Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? :p

Trenger en til frac.dk

Hmmm... www.sol.dk ? :hmm:

Det var ikke det, men takk for svar :) Jeg hadde mail der engang da jeg registrerte frac.dk domenet og nå vil jeg inn på den mailen men jeg husker ikke passord(noe jeg kan gjette meg til) :dontgetit:

Tror det var jørgeninthahouse som sa det engang, men er usikker, faktisk derfor jeg poster i denne cafeèn. ;)

Lenke til kommentar

Trenger en til frac.dk

Det var ikke det, men takk for svar :) Jeg hadde mail der engang da jeg registrerte frac.dk domenet og nå vil jeg inn på den mailen men jeg husker ikke passord(noe jeg kan gjette meg til) :dontgetit:

Tror det var jørgeninthahouse som sa det engang, men er usikker, faktisk derfor jeg poster i denne cafeèn. ;)

www.jubii.dk??????

Endret av $k$
Lenke til kommentar

Til høyre for menyen er jo en ganske så åpenbar en (FF).

Ta også å legg til den htaccess-fila som er på sida til Arve, under tuts/rollover.

Post 700! :fun:

Edit2: HTACCESS

ExpiresActive on
ExpiresDefault "access plus 1 day"
Header set Cache-Control "max-age=86400, must-revalidate"

Edit3: (Begynner å bli trøtt, linsene "dogger")...

Den legger du altså i en fil du kaller f.eks. jibba.htaccess.txt (:p), og legger i mappa der rolloverbildene ligger. Deretter renamer du den til bare .htaccess . (Om du ikke visste dette da.)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
rename til .htaccess

winddoze takler ikke å rename til noe som starter med punktum, så man må nok 'lagre som' .htaccess ;)

Sitter du i DOS vet jeg ikke :p , men i UNIX går det i hvertfall an å rename til .htaccess

Det punktumet i starten egentlig indikerer er bare at det er en skjult fil.

Lenke til kommentar
winddoze takler ikke å rename til noe som starter med punktum, så man må nok 'lagre som' .htaccess ;)

Sitter du i DOS vet jeg ikke :p , men i UNIX går det i hvertfall an å rename til .htaccess

Han skal laste opp til serveren først.

Derfor skriver jeg at han skal kalle den en ting, deretter laste opp, og med FTP-klienten rename. Det var kanskje litt dårlig forklart.

Lenke til kommentar

Trenger en til frac.dk

www.jubii.dk??????

Jo faktisk! Takk!

Lenke til kommentar

Kom på en ting: home.no har da ikke mulighet for .htaccess??? Altså må jeg finne en annen måte å fikse det på... Problemet er at Opera og FF ikke leser "spacerne" mine, som ligger mellom menyelementene :no: Hvorfor de ikke gjør det, skjønner jeg ikke. Kanskje måten jeg gjorde det på; bare la dem inn i <li> tagen, som en klasse.. Det ser dere vel egentlig hvis dere ser på kildekoden også... ;)

Lenke til kommentar
Problemet er at Opera og FF ikke leser "spacerne" mine, som ligger mellom menyelementene

Er det en spacer image du snakker om? i så fall er det fyfy, det er derfor padding og margin eksisterer.

edit: ny tutorial :) Vil ha kritikk/kommentarer..

http://www.absentvoid.com/index.php?section=tutorials/basic2

I morra skal eg skrive om custom borders på innholds-"bokser" :D

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Trenger en til frac.dk

jorgenindahouse, takk :p

Juppsi, jubii.dk var rett, men opplegget suger bigtime. Forresten er frac.dk ganske dårlig. Er en grunn til at jeg ikke bruker dem lengre...

EDIT: :p

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Han skal laste opp til serveren først.

Derfor skriver jeg at han skal kalle den en ting, deretter laste opp, og med FTP-klienten rename. Det var kanskje litt dårlig forklart.

tenkte jo at han kjørte serveren selv, jeg vett...

Lenke til kommentar

Your son will probably try to install some hacker software. He may attempt to conceal the presence of the software in some way, but you can usually find any new programs by reading through the programs listed under "Install/Remove Programs" in your control panel. Popular hacker software includes "Comet Cursor", "Bonzi Buddy" and "Flash".

Hmm.. var ikke klar over at Flash var i stand til noe sånt :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...