonssiden din? Har glemt det Burde vært lagt i "favoritter" for lenge siden! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Polecat: hva er adressen til den inspirasjonssiden din? Har glemt det Burde vært lagt i "favoritter" for lenge siden! Har jo det da, men ikke på den nye bærbare som jobben til fattern har bragt i hus Endret 15. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Øy kelner. /me vil gjerne ha noe drikkendes og noe snadder.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Side 45? Som sagt... Umulig å følge med. Jeg hater avataren til Enden... Å lese et innlegg han har skrevet, for deretter å se på avataren... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Nightwish/InFlames/HIM på WinAmp, PixelArt i PhotoShop, forumet, cola og MSN med PolCat.. PoleCat er faktisk veldig hyggelig å snakke med på msn Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Jaja, da var denne dagen i gang! Selskap til klokka 3 er ikke så veldig morsomt... men en ting gjorde vi som var morsomt: softgunkrig!! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Polecat: hva er adressen til den inspirasjonssiden din? Har glemt det Burde vært lagt i "favoritter" for lenge siden! Meget bra side! Mange gode lenker! Min foreløpige favoritt er Impactdesign.org Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Øy kelner. /me vil gjerne ha noe drikkendes og noe snadder.. Sorry, tomt for røvvvinn nå Side 45? Som sagt... Umulig å følge med. Jeg hater avataren til Enden... Å lese et innlegg han har skrevet, for deretter å se på avataren... Følger fint med jeg. Du må slutte å ha et liv så går det helt fint enden skrives med liten e for $€@£%#%¤"{$£{, og hva er problemet med avataren min da? Den reflekterer bare hummøret mitt Andre her elsker den så høyt at jeg får klagebrev på pm når jeg endrer til en av de andre avatarene i serien - hvis jeg har en dårlig dag f.eks Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Ah, da har /me stått opp og dusja. No spiser eg pittsarester fra i går, og drikker appelsinjuice. Tool - Intermission <<= tøff sang Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 I dag bærer det av sted til faren min i Bergen. Ser veldig fram til 9 timer på tog Da er det godt å ha cd/mp3 spiller med over 700mb med mp3'er arve, laster ned sangen nå, skal høre om den er noe tess. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) I dag bærer det av sted til faren min i Bergen. Ser veldig fram til 9 timer på tog Da er det godt å ha cd/mp3 spiller med over 700mb med mp3'er arve, laster ned sangen nå, skal høre om den er noe tess. Perfekte bil/tok/osv-musikken er Nightwish.. Ta ned alt du finner.. Edit; Om du betaler 75 spenn får du jo strøm så du kan jo ta med maskina, koble til mobilen så kan du henge på forumet.. Endret 15. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Nightwish er bra, det er og Avantasia, metal opera det og Skulle ønske jeg hadde laptop, gidder ikke å pese med å ta med meg hele maskinen min liksom, Thermaltake tower på rundt 20 kilo med skjerm tastatur, mus og diverse ledninger, ville blitt litt stress, særlig når jeg skal bytte tog i Drammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå