Cucum(r) Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 er det ikkje et krav i XHTML at alle tags skrivast i lowercase? Ergo blir A feil, mens a riktig..? Jo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Hvorfor byttet du ut den fete CSS-"popup"'en med JS? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Hvorfor byttet du ut den fete CSS-"popup"'en med JS? om du aldri la merke til det, så var det berre "popup" på første bildet, for å illustrere korleis det kan bli. Må nok lære meg en del PHP før eg får det akkurat som eg vil, for eg orker f*** ikkje å lage ei eiga side for kvert einaste bilde Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Ctrl-C + Ctrl-V? Er ikke vanskelig å lage bildegalleri, arve. Les litt først, og kast deg utpå. Endret 25. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 http://bilder.absentvoid.com/TEST/ <== Tok et par nye bilder! vad tycks? Likte glassbildene og det av sykkelen Fattern får nytt digitalt speilrefleks til 16k i morgen Gleder meg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 @jøgga2; @Dunis; Så lenge det er på Undernet ser jeg ingen problemer med å joine en kanal til.. Ser for meg at dette kan få bukt med litt OT som vandrer på forumet også.. En annen ting er at kanskje de litt "eldre" (les polert) synes det er barnslig med IRC.. Det foregår jo til tider MSN-WDS-Chat, det pleier jo å ta av.. Siste ting; Det heter IRC, mIRC er en klient som bruker IRC-nettverket på lik linje med BersIRC o.l.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi. EDIT: /me liker ikke IRC... Endret 25. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi. Eller har altfor mye penger.. Men jeg hadde ikke sagt imot om min far kom hjem med cam til 16k.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi. Vi skal på seiltur til neste år ( ), så da har vi avtale med en avis som skal kjøpe noen bildene våre, så det er vel mer hobbysaker (pc'en min kostet 21k, så da er vi ganske så normale ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi. Eller har altfor mye penger.. Men jeg hadde ikke sagt imot om min far kom hjem med cam til 16k.. Ville heller hatt PC-deler til 16K istedenfor... Et par-tre 21" LCD-skjermer elns.... EDIT: 21K for en PC er litt mye, synes jeg. Jeg betalte 10K for min. arve: Mozilla har også innebygd IRC-klient. Endret 25. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Siste ting; Det heter IRC, mIRC er en klient som bruker IRC-nettverket på lik linje med BersIRC o.l.. ... eller Opera, har innebygd IRC klient Er ikke helt normalt å betale mer for kamera enn for PC, med mindre faren din jobber med fotografi. Om du er litt dreven hobbyfotograf eller proff, så er det nok ikkje uvanlig... /me trur familien PT har masse penger.. i likhet med PC Endret 25. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Ok, da er det testkjøring på #WDS @ UnderNet.. Ser hvor mange som kommer osv.. Blir det labert, så er det ikke værre enn å parte kanalen.. Navn kan byttes etterhvert, bare kjører et midlertidig testnavn.. #WDS @ UnderNet Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 *starte mIrc (et program som åpenbart hater meg)* Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 <sur fyr> hei drittunger: hold dere på #WDS @ UnderNet med ot'n dere også da </sur fyr> Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har et lite problem her - jeg har en menydiv som bruker "vanlig" a:etc i stilarket, og så har en en content og footer div som har egne #content/footer a:etc i stilarket. Problemet er at #content a:link { } ikke vil virke. #content a:hover { } virker, men istedenfor å bruke a:link verdiene fra #content blir verdiene fra #footer brukt (selvom linkene ligger i #content diven). div#content { margin: 0 auto; width: 60%; overflow: auto; border-color: #960000; } #content a:link, a:visited { text-decoration: none; color: #960000; } #content a:hover { text-decoration: none; color: #BD0000; } div#footer { margin: 1em auto; padding: 1px; height: 15px; width: 60%; background-color: #960000; color: #ffffff; } #footer a:link, a:visited { text-decoration: none; color: #ffffff; } #footer a:hover { text-decoration: underline; } Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Du må skrive det slik: #content a:link, #content a:visited { text-decoration: none; color: #960000; } Om du var med på den. Altså, du må angi hvilken div det skal gjelde for hver egenskap, ellers vil den i eksempelet ovenfor bli lest som a:visited, uten å egentlig ha tilhørlighet til #content. Endret 25. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Takk skal du ha polecat, nå virker det! Prøvde med bare #content a:link i sta, men det virket ikke. Må ha vært footeren. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) blei nettopp inspirert til å skrive en ny tutorial, en "Basic 2" elns - som kan dekke bl.a. det som nettopp blei nevnt. Kommer i kveld Endret 26. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
moesen Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? Trenger en til frac.dk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som husker den danske mail siden som ble nevnt for lenge siden her? Trenger en til frac.dk Hmmm... www.sol.dk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå