Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har jo en link til validering av style.css. Der står det jo!

 

Line: 0 Context : input , textarea

 

Parse Error - #footer { background-color: #CBCBCB; width: 704px; }

 

Man kan vel ikke ha bredde på bakgrunn :roll:

Han har da ikke bredde på bakgrunnen ;)

#footer { 
  background-color: #CBCBCB; 
  width: 704px;
}

Lenke til kommentar

Hm. Jeg ser det er en del tråder som går opp og opp igjen på en del emner.. Det gjelder tabelldesign, browsere osv osv..

 

Er det mulig at noen (gjerne flere) med litt kompentanse lager en artikkel på de diverse områdene slik at når noen kommer med slike spørsmål, så kan vi linke til en artikkel der det blir godt grunnlagt og fordeler og ulemper blir nevnt..? Klart det går an å linke til en tråd, men for uerfarne mennesker kan det fort å i surr om man får servert en tråd på 3 sider der det går frem og tilbake og gjerne med ord man ikke helt vet hva betyr.. Finnes vel også mange engelske artikler, men det jeg har lyst til er å få laget en samling på EN felles side som er enkel og oversiktlig. Vet det er noen her på forumet som har artikkelsamlinger på sine sider/fremtidige sider, kanskje legge dem inn der.. Det med engelsk er også noe, ikke alle er like flinke, burde kanskje fått det på norsk da folk ofte kommer hit med "kameraten min sier tabeller råx", om man da ikke er så stødig i engelsk så er det kanskje ikke så enkelt å overbevise denne kameraten..

 

Noen synspunkter, evt innspill ?

 

:)

Lenke til kommentar
Noen som skjønner hva som er galt i footer her: http://www.home.no/jibril2k/ ?Det skal være samme bg som content og header, men det er det jo ikke... selv om det står i CSS'en :(

grunnen til de 2 errorene er som følger:

 

1.

Line: 0 Context : a.footer:active

 

Invalid number : text-decorationundeline is not a text-decoration value : undeline

 

du har text-decoration: undeline; istedet for text-decoration: underline;

 

2.

Line: 0 Context : input , textarea

 

Parse Error - #footer { background-color: #CBCBCB; width: 704px; }

 

du har glemt å avslutte input, textarea {}, og derfor tror browserne at #footer { background-color: #CBCBCB; width: 704px; } er en del av input, textarea..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Få fulle specs på den laptoppen din da.

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2195861

:cool:

:thumbup: Finfin test..;) Sant, wh1te..:)

:yes:

 

Greit nok at jeg har en 2,4 GHz'er, men den er av den gamle sorten med 400 MHz buss. 512 PC2100 RAM og bare en 80GB'er (7GB ledig ATM). Har lyst til å kjøpe nytt, men ser egentlig ikke vitsen med å kjøpe før socket 775, PCIe, DDR2 og muligens også BTX kommer. Har uansett ikke 5k å svi vekk på det enda.

 

EDIT: [/ot]  :yes:

Håper du tenker på Socket 939 ;)

Socket T gruser Socket 939... :yes:

 

64-bit Tejas gruser Athlon64... :yes:

 

 

 

Oki?

 

:no:

Lenke til kommentar
Man kan vel ikke ha bredde på bakgrunn  :roll:

Han har da ikke bredde på bakgrunnen ;)

#footer { 
  background-color: #CBCBCB; 
  width: 704px;
}

Det skal ikke ha så mye si, men du har har

<p class="footer">

og da må du ha

.footer

i CSSen og ikke

#footer

:yes:

Enzo klarnet vel opp i problemet...

 

<p> er uansett bare avsnitt, og tar seg av teksten...

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Hm. Jeg ser det er en del tråder som går opp og opp igjen på en del emner.. Det gjelder tabelldesign, browsere osv osv..

 

Er det mulig at noen (gjerne flere) med litt kompentanse lager en artikkel på de diverse områdene slik at når noen kommer med slike spørsmål, så kan vi linke til en artikkel der det blir godt grunnlagt og fordeler og ulemper blir nevnt..? Klart det går an å linke til en tråd, men for uerfarne mennesker kan det fort å i surr om man får servert en tråd på 3 sider der det går frem og tilbake og gjerne med ord man ikke helt vet hva betyr.. Finnes vel også mange engelske artikler, men det jeg har lyst til er å få laget en samling på EN felles side som er enkel og oversiktlig. Vet det er noen her på forumet som har artikkelsamlinger på sine sider/fremtidige sider, kanskje legge dem inn der.. Det med engelsk er også noe, ikke alle er like flinke, burde kanskje fått det på norsk da folk ofte kommer hit med "kameraten min sier tabeller råx", om man da ikke er så stødig i engelsk så er det kanskje ikke så enkelt å overbevise denne kameraten..

 

Noen synspunkter, evt innspill ?

 

:)

http://www.hotdesign.com/seybold/ <== Nuff said ;)

 

Meeeen - kanskje skriver eg en artikkel om det sjøl.. kun fordi eg får lyst, og fordi då har eg meir innhold på sidene mine :)

 

Edit: føkk at det er helligdag i dag - da må eg vente heilt til LØRDAG på kameraet mitt :\

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...