Roberto Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Forresten, denne Flash tingen er morsom. Jeg løste den på 10 min, noen bedre? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Forresten, denne Flash tingen er morsom. Jeg løste den på 10 min, noen bedre? var den terninggreia alt? Brukte i så fall maks ett minutt på å finne sammenhengen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Den var da vitterlig ikke noe vanskelig å løse... Men la oss ikke si løsningen høyt her nå Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) *gjesp* Endelig! Nå har jeg brukt kvelden på et CS-klan-nettside-design, selv om jeg personlig er sterkt motstander av spillet. Nuhvell. Tenkte jeg kunne legge det ut her til litt kritikk. Hva synes dere? team nuke EDIT: Glemte å si at hadde dette blitt noe av ville menyen vært dropdown. Endret 8. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Damn, den var _smal_ Får ikke plass til fylkestrafikksikkerhetsutvalgssekretariatslederfunksjonene der altså Menmen, det var smooth, meget smooth Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Forresten, denne Flash tingen er morsom. Jeg løste den på 10 min, noen bedre? var den terninggreia alt? Brukte i så fall maks ett minutt på å finne sammenhengen Ett minutt? Han professoren brukte over et år, hehe.... ...men du nevner 'sammenhengen', vel det er nettopp det som er feil De som har forstått den skjønner vel hva jeg mener! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjapt spørsmål: Er det en HTML-tagg som jeg kan putte HTML-entiteter i, uten at de blir parset? Dvs. at bruker ser > , istedenfor at det blir omvandlet til < ? Holder på med en liten nyttig greie for de av dere som mekker artikler om HTML og CSS. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 http://bilder.absentvoid.com/TEST/ <== Tatt et par nye bilder.. Legg spesielt merke til det som står i windows XP installasjonen Og, kan noken fortelle meg kor eg har sett Dette bildet før? Blei overraska når eg såg det etter å ha tatt det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du må seriøst lære deg hvor du skal sette fokus. Dette ødelegger veldig mye av bildene dine. Mange av dem hadde blitt kanontøffe om ikke fokusen var så veldig "feil". Dette bildet var veldig stilig, og her har du truffet bra med fokusen også. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 /me wants speilrefleks kamera! Digge bilder arve Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er det en HTML-tagg som jeg kan putte HTML-entiteter i, uten at de blir parset? <code> kanskje ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er det en HTML-tagg som jeg kan putte HTML-entiteter i, uten at de blir parset? <code> kanskje ? Tviler på at <code> er en gyldig HTML-tagg.. Eller er det det? I så fall har jeg gått glipp av noe.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du må seriøst lære deg hvor du skal sette fokus. Dette ødelegger veldig mye av bildene dine. Mange av dem hadde blitt kanontøffe om ikke fokusen var så veldig "feil".Dette bildet var veldig stilig, og her har du truffet bra med fokusen også. Veldig godt mulig.. men er ikkje veldig stødig på handa, og det _er_ vanskelig å ta bilder av blomster når det er vind ute Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tviler på at <code> er en gyldig HTML-tagg.. Eller er det det? I så fall har jeg gått glipp av noe.. http://www.w3schools.com/tags/tag_phrase_elements.asp Du finner <code> der iallefall. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Code er for all del en gyldig html-tag - og skal brukes til akkurat det formålet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva synes dere om jibweb.com? greit domene, eller burde jeg prøve å finne noe annet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva synes dere om jibweb.com? greit domene, eller burde jeg prøve å finne noe annet? Noe annet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har spurt en million ganger før, men jeg spør igjen; noen forslag??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har spurt en million ganger før, men jeg spør igjen; noen forslag??? Knock yourself out! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Code er for all del en gyldig html-tag - og skal brukes til akkurat det formålet. Jupp, den er gyldig, men den parser entiteter likevel. Jeg vil at > og < skal vises, sånn at bruker kan copy'n'paste derfra uten å måtte vise kilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå