jorgis Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Noen som vet hvorfor denne bugger i Opera 7.5? Btw: ikke bry dere så veldig om designet enda. Har fremdeles mye igjen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Ahh, endelig får eg surfe litt igjen.. Noken her med Opera 7.5 som vil fortelle meg ka default font instillinger på sjølve opera er? Tools -> Preferences -> fonts -> Alt som står bak "Interface...." - Hvilken font er det som er brukt? alle instillinger blei litt føkka, og eg MÅ ha tilbake default før eg blir gal Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 OT; SirIce, bytt tilbake til din gamle avatar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 næhæi! Den nye ruler jo! Bedre å bytte til den gamle signaturen, med sitat... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 næhæi! Den nye ruler jo! Bedre å bytte til den gamle signaturen, med sitat... Om man hinter til den der han hadde brukt feilsiteringsknepet, så er ikke det lovlig. (å fremstille et utsagn offentlig som en person aldri har uttalt) Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Ahh, endelig får eg surfe litt igjen.. Noken her med Opera 7.5 som vil fortelle meg ka default font instillinger på sjølve opera er? Tools -> Preferences -> fonts -> Alt som står bak "Interface...." - Hvilken font er det som er brukt? alle instillinger blei litt føkka, og eg MÅ ha tilbake default før eg blir gal EDIT: Er ikke heeelt sikker på om det er dette som er standard Endret 8. juni 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) næhæi! Den nye ruler jo! Bedre å bytte til den gamle signaturen, med sitat... Om man hinter til den der han hadde brukt feilsiteringsknepet, så er ikke det lovlig. (å fremstille et utsagn offentlig som en person aldri har uttalt) /me har faktisk sagt at bgcolor="crap" gir bæsjefarge på bakgrunn... Anyway: Noen her som kan litt PHP og vil hjelpe meg med denne: $input = preg_replace("#<span style=\"color:#000099;\">(.+?)"(.+?)"(.+?)</span>#is", "<span style=\"color:#000099;\">\\1<span style=\"color:#0000FF;\">"\\2"</span>\\3</span>", $input); Den gir følgende feilmelding: Warning: Unknown modifier '0' in /hsphere/local/home/jorgis/dev.jorgis.com/html_parse.php EDIT: Funker nå Endret 8. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 /me har faktisk sagt at bgcolor="crap" gir bæsjefarge på bakgrunn... Oja, min feil.. Trodde du mente da han feilsiterte meg.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Avartar changed. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Avartar changed. Skift tilbake! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Nei. Liker bedre denne. (No offence HalTan) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Nei. Liker bedre denne. (No offence HalTan) Neat.. Den nye ble for upersonlig, og jeg refererer til Polert (med forbehold om trykk- eller siteringsfeil); "Man bytter da vitterlig ikke avatar." Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Sorry for å gå veldig OT her, no - men /me har nettopp formatert og lagt inn alt på nytt! Alt er no som før! Marvil: post linken til det teite bildet ditt her, would you? Synest den var så morsom at den fortjener plass her Edit: Eg vil gjerne vite kem som visste om bildet av den supersexmaskina! Edit2: - kondomeriet sitt altså... Edit3: Marvil fant bildet. Han er sjuk - sjuk. Endret 8. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hehe.. De fleste har muligens sett den, men helt sikkert ikke alle. Når man slår sammen Sigges og Mavvas beste egenskaper så blir det produktivt. Et godt stykke arbeid; Edit; Det var nok jeg som visste om det bildet.. Vel det er som man sier; A proper dirtdigger knows where and how to find it. Endret 8. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Det bildet er bare genialt!!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Skal vi stoppe OT nå? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Sikkert ikke alle som har sett originalen, men jeg har uansett byttet farger på siden min nå. De fleste på #WDS syntes det var en forandring til det bedre, noe jeg også synes. Noen (nevner ikke navn) syntes jeg burde bytte fonten i menyen også, hva synes dere andre til det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Sikkert ikke alle som har sett originalen, men jeg har uansett byttet farger på siden min nå. De fleste på #WDS syntes det var en forandring til det bedre, noe jeg også synes. Noen (nevner ikke navn) syntes jeg burde bytte fonten i menyen også, hva synes dere andre til det? Hm, det første som slo meg var at du bør kvitte deg litt med den skyggen på siden din .. den ser litt for artificial ut om du skjønner hva jeg mener Og jeg er enig i de som mener at du bør endre font på menyen, den fonten du har nå er kul nok, men den passer ikke på en meny ... syns nå jeg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Tenker du på hele siden, eller i header? Fonten i menyen skal gå, har jeg funnet ut Synes kontrasten blir for liten mot bakgrunnen hvis jeg fjerner skyggen da... Edit: hva om jeg prøver med på "Onion skinnes drop shadow" på siden kanskje? Endret 8. juni 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2004 Tenker du på hele siden, eller i header? Fonten i menyen skal gå, har jeg funnet ut Synes kontrasten blir for liten mot bakgrunnen hvis jeg fjerner skyggen da... Edit: hva om jeg prøver med på "Onion skinnes drop shadow" på siden kanskje? Yes, det blir liten kontrast - men du kan jo gjøre om den "saken" til å ha en annen farge, legge til en tynn border så sette på litt skygge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå