Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var søren ikke dum, Marve :thumbup:

Men det er alltid et par ting som kan gjøres bedre:

- Var ikke fonten i hovedfeltet litt liten?

- Logoen ble litt ensom oppi den store headeren :)

- Høyre- og venstrekolonnen ble litt dominerende

- Likte ikke helt menyen, den skilte seg litt ut. Skulle gjerne sett den bedre integrert med header

Uansett en bra begynnelse :w00t:

Lenke til kommentar
Kjeda meg i går så jeg tenkte jeg kunne leke med noe HW-designgreier..

Link..

Kanskje ikke optimal, men. Var bare for å leke med portalutseende, i tillegg til at jeg misliker det nye HW-designet noe inni granskauen..:)

Menmen, fristen er gått ut, det nye designet kommer.. :thumbup: ( :thumbdown: ? )

:)

Er desverre ikkje sikker på om eg likte den der veldig godt, altså...

Blei litt for tomt og litt for... ehm...ja.. :p

Lenke til kommentar

Hoho, fant en stilig ting!

Øverst på mezzoblue no, er det en link til en ny lipsum generator

Her er litt av det den kan prestere:

Be vv3b 1iNx De@l. @nD, da CaN 1nF0, 34513r, 250m r3l473d (4(]-[3z y3r da? Up 4nd 717|3 |4unch z3aRc|-|, d@ h4D 34513r w0RRy1N9. 17 7he sT|_|p|-| t3xN0l0933,, 4rE F1lt3r |4unch 3n4b|3d, @R, 1n f1|3z, z3aRcH, 8@d! |7 73h d@t, P4935, d4 f1|3 p4|271cu|4|2 g3t, why 51m1l4r |/|4c|-|1n3 iz. T3H 5O kl1k p@g3 Wi+H., 250m 4pp33|2z0rz 83 (1f? Up y0: wh3|23 r33dz0r p@r+1cUL4r, 7h3 1n70 7h3y f1||d @$!

Up p@93 LINk f4q, 15 937 91ve p49E$ 3n4b|3d,? (pdf) h1gh-qu4|17y CaN t0. +o alz0 l1nx 533, 73x7 4cc355 r3zUltz p1x @$, @$ p@g3z w1+hOUT v3|2510n y3r. Vv1t (l1(k k0pYr1t3d 1+ kUm! 73h y@ LINk g00g13. F347ur3 3ng|335h, 1+ u/, M@Y @R HAV3 c@ch3d, (l1(k 45k3D != h4D!

:D:lol:

Lenke til kommentar

Hehe. Den kan også outputte morsekode:

·-· - ···· ·-·-·- ·- ·-- -·-- ----· -· -·-· --··-- -·- -··· ----· ·-·-·- -·- -- ·· ·-· -··- ··--- ·-- --·- ----· -· -·· ····· ··- ·

····- --··· -- ·-· - ···- -··- --··-- --- -···· --··· ·-·-·- ·- ·-- -- ··· --·- -···· ··--- -···· ·-· --

:lol:

Omtrent som å bruke goodle med hackerz som språkvalg.

Lenke til kommentar

Unnskyld, men MÅ berre få fram litt off topic greier her ... DENNE artikkelen er på framsida av hw.no no! Sitter og ler enda! :lol:

...Og så er eg vel snart ferdig med en betafisk til snekkern si side :woot:

edit: liten oppdatering

http://www.hardforum.com/showthread.php?p=1026156289

Sitat derifra:

That's classic... Maybe AMD should make an "intel forum" where they all talk about cooking stuff on their prescotts and how many suns it would take to produce the heat of a prescott :D

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Unnskyld, men MÅ berre få fram litt off topic greier her ... DENNE artikkelen er på framsida av hw.no no! Sitter og ler enda! :lol:

...Og så er eg vel snart ferdig med en betafisk til snekkern si side :woot:

ARGH @ teit AMD-markedsførings-jippo! :mad:

arve: du poster vel en link her? :yes:

EDIT: skriver forresten på en liten artikkel om PHP nå. Satser på å være ferdig til lørdag/søndag.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...