jorgis Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Quake is an online virtual reality used by hackers. It is a popular meeting place and training ground, where they discuss hacking and train in the use of various firearms. Many hackers develop anti-social tendencies due to the use of this virtual world, and it may cause erratic behaviour at home and at school. If your son is using Quake, you should make hime understand that this is not acceptable to you. You should ensure all the firearms in your house are carefully locked away, and have trigger locks installed. You should also bring your concerns to the attention of his school. Hmmm.... Dette er åpenbart skrevet av en fyr med skummelt mye innsikt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 ...kjeda meg litt, http://www.absentvoid.com/hwno/tingtang.jpg Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) ...kjeda meg litt, http://www.absentvoid.com/hwno/tingtang.jpg Ingenting slår denne hunden! (modemwarning2k!) EDIT: Ahh... Den er så søt atte EDIT2: Modemvennlig (nesten) versjon her Endret 27. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 ...kjeda meg litt, http://www.absentvoid.com/hwno/tingtang.jpg Er det meningen at det skal være så grumsete? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Var merkelig lo-res bakgrunn, der ja. EDIT: 3.3K outrage! Endret 27. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Den forbanna naboen min har prestert å ryke telefonkabelen inn til huset hos oss, og om ikke Bravida drar seg ut her i dag, er jeg uten nett helt til tirsdag. (thats why jeg ikke var online i går om noen lurte) PT: Det hundebildet var NYDELIG! Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 savnet deg på spammekanalen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Oh, btw: Congratulations, the iStockphoto administrators have determined that your images are commercially and technically ready for iStockphoto.com. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Utdyp litt da btw: najs sigg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Utdyp litt da Søkte om å få bidra som fotograf/designer på istockphoto.com, som er et slags community for stock-images. Du får credits/penger for hvert bilde som blir lastet ned av deg, som du enten kan ta ut i penger eller kjøpe andres verk for. Var en haug med spørsmål en måtte igjennom for å bli godkjent (kunne ikke ha mer enn så og så mange feil, jeg hadde ingen ), dessuten måtte det lastes opp tre sample-bilder som på en måte skulle gi et inntrykk av min kompetanse, som også måtte godkjennes. Tydeligvis er det ikke hvem som helt som blir godkjent, utifra den generelle kvalitieten på materiale, og en del som er blitt "turned down" utifra lesing på forumet deres. btw: najs sigg Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 najs dude Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Dell hadde et drit bra slagord ikke julen som var, men julen før det: Vi gjøre lommeboken din lettere§ Lo meg i hjel når jeg såg det. Skal se om jeg får tak i bilde... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Heh. /me har nettopp blitt spammet med 241 mails fra gainward (grafikkort-produsent). Noen hadde vært så lur at alle mail som ble sendt som reply på et newsletter gainward sender ut, automatisk ble sendt ut igjen til alle som stod påmeldt på listen. Ond sirkel, etterhvert som folk blir sintere og sintere... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 EDIT: 3100 poster. I'm closing in on you, Mavva... You might come close, but you ain't passing me boy. (Mulig du greier det, mulig du ikke greier det. Tiden vil vise!) <!--[endspam]--> Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Sikkert et spørsmål med meget logisk svar, men: Hvordan kan jeg få en div til å legge seg helt nederst uten bruk av abs pos? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Sikkert et spørsmål med meget logisk svar, men:Hvordan kan jeg få en div til å legge seg helt nederst uten bruk av abs pos? Noen som kan hjelpe? Om den skal ligge heilt nederst (i bunnen av viewport altså) uansett, må du bruke absolutt posisjonering. Men, derimot - om den skal havne nederst på ei strekt side, må du vel berre ha div'en din under alt det andre, styla slik at det passer OT: Føkk så døll, sitter på jobb... Ingen kunder, alt for fint vær ute til at folk gidder å traske i gatene her no... Men, like greit det.. drikker kaldt og godt vatn for å holde meg hydrert, samt sjokoladekjeks for å ... vel, fordi det smaker godt.. Og ingen kunder = masse tid på internett .. edit: masse trafikk og aktivitet i WDS hadde vert morro Endret 29. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Makan til spam da.. En annen ting; Noen som har lagt merke til hvordan trafikken her har gått ned etter at #WDS @ UnderNet kom opp..? @jøgga: *fjerne-auto-op2k* Endret 29. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Kjapt CSS spørsmål: #container { width:730px; margin:0px auto 0px auto; padding:0px; background:url(images/bgcolor.gif) repeat-y; } Hvorfor i huleste vil ikke bakgrunnsbildet fungere i Firefox 0.8? EDIT: Kanskje verdt å nevnte at det ligger noen div's med transparent BG inni #container... Endret 29. mai 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Har divvene inni containeren float-egenskapen? EDIT: Bytt tilbake til den gamle avataten forresten. Endret 29. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Har divvene inni containeren float-egenskapen? Yep. Har det noe å si? EDIT: Visst pokker hadde det det Fjernet alle float og da funket det.. Så var det å få ting til å posisjonere seg riktig da... EDIT: Bytt tilbake til den gamle avataten forresten. Har planlagt å gjøre det ja.. Var mye enklere å finne sine egne innlegg med en lysende rosa boblegutt (aka Bubble Boy) Endret 29. mai 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå