harald_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jo, har du opera der jibril? isåfal er det vel bare å høyreklikke på taskbaren, properties, customize også velge always hide... btw: er det en irc kanal mange av dere henger på? btw2: er det en nordman som står bak www.w3schools.com? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) btw2: Jupp. Er også en nordmann med i W3C, så du kan si vi er med på å frelse internett... Endret 22. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg har en Opera logo i systray, som jeg helst ikke vil ha der *Ta Print Scrn* Edit: Endret 22. mai 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 høyreklikke på taskbaren->properties-> customize-> always hide... Marvil snakket for et par-tre sider siden om å lage en aldri så liten arikkel om bruk av tables osv. Jeg skrev en liten en jeg mest for å teste mitt eget kunnskapsnivå: http://home.no.net/harald2k/sideoppsett.htm comments? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jammen det skal være en annen mulighet å skjule det ikonet på... Men jeg får bruke den måten dere sier da... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Artikkelen var grei, om ikke litt kort. Og det der med tabeller, der kan du utdype litt mer. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ok, noen forslag til hva jeg kan legge til eller? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ok, noen forslag til hva jeg kan legge til eller? Om tabeller: * Uoversiktlig kode * Lite fleksibelt (som du kanskje allerede har nevnt) ..for eksempel? Orker ikke tenke ut mer nå.. Endre: * Kjør stavekontroll! * Det heter HyperText Markup Language med k, ikke c. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 * tabeller sluker båndbredde i forhold til div+css, siden stilarket bare lastes en gang * tabeller er vanskelig å se logikken i * med eksterne stilark og skikkelig HTML, kan du endre design uten å røre HTML-filen (absentvoid.com) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ok... en HELT OT melding, men enzo har tatt munn-til-munn metoden på msn messenger, og av diverse grunner IGJEN skifta msn-adresse.. den nye er nå: [email protected] .. for de som event. skulle interessere seg.. (skal nok greie å lete dere opp igjen, men om noen vil hjelpe meg og adde meg hadde jo det vært fint.. ) Endelig får man litt mere tid til forum og artige ting, webfreak.no kommer temmelig snart, og andre godsaker er også underveis.. *le* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Har tenkt å klare å lage et bildegalleri, og har tenkt og fundert litt på åssn eg kan gjøre det, og kom fram til Dette . Funker kun å trykke på første bildet, planen er å lage et php script som gjør "alt sjøl", sånn at eg slipper ei eiga side for kvert bilde.. Skjønner? Vil ha kommentarer på grunnoppsettet, prinsippet bak lissom edit: og ikkje kommenter bilda, det kan skje en anna plass. Endret 23. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Noen som har sett denne før? http://students.washington.edu/mmccain/index.html Ganske bra grafikk på den siden der Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Da har jeg mekka litt på den http://home.no.net/harald2k/sideoppsett.htm nå legger jeg meg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har tenkt å klare å lage et bildegalleri, og har tenkt og fundert litt på åssn eg kan gjøre det, og kom fram til Dette . Funker kun å trykke på første bildet, planen er å lage et php script som gjør "alt sjøl", sånn at eg slipper ei eiga side for kvert bilde.. Skjønner? Vil ha kommentarer på grunnoppsettet, prinsippet bak lissom edit: og ikkje kommenter bilda, det kan skje en anna plass. Hmm.. vet ikke om jeg helt likte den popup-saken! Synes personlig det er bedre med en egen side som viser bildene (kanskje med navigeringsknapper) enn et popup-vindu som plutselig dukker opp, med en X-knapp VELDIG utilgjengelig.. Saken hadde vært en annen om man bare kunne klikke på bildet/ramma og så forsvant det igjen.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ok... en HELT OT melding, men enzo har tatt munn-til-munn metoden på msn messenger, og av diverse grunner IGJEN skifta msn-adresse.. den nye er nå: [email protected] .. for de som event. skulle interessere seg.. (skal nok greie å lete dere opp igjen, men om noen vil hjelpe meg og adde meg hadde jo det vært fint.. ) Endelig får man litt mere tid til forum og artige ting, webfreak.no kommer temmelig snart, og andre godsaker er også underveis.. *le* Verifiser adressen din da Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har ikke fått den %"¤&%#!¤ mailen enda da... msn-folka er trege! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hmm.. vet ikke om jeg helt likte den popup-saken! Synes personlig det er bedre med en egen side som viser bildene (kanskje med navigeringsknapper) enn et popup-vindu som plutselig dukker opp, med en X-knapp VELDIG utilgjengelig.. Saken hadde vært en annen om man bare kunne klikke på bildet/ramma og så forsvant det igjen.. X knappen er null problem å få til å bli "meir tilgjengelig". Det er ikkje meir enn en grovkladd det som er der no, design kommer etter php kodinga er på plass.. som kan ta litt tid Godt mulig eg gjør at det holder å trykke på bildet... Dessuten - det er faktisk ei eiga side, det er ingen popup. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ganske OT, men er det noen som vet hvor FuLu har blitt av?! lever enda, har bare så og si tatt "ferie", begynt å jobbe og tar en del energi av en når en ikke har jobbet på en stund Begynt å knote litt på webkoding igjen, selv om jeg ikke får brukt så all verden med tid på det Hvertfall hektisk her på forumet ihvertfall, ikke **** om jeg orker å lese gjennom alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå