Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@jøgga2; :love::thumbup::w00t:

@Dunis; Så lenge det er på Undernet ser jeg ingen problemer med å joine en kanal til.. Ser for meg at dette kan få bukt med litt OT som vandrer på forumet også.. :yes: En annen ting er at kanskje de litt "eldre" (les polert) synes det er barnslig med IRC.. Det foregår jo til tider MSN-WDS-Chat, det pleier jo å ta av.. :laugh:

Siste ting; Det heter IRC, mIRC er en klient som bruker IRC-nettverket på lik linje med BersIRC o.l.. :)

Lenke til kommentar
Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi.

Vi skal på seiltur til neste år ( :mad: ), så da har vi avtale med en avis som skal kjøpe noen bildene våre, så det er vel mer hobbysaker :)

(pc'en min kostet 21k, så da er vi ganske så normale :p)

Lenke til kommentar
Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi.

Eller har altfor mye penger.. Men jeg hadde ikke sagt imot om min far kom hjem med cam til 16k.. ;)

Ville heller hatt PC-deler til 16K istedenfor... Et par-tre 21" LCD-skjermer elns.... :p

EDIT: 21K for en PC er litt mye, synes jeg. Jeg betalte 10K for min.

arve: Mozilla har også innebygd IRC-klient.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Siste ting; Det heter IRC, mIRC er en klient som bruker IRC-nettverket på lik linje med BersIRC o.l.. :)

... eller Opera, har innebygd IRC klient :p

Om du er litt dreven hobbyfotograf eller proff, så er det nok ikkje uvanlig...

/me trur familien PT har masse penger.. i likhet med PC :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem her -

jeg har en menydiv som bruker "vanlig" a:etc i stilarket, og så har en en content og footer div som har egne #content/footer a:etc i stilarket.

Problemet er at #content a:link { } ikke vil virke. #content a:hover { } virker, men istedenfor å bruke a:link verdiene fra #content blir verdiene fra #footer brukt (selvom linkene ligger i #content diven).

div#content {
margin: 0 auto;
width: 60%;
overflow: auto;
border-color: #960000;
}
#content a:link, a:visited {
text-decoration: none;
color: #960000;
}
#content a:hover {
color: #BD0000;
}
div#footer {
margin: 1em auto;
padding: 1px;
height: 15px;
width: 60%;
background-color: #960000;
color: #ffffff;
}
#footer a:link, a:visited {
color: #ffffff;
}
#footer a:hover {
text-decoration: underline;
}

Lenke til kommentar

Du må skrive det slik:

#content a:link, #content a:visited {
color: #960000;
}

Om du var med på den. Altså, du må angi hvilken div det skal gjelde for hver egenskap, ellers vil den i eksempelet ovenfor bli lest som a:visited, uten å egentlig ha tilhørlighet til #content.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...