Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er det rart folkene i webdesign får høye postcounts når de har fått en offisiell spammetråd? :roll:

Nah. Men det veier opp med at vi ikke går OT i andre tråder..

 

Erke nøye hvor mange poster vi har da, vertfall ikke for meg.. ;)

Greit nok svar på spørsmålet egentlig. Web-design delen er helt ekstrem på off topic aktivitet.

 

Postcount er ikke viktig, antall per dag derimot... :roll: Kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Greit nok svar på spørsmålet egentlig. Web-design delen er helt ekstrem på off topic aktivitet.

 

Postcount er ikke viktig, antall per dag derimot... :roll: Kanskje ikke.

Det tror jeg har noe med at vi her er et lukka og sosialt samfunn.. Vi kjenner hverandre etterhvert (vertfall vi som henger her daglig) og vi bør ha en plass vi kan snakke om alt mellom himmel og jord da.. Vi har jo MSN, men det blir litt toskent for meg og PoleCat å snakke om dama til arve87 på MSN bare vi to da..

 

Postcount totalt eller per dag; Begge er rimelig uintressante..

Lenke til kommentar
Greit nok svar på spørsmålet egentlig. Web-design delen er helt ekstrem på off topic aktivitet.

 

Postcount er ikke viktig, antall per dag derimot... :roll: Kanskje ikke.

Det tror jeg har noe med at vi her er et lukka og sosialt samfunn.. Vi kjenner hverandre etterhvert (vertfall vi som henger her daglig) og vi bør ha en plass vi kan snakke om alt mellom himmel og jord da.. Vi har jo MSN, men det blir litt toskent for meg og PoleCat å snakke om dama til arve87 på MSN bare vi to da..

 

Postcount totalt eller per dag; Begge er rimelig uintressante..

Enig.

Forresten ... snålt/fint at dere omtaler ho som "dama til arve" ;)

Ho er ikkje dama mi endå, men forhåpentligvis snart ;)

Lenke til kommentar
Forresten ... snålt/fint at dere omtaler ho som "dama til arve" ;)

Ho er ikkje dama mi endå, men forhåpentligvis snart ;)

Vel, vi (les jeg og Polert hadde lite å finne på i natt før han begynte med poker'n)har diskutert det litt frem og tilbake og funnet ut at hun er/blir det.. :lol:

:lol:

Jaha, jah...

 

Er faktisk en del andre som har en "Herregud, du og *** komme til å bli i lag, garantert!" innstilling... får håpe ho liker meg omtrent så godt som eg liker ho dah :):love:

Lenke til kommentar
Er faktisk en del andre som har en "Herregud, du og *** komme til å bli i lag, garantert!" innstilling... får håpe ho liker meg omtrent så godt som eg liker ho dah :):love:

Ikke for å være gledesdreper. Men akkurat det hørte jeg også, for ca. 7 mnd siden. Endte med at jeg deppa til omtrent juletider over ikke-gjensidig kjærlighet... :shrug::( Så trå varsomt, ikke press, ta det rooolig.

Lenke til kommentar
Er det rart folkene i webdesign får høye postcounts når de har fått en offisiell spammetråd? :roll:

Vil du ha alle mine? Du kan godt få dem. Bare send en PM til Ueland eller noe.

 

Selv rangerer jeg folk etter oppførsel/medmennesklighet/kunnskaper osv, men kanskje postcounten sier mer? :roll:

Nemlig..

 

Når jeg ber om kommentarer her ser jeg på hvem som svarer. Om det er ukjente folk så sjekker jeg kanskje counten og hvor de har mest poster hen..

 

Når jeg var aktiv på VGD var jeg mer opphengt i counts for der var ikke samfunnet så "lukka".. Der kom det folk innom hele tiden og spratt opp med noe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det rart folkene i webdesign får høye postcounts når de har fått en offisiell spammetråd? :roll:

Vil du ha alle mine? Du kan godt få dem. Bare send en PM til Ueland eller noe.

 

Selv rangerer jeg folk etter oppførsel/medmennesklighet/kunnskaper osv, men kanskje postcounten sier mer? :roll:

Jeg driter vel i postcounten. Tenk så kult å hatt 0 posts. For alltid...

 

Rangeringsmetoden din funker desverre nesten bare her på web-design, der du kjenner folk.

Lenke til kommentar
Rangeringsmetoden din funker desverre nesten bare her på web-design, der du kjenner folk.

Vel, jeg har egentlig ikke behov til å rangere folk her på forumet sånn til vanlig.

Og det er fort gjort å drive litt research på hva folk har skrevet før om det skulle være nødvendig.

 

Whatever....

 

 

Leste gjennom snus-guiden din nettopp. En mer gjennomført guide på det området har jeg faktisk aldri sett før. Nice work! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...