Roberto Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Link. Firefox er tingen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Link. Firefox er tingen... *stille seg bak Piranha* Det er ingenting som slår FF. EOD. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Link. Firefox er tingen... Mulig mulig, ville bare jekke ned Operafantastene her litt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Vel - Når eg først har brukt opera lenge - eg er in løv med opera! Opera! Men over til det litt meir seriøse: 1. Linja mi har vert bugga i det siste, og det plager meg. 2. Som kanskje muligens noken har lest på heimesida mi, så er et totalt redesign underveis, og sida vil bli delt opp i forskjellige seksjoner v.h.a subdomener. Har tenkt litt på greia som Dunestar kommenterte Kor lang tid det vil ta, er derimot veldig, veldig ukjent 3. EG KAN FLY! Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Mulig mulig, ville bare jekke ned Operafantastene her litt.. Link Arve: Elendig photoshopping Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ergo klarte dem å holde skjult alle sikkerhetshullene til etter kåringen ble avgjort.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Arve: Elendig photoshopping Sorry for OT, men det er faktisk ikkje photoshoppa i det heile tatt. Bildet er tatt rett fra kamera, forminska litt og lagt ut Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ergo klarte dem å holde skjult alle sikkerhetshullene til etter kåringen ble avgjort.. hvilken kåring snakker vi om? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ergo klarte dem å holde skjult alle sikkerhetshullene til etter kåringen ble avgjort.. hvilken kåring snakker vi om? Denne Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Kjipt at det ikke ble fortalt hvem som var runner-up... Var bare en liten uhøytidelig kåring de beste innenfor 20 forskjellige kategorier. Tviler på at de har testet særlig mye på de andre browserne: (Firefox, Mozilla, Galeon og Safari). Virker som om de bare testet relativt til IE. * Blokkering av popupvinduer * E-postklient * IRC-klient * Nyhetsgruppeklient * RSS-feed * Integrert Google-søk Legg merke til at FF kan klare alt det og mer til, via extensions. BTW: SteffyBoy: Give me ambiguity og give me something else Bør vel være and? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 faktisk har jeg en funksjon Opera kan som jeg ikke har sett hos ff enda. Blokking av bilder fra en spesifikk mappe, ikke bare ett domene. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Har opera en Web Developer extension? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Har opera en "Checky!" extension? Utrolig greit med hotlink til alt som finnes av validatorer... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 EG KAN FLY! Trampoline i stua? [/OT] Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Aah.. når CSS3 kommer får du valget om du vil åpne nye linker i tab's -Glede Seg- Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Når kommer CSS3? Noen fastsatt dato? *glede seg* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 target="tab" o.l. eller bare det at man ikke kan bruke target i det hele tatt og at man må tabbe manuelt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Når kommer CSS3? Noen fastsatt dato?*glede seg* CSS3 kommer ikke før MS legger inn støtte for det i IE. Er ikke mulig å bruke det før MS får fingen ut uansett. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Når kommer CSS3? Noen fastsatt dato?*glede seg* CSS3 kommer ikke før MS legger inn støtte for det i IE. Er ikke mulig å bruke det før MS får fingen ut uansett. *sterkt mislike Microsoft* Det må snart bli revolusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå