|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 nope.. pre vil også parse koden. Dette gjøres jo enkelt med highlight_string - så hvorfor ikke bruke det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Code er for all del en gyldig html-tag - og skal brukes til akkurat det formålet. Jupp, den er gyldig, men den parser entiteter likevel. Jeg vil at > og < skal vises, sånn at bruker kan copy'n'paste derfra uten å måtte vise kilden. > < Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) ARGH! @ dobbelpost Endret 9. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 nope.. pre vil også parse koden.Dette gjøres jo enkelt med highlight_string - så hvorfor ikke bruke det? Nope. Skal ikke highlighte PHP, men HTML, så jeg mekker en highlight-funksjon selv. Funnet ut at det er ganske nyttig når man skal mekke en tut om HTML elns. Zethyr: Takk! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) wrææl!! Trenger litt hjelp her. Jeg driver å lager en web-side , og på siden bruker jeg et bilde som hoved delen på siden, hvis dere skjønner, men når jeg lasta opp siden så vises ikke det bilde Hadde vært fint om noen gidder å hjelpe meg. www.home.no/kaierncs Måtte bruke home.no, fikk ikke lasta opp på den andre. Kan ikke stort om HTML og CSS så ikke mobb BTW: så ser den helt bra ut på forhåndsvisningen i Dreamweaver. Endret 9. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 wrææl!! Trenger litt hjelp her. Jeg driver å lager en web-side , og på siden bruker jeg et bilde som hoved delen på siden, hvis dere skjønner, men når jeg lasta opp siden så vises ikke det bilde Hadde vært fint om noen gidder å hjelpe meg. www.home.no/kaierncs Måtte bruke home.no, fikk ikke lasta opp på den andre. Kan ikke stort om HTML og CSS så ikke mobb BTW: så ser den helt bra ut på forhåndsvisningen i Dreamweaver. Kanskje fordi det ikke er angitt at det skal vises et bilde der? Var det meny-bildet du mente? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Har angitt at det skal være et bilde der Tror jeg da. Hvilket meny bilde? Bilde heter main.jpg. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Du må skrive det slik: background-image: url("main.jpg"); Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Du må skrive det slik: background-image: url("main.jpg"); Ahhh, tusen hjetelig takk EZAccess Funker nå right? www.home.no/kaierncs Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 nøyaktig det samme som før Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jepp. Et blått bilde, der det står "MENY", og en blå bakgrunn. Et hvitt, tomt felt til høyre for "MENY". EDIT: får horisontal heis i 1024*768. Det er unødvendig, siden siden ikke går helt over til venstre kant. Endret 9. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Et lite kjapt spørsmål: Jeg vil ha en "<p>" til å ligge nederst i div'en. How? Har prøvd dette, men det funka ikke: <p align=bottom><? include("teller.php");?> besøkende</p> Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 F*** me in the ******* god**** stygge petals around the rose! Jeg skjønner ingenting! Betyr det at jeg er veldig smart, eller at jeg er veldig dum? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 F*** me in the ******* god**** stygge petals around the rose! Jeg skjønner ingenting! Betyr det at jeg er veldig smart, eller at jeg er veldig dum? Hint: Selve "tittelen" på greia er veldig, veldig relevant. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Den er _VELDIG_ relevant! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) petal er engelsk for blad? EDIT: forstod den med en gang! SPOILER ALERT: Petals around the roses er tittel på siden. Endret 9. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 petal er engelsk for blad? EDIT: forstod den med en gang! SPOILER ALERT: Petals around the roses er tittel på siden. Petal = kronblad Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Take the WaSP Survey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå