Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipt at det ikke ble fortalt hvem som var runner-up... Var bare en liten uhøytidelig kåring de beste innenfor 20 forskjellige kategorier. Tviler på at de har testet særlig mye på de andre browserne: (Firefox, Mozilla, Galeon og Safari). Virker som om de bare testet relativt til IE.

 

    * Blokkering av popupvinduer

    * E-postklient

    * IRC-klient

    * Nyhetsgruppeklient

    * RSS-feed

    * Integrert Google-søk

 

Legg merke til at FF kan klare alt det og mer til, via extensions. :roll:

 

BTW:

SteffyBoy: Give me ambiguity og give me something else

 

Bør vel være and? :p

hehe, det skal egentlig være or da.. men takk for at du gjorde meg oppmerksom på den, var vel sent når jeg skrev det

Lenke til kommentar

Nice! :thumbup:

 

Liker ikke helt at den følger linjen som etterhvert blir mer og mer populær nå, med en bg som "stopper" midt på header (demoted.org og en annen side jeg så), i tilegg til den vanlige med header på topp, meny under, content og footer i bunn. Ellers er den helt super!

Lenke til kommentar

Som sagt på IRC: Det der kan bli et vanvittig kult spill! Mekk speedometer med high score, så har vi en vinner!

 

 

 

PS: Dette var både seriøst og tull.

 

 

 

EDIT: Begynner å bli klart at inspirasjon er et nattlig fenomen... :w00t:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Nope, ingen speedometer. Jeg har tenkt å sette inn sånne små flash ting på den nye siden min. Siden vil hovedsakelig være bygget opp i xhtml (div blokker med tekst) men jeg ønsker å ha sånne små actionscript ting som f.eks i header eller noe sånt. Der brukeren ikke bare kan lese tekst men også "interact" med ting ...

 

Jeg tror det kan bli kult, men jeg holder dere oppdatert ;)

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar
Sinnsykt flott PiRANhA!

 

Nesten som "The IMAX-experience" :D

Heh! Takker, takker...

 

Men tror dere den ideen min kan bli noe? Hm, jeg syns det jeg'as :p Siden blir på en måte både dynamisk og statisk dette tror jeg kommer til å bli kult, og om ikke brukeren ikke har Flash kan han jo bare få servert et stillbilde fra Flash'en min? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...