Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg kjøpte "SamS Teach Yourself PHP in 24 hours", en bok som er ganske lett å forstå Hvor får man kjøpt slikt..? Uansett, har bibliotek (helst Stavanger) slike bøker..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 De har den hos amazon.co.uk... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvor får man kjøpt slikt..? Uansett, har bibliotek (helst Stavanger) slike bøker..? Spørs jo hvor stort og omfattende biblioteket er. De fleste biblioteker har lærebøker på mange områder, veit dog ikke om lærebøker om webkodespråk er så utbredt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sams Teach Yourself - bøkene er ganske gode, jeg har selv en 'fifth edition' av Sams Teach Yourself C++ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Selv ikke hovedbiblioteket i bergen har nok bøker innen programmering. Totalt ca. 100 bøker om data er alt for lite. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bibliotektet i tønsberg har tett bøker om data relaterte ting. Alt fra lær deg å bruke windows98 til et nivå som er mye mer innteresange for folk på vårt nivå + Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hvor får man kjøpt slikt..? Uansett, har bibliotek (helst Stavanger) slike bøker..? Hovedbiblioteket i Bergen har masse (EDIT: Husket feil, de har ikke så veldig mange slike bøker ) slike bøker, men det er ikke ofte at de har noen bøker inne. Jeg kjøpte den faktisk i Stavanger på en eller annen ferie. Tror det var i en helt vanlig bokhandel. Du kan vel ringe litt rundt Endret 23. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Uansett, har bibliotek (helst Stavanger) slike bøker..? Biblioteket i Stavanger har svært lite databøker, og det de har er gammelt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hm ok.. Får finne meg en fin bok og kjøpe på nettet.. Uansett, noen som har erfaringer med ekstrne HDDer, klikk HER! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Uansett, noen som har erfaringer med ekstrne HDDer, klikk HER! Jeg har den jallatingen, den med lys og greier. WD 250GB Combo Special Edition, tror jeg den heter. Den er jeg veldig fornøyd med. - Rask - VELDIG stillegående - to firewire slik at man kan seriekoble/koble til andre ting - USB1.1/2.0 om man ikke har firewire. Fungerer bra [/ot] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hei. Tenkte jeg kanskje skulle begynne å skrive her. Vet ikke helt. Anyways. Har såvidt fått startet med å lære meg hardcore koding i stedet for design og alt annet overflødig tull . Holdt på i noen timer. (Er dritt lei Notepad.exe) Min sinnsyke side Endret 23. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei. Tenkte jeg kanskje skulle begynne å skrive her. Vet ikke helt.Anyways. Har såvidt fått startet med å lære meg hardcore koding i stedet for design og alt annet overflødig tull . Holdt på i noen timer. (Er dritt lei Notepad.exe) Min sinnsyke side Ja, det der var jo en internettside..! Var det noe du ville med den? Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, det der var jo en internettside..! Var det noe du ville med den? Kanskje han ville ha tilbakemelding på fargevalg og design ? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tøysekopper. Det var en slags "Hei, her er jeg. Jeg melder meg inn i tråden"-beskjed. Ikke no mer. Vær så god. Snakk om noe annet. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Vælkommen! utrolig vill side du har, det skal du ha! hyl, jeg har vondt i hodet... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Velkommen CobraM <-- det var lenge siden Mavva: finn deg et tjenestested med en god velferdsordning så har de sikkert en bok eller to, eller så kan de bestille opp en for deg Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) hvordan midtstiller jeg en div? Endret 23. mai 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hvordan midtstiller jeg en div? margin: 0 auto; elns.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Velkommen CobraM <-- det var lenge siden Mavva: finn deg et tjenestested med en god velferdsordning så har de sikkert en bok eller to, eller så kan de bestille opp en for deg Hm, det kan være ja.. Uansett, må ha noe å lese på de første dagene, blir vel mye "sitt stille her og vent på tur"-opplegg.. Har funnet noen bøker som jeg har i PDF-format, satse på at noen av dem er dugene til litt grunnleggende kunnskaper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå