Smidt Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 http://bilder.absentvoid.com/TEST/ <== Tok et par nye bilder! vad tycks? likte IMG_0521.jpg jeg og.. ellers litt varierende, men om du fortsetter å ta bilder blir du garantert bedre.. likte bildene utenifra, de hvor du tar ut vinduet eller tar bilde av ting inne synes ikke jeg at ble så bra.. men øvelse gjør mester, må ut å ta bilder jeg og.. kanskje i dag? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? Trenger en til frac.dk Hmmm... www.sol.dk ? Det var ikke det, men takk for svar Jeg hadde mail der engang da jeg registrerte frac.dk domenet og nå vil jeg inn på den mailen men jeg husker ikke passord(noe jeg kan gjette meg til) Tror det var jørgeninthahouse som sa det engang, men er usikker, faktisk derfor jeg poster i denne cafeèn. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? Trenger en til frac.dk Hmmm... www.sol.dk ? Det var ikke det, men takk for svar Jeg hadde mail der engang da jeg registrerte frac.dk domenet og nå vil jeg inn på den mailen men jeg husker ikke passord(noe jeg kan gjette meg til) Tror det var jørgeninthahouse som sa det engang, men er usikker, faktisk derfor jeg poster i denne cafeèn. www.jubii.dk?????? Endret 26. mai 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Har lekt meg med nytt design igjen. Tro det eller ei, men den funker som den skal i IE, men ikke i Opera og FF... Lurer på om noen ser noen feil som ikke jeg ser, fordi jeg rett og slett suger til å finne feil. CSS'en er validert også... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Til høyre for menyen er jo en ganske så åpenbar en (FF). Ta også å legg til den htaccess-fila som er på sida til Arve, under tuts/rollover. Post 700! Edit2: HTACCESS ExpiresActive on ExpiresDefault "access plus 1 day" Header set Cache-Control "max-age=86400, must-revalidate" Edit3: (Begynner å bli trøtt, linsene "dogger")... Den legger du altså i en fil du kaller f.eks. jibba.htaccess.txt (), og legger i mappa der rolloverbildene ligger. Deretter renamer du den til bare .htaccess . (Om du ikke visste dette da.) Endret 26. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Edit2: HTACCESS ExpiresActive on ExpiresDefault "access plus 1 day" Header set Cache-Control "max-age=86400, must-revalidate" På min server får jeg 500 Internal Server Error når jeg prøver denne metoden. Noen som aner hvorfor? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 rename til .htaccess winddoze takler ikke å rename til noe som starter med punktum, så man må nok 'lagre som' .htaccess Sitter du i DOS vet jeg ikke , men i UNIX går det i hvertfall an å rename til .htaccess Det punktumet i starten egentlig indikerer er bare at det er en skjult fil. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 winddoze takler ikke å rename til noe som starter med punktum, så man må nok 'lagre som' .htaccess Sitter du i DOS vet jeg ikke , men i UNIX går det i hvertfall an å rename til .htaccess Det punktumet i starten egentlig indikerer er bare at det er en skjult fil. Han skal laste opp til serveren først. Derfor skriver jeg at han skal kalle den en ting, deretter laste opp, og med FTP-klienten rename. Det var kanskje litt dårlig forklart. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, jeg vet jo om feilen til høyre i menyen! Men jeg kan prøve det .htaccess greiene, og se om det blir noe skikk på det Men det må bli i morgen, driver og leser til naturfag Lenke til kommentar
moesen Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? Trenger en til frac.dk Hmmm... www.sol.dk ? Det var ikke det, men takk for svar Jeg hadde mail der engang da jeg registrerte frac.dk domenet og nå vil jeg inn på den mailen men jeg husker ikke passord(noe jeg kan gjette meg til) Tror det var jørgeninthahouse som sa det engang, men er usikker, faktisk derfor jeg poster i denne cafeèn. www.jubii.dk?????? Jo faktisk! Takk! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Kom på en ting: home.no har da ikke mulighet for .htaccess??? Altså må jeg finne en annen måte å fikse det på... Problemet er at Opera og FF ikke leser "spacerne" mine, som ligger mellom menyelementene Hvorfor de ikke gjør det, skjønner jeg ikke. Kanskje måten jeg gjorde det på; bare la dem inn i <li> tagen, som en klasse.. Det ser dere vel egentlig hvis dere ser på kildekoden også... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Problemet er at Opera og FF ikke leser "spacerne" mine, som ligger mellom menyelementene Er det en spacer image du snakker om? i så fall er det fyfy, det er derfor padding og margin eksisterer. edit: ny tutorial Vil ha kritikk/kommentarer.. http://www.absentvoid.com/index.php?section=tutorials/basic2 I morra skal eg skrive om custom borders på innholds-"bokser" Endret 26. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 argh! så er mail opplegget til jubii.dk fucka akkurat når jeg skulle få den stygge mailen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? Trenger en til frac.dk Hmmm... www.sol.dk ? Det var ikke det, men takk for svar Jeg hadde mail der engang da jeg registrerte frac.dk domenet og nå vil jeg inn på den mailen men jeg husker ikke passord(noe jeg kan gjette meg til) Tror det var jørgeninthahouse som sa det engang, men er usikker, faktisk derfor jeg poster i denne cafeèn. jorgenindahouse, takk Juppsi, jubii.dk var rett, men opplegget suger bigtime. Forresten er frac.dk ganske dårlig. Er en grunn til at jeg ikke bruker dem lengre... EDIT: Endret 26. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 jorgeninthehouse, takk jorgenindahouse faktisk.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Hmm... Må nok skjerpe meg med det, ja... Alltid like kjipt å glemme sitt eget nick... *redigert* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 winddoze takler ikke å rename til noe som starter med punktum, så man må nok 'lagre som' .htaccess Sitter du i DOS vet jeg ikke , men i UNIX går det i hvertfall an å rename til .htaccess Det punktumet i starten egentlig indikerer er bare at det er en skjult fil. Han skal laste opp til serveren først. Derfor skriver jeg at han skal kalle den en ting, deretter laste opp, og med FTP-klienten rename. Det var kanskje litt dårlig forklart. tenkte jo at han kjørte serveren selv, jeg vett... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Er du en hacker? http://www.adequacy.org/public/stories/200...42056.2147.html Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Er du en hacker? http://www.adequacy.org/public/stories/200...42056.2147.html Your son will probably try to install some hacker software. He may attempt to conceal the presence of the software in some way, but you can usually find any new programs by reading through the programs listed under "Install/Remove Programs" in your control panel. Popular hacker software includes "Comet Cursor", "Bonzi Buddy" and "Flash". Hmm.. var ikke klar over at Flash var i stand til noe sånt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Is your son obsessed with "Lunix" LUNIX??? WTF er det da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå