jorgis Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Det er gratis å regge seg i brreg. hvis du bare vil ha et organisasjonsnr./foretaksnr. Skal du ha noe mer (et firma, konsern, konglomerat etc.) blir det dyrt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...br%F8nn%F8ysund Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Godt å høre, men nå ser det jo faktisk ut som man ikke MÅ være regga som en bedrift for å få .no domene..skal sjekke det ut jeg. EDIT: http://supportforum.nordichosting.com/viewtopic.php?t=112 Jaja, der ble den drømmen knust Endret 6. juni 2004 av flodhest Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Det er vel et krav, på lik linje som at du må ha bodd i USA for å ha .us. Er ikke alle domeneregistrarer som holder reglene, though. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Yeah..får finne på noe annet. Er det forresten noen som har svaret på hvordan jeg får farge på de hvite borderne? Har prøvd å endre farge på det meste nå, uten hell. Link: http://www.home.no/fjortissverden/css%20side/ Endret 6. juni 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Kjipt at det ikke ble fortalt hvem som var runner-up... Var bare en liten uhøytidelig kåring de beste innenfor 20 forskjellige kategorier. Tviler på at de har testet særlig mye på de andre browserne: (Firefox, Mozilla, Galeon og Safari). Virker som om de bare testet relativt til IE. * Blokkering av popupvinduer * E-postklient * IRC-klient * Nyhetsgruppeklient * RSS-feed * Integrert Google-søk Legg merke til at FF kan klare alt det og mer til, via extensions. BTW: SteffyBoy: Give me ambiguity og give me something else Bør vel være and? hehe, det skal egentlig være or da.. men takk for at du gjorde meg oppmerksom på den, var vel sent når jeg skrev det Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Kjeda meg litt i sta, så jeg flippa opp Photoshop og begynte å leke meg litt.. Sluttresultatet Noe vits i å HTMLizere den? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Nice! Liker ikke helt at den følger linjen som etterhvert blir mer og mer populær nå, med en bg som "stopper" midt på header (demoted.org og en annen side jeg så), i tilegg til den vanlige med header på topp, meny under, content og footer i bunn. Ellers er den helt super! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Som sagt på IRC: Det der kan bli et vanvittig kult spill! Mekk speedometer med high score, så har vi en vinner! PS: Dette var både seriøst og tull. EDIT: Begynner å bli klart at inspirasjon er et nattlig fenomen... Endret 6. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Nope, ingen speedometer. Jeg har tenkt å sette inn sånne små flash ting på den nye siden min. Siden vil hovedsakelig være bygget opp i xhtml (div blokker med tekst) men jeg ønsker å ha sånne små actionscript ting som f.eks i header eller noe sånt. Der brukeren ikke bare kan lese tekst men også "interact" med ting ... Jeg tror det kan bli kult, men jeg holder dere oppdatert Endret 6. juni 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Sinnsykt flott PiRANhA! Nesten som "The IMAX-experience" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 HTML-versjon av bildet jeg posta litt tidligere i dag. Vad tycks? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 HTML-versjon av bildet jeg posta litt tidligere i dag. Vad tycks? Bittelitt overkill på mouseoveren i menyen, men ellers bra Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Sinnsykt flott PiRANhA! Nesten som "The IMAX-experience" Heh! Takker, takker... Men tror dere den ideen min kan bli noe? Hm, jeg syns det jeg'as Siden blir på en måte både dynamisk og statisk dette tror jeg kommer til å bli kult, og om ikke brukeren ikke har Flash kan han jo bare få servert et stillbilde fra Flash'en min? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Liker ideen veldig godt, selv om jeg er prinsipielt motstander av flash. Husk på at flash kan sluke båndbredde, så vær forsiktig i bruken. Synes fremdeles at du burde mekket et speedometer, og lage et spill av det... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 HTML-versjon av bildet jeg posta litt tidligere i dag. Vad tycks? stilig, tar du bildene selv, eller er det noe du finner/kjøper på nettet? synes også at det ble litt for stor underline på mouseoveren, ellers bra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 underline? ser ikke noe jeg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 stilig, tar du bildene selv, eller er det noe du finner/kjøper på nettet? Skal bruke egne bilder, så snart dette forbanna drittværet forsvinner - men inntil da er sxc min venn Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 *host* http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255170 *kremt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå