Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Kombinerer du Illustrator og PS når du lager disse tegningene?

 

Den der er 100% pentool i illustrator, altså, clean vektor. Halsen, er dog smallt på i siste liten. Gadd ikke åpne illustrator for å gjøre det ;) Men, det er jo ett fett. Anyways, dette er en vektor, man lager ikke så omfattende vektor i photoshop, det blir bare for dumt.

 

Har også lenge hatt lyst på slikt tegnebrett, men når jeg ikke kan tegne på papir en gang, tror jeg ikke at jeg kommer så mye lenger med det... :blush:

 

JO! Alle kan da lære å tegne! :) Anyways, brukte ikke tegnebrettet når jeg laget denne :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sprit/vin/øl -> "ekte menn" drikker det de synes er godt, og de drikker det ikke kun for å bli drita. Du er ikke "uekte mann" fordi du liker å nyte et glass rød til maten, eller forsåvidt en god, fruktig hvitvin. Selv er jeg glad i øl, hvitvin og diverse drinker. Rødvin passer, imo, til mat, spesiellt skikkelig indrefilèt. Og ja, jeg er klar over at jeg har uvanlige syn på dette iforhold til alder :ermm:

Godt sagt!! Dropp det med at rød bare er gost til mat dog

Lenke til kommentar
Sprit/vin/øl -> "ekte menn" drikker det de synes er godt, og de drikker det ikke kun for å bli drita. Du er ikke "uekte mann" fordi du liker å nyte et glass rød til maten, eller forsåvidt en god, fruktig hvitvin. Selv er jeg glad i øl, hvitvin og diverse drinker. Rødvin passer, imo, til mat, spesiellt skikkelig indrefilèt. Og ja, jeg er klar over at jeg har uvanlige syn på dette iforhold til alder :ermm:

Godt sagt!! Dropp det med at rød bare er gost til mat dog

Mente ikke at rød bare er godt til mat ;) Mente at JEG synes rød er mat-vin... Det er da 100% smak og behag :)

 

Danke PoleKætt. :love:

Lenke til kommentar

Tok meg en liten tur innom jeg og... Sørpevær ute, så det frister ikke noe med noen utetur i dag, så da ble det å tasle med siden, men søkemotorer og menygreier ble litt frustrende, så da begynte jeg å planlegge turen jeg skal på i mars/april i steden, men så det ble også kjedelig, så tok jeg turen innom her...

 

Er det forresten noen som vil ha den store æren med å være en hobbymoderator på forumet mitt mens jeg er borte? Ikke rare jobben, for foreløpig er det ikke mye action der, men ser ut som det registrerer seg en hver dag, så man skal ikke se bort i fra at det er en eller annen bølle som skriver noe nasty mens jeg er borte.

 

Da er det jo greit at noen har kontrollen til å fjerne eventuelle innlegg, slik at jeg slipper å få besøk av onkel når jeg kommer hjem...

 

Forresten, jeg drikker kun vin :fun:

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vil ha den store æren med å være en hobbymoderator på forumet mitt mens jeg er borte? Ikke rare jobben, for foreløpig er det ikke mye action der, men ser ut som det registrerer seg en hver dag, så man skal ikke se bort i fra at det er en eller annen bølle som skriver noe nasty mens jeg er borte.

Kan godt gjøre det jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...