Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok... en HELT OT melding, men enzo har tatt munn-til-munn metoden på msn messenger, og av diverse grunner IGJEN skifta msn-adresse.. den nye er nå: [email protected] .. for de som event. skulle interessere seg.. :p (skal nok greie å lete dere opp igjen, men om noen vil hjelpe meg og adde meg hadde jo det vært fint.. :p )

 

Endelig får man litt mere tid til forum og artige ting, webfreak.no kommer temmelig snart, og andre godsaker er også underveis.. *le*

Lenke til kommentar

Har tenkt å klare å lage et bildegalleri, og har tenkt og fundert litt på åssn eg kan gjøre det, og kom fram til Dette . Funker kun å trykke på første bildet, planen er å lage et php script som gjør "alt sjøl", sånn at eg slipper ei eiga side for kvert bilde.. Skjønner?

 

Vil ha kommentarer på grunnoppsettet, prinsippet bak lissom :)

 

edit: og ikkje kommenter bilda, det kan skje en anna plass.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Har tenkt å klare å lage et bildegalleri, og har tenkt og fundert litt på åssn eg kan gjøre det, og kom fram til Dette . Funker kun å trykke på første bildet, planen er å lage et php script som gjør "alt sjøl", sånn at eg slipper ei eiga side for kvert bilde.. Skjønner?

 

Vil ha kommentarer på grunnoppsettet, prinsippet bak lissom :)

 

edit: og ikkje kommenter bilda, det kan skje en anna plass.

Hmm.. vet ikke om jeg helt likte den popup-saken! Synes personlig det er bedre med en egen side som viser bildene (kanskje med navigeringsknapper) enn et popup-vindu som plutselig dukker opp, med en X-knapp VELDIG utilgjengelig.. Saken hadde vært en annen om man bare kunne klikke på bildet/ramma og så forsvant det igjen..

Lenke til kommentar
Ok... en HELT OT melding, men enzo har tatt munn-til-munn metoden på msn messenger, og av diverse grunner IGJEN skifta msn-adresse.. den nye er nå: [email protected] .. for de som event. skulle interessere seg.. :p (skal nok greie å lete dere opp igjen, men om noen vil hjelpe meg og adde meg hadde jo det vært fint.. :p )

 

Endelig får man litt mere tid til forum og artige ting, webfreak.no kommer temmelig snart, og andre godsaker er også underveis.. *le*

Verifiser adressen din da :)

Lenke til kommentar
Hmm.. vet ikke om jeg helt likte den popup-saken! Synes personlig det er bedre med en egen side som viser bildene (kanskje med navigeringsknapper) enn et popup-vindu som plutselig dukker opp, med en X-knapp VELDIG utilgjengelig.. Saken hadde vært en annen om man bare kunne klikke på bildet/ramma og så forsvant det igjen..

X knappen er null problem å få til å bli "meir tilgjengelig". Det er ikkje meir enn en grovkladd det som er der no, design kommer etter php kodinga er på plass.. som kan ta litt tid :p

 

Godt mulig eg gjør at det holder å trykke på bildet...

Dessuten - det er faktisk ei eiga side, det er ingen popup. :)

Lenke til kommentar
Ganske OT, men er det noen som vet hvor FuLu har blitt av?! :cry:

:green: lever enda, har bare så og si tatt "ferie", begynt å jobbe og tar en del energi av en når en ikke har jobbet på en stund :blush: Begynt å knote litt på webkoding igjen, selv om jeg ikke får brukt så all verden med tid på det :cry:

 

Hvertfall hektisk her på forumet ihvertfall, ikke **** om jeg orker å lese gjennom alt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...