Haraldson Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Utover det at Rosenborg IKKE skal vinne i år har jeg vel ingen favoritter... Er bare så lei av den ovenpå-holdningen fra Rosenborgs hold... Jaja... de fikk jo bare et poeng da! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Nesten alle her er jo 87-barn, jo! 87 rocker da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 87 rocker da Kunne ikke blitt mer enig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Sånn der reklame som ikke Pop-Up-killer dreper; link. Var jo bare vanlige animerte bannere, jo. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 87 rocker da Kunne ikke blitt mer enig enig, men det er vel litt vel OT ?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Det ville vel ikke vært første gangen idag... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Det ville vel ikke vært første gangen idag... nei, så kanskje vi skal si: [/ot] Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg sa det for to sider siden, da tråden begynte å skli bittelitt ut. [/superot] Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) På vegne av enden (og på eget initiativ): (for ot, mener jeg) Endret 19. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Noen som har tatt i bruk webcoder4? hva syns dere? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Det med tre baller har med sjonglering å gjøre, og det igjen har med sommerferie å gjøre. Jeg er med andre ord fleksibel på møte jibba Si fra hvis jeg skal raske med meg noe fra scrapboxen min til deg sånn, da kan vi sikkert holde oss på et litt mer webdesignrelatert plan Takk PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) /me reiser på ferie i morgen, men heldigvis har jeg med meg en acer 6003 med dreamweaver innstallert, så jeg tenker å få jobbet endel med v5. Det blir regn uansett... BTW: Regular expressions ruler! *mekke på postparser til vikingboard* Endret 19. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 BTW: Regular expressions ruler! De mest logiske funksjonene i PHP, såklart de ruler! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2004 Sånn der reklame som ikke Pop-Up-killer dreper; link. Var jo bare vanlige animerte bannere, jo. Hm. Jeg fikk en rosa bilvei kjørende over skjermen som forsvant etter noen sekunder.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Det fikk ikke jeg... Lite liv her inne nå også.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Det fikk ikke jeg... Lite liv her inne nå også.. Hm. Kommer kanskje ikke oppalltid da.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Lite liv her inne nå også.. LIte liv her? klokka er tross alt nesten tre... Det begynner å bli lyserer ute tilogmed Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Lite liv her inne nå også.. LIte liv her? klokka er tross alt nesten tre... Det begynner å bli lyserer ute tilogmed ...og katta er våken for å dra på jobb! Seriøst, enden. Synes kanskje advarslene dine burde sitte litt løsere, dersom kafeen skal leve videre osv. Eller kanskje du har fått fullmakt over kafeen, slik du hadde da den startet opp. *ikke kunne bry seg mindre* Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 har vært litt lite tilstede i det siste grunnet tur til modemland, og ombygging av kontor... Så fort de siste kabelgangene er lagt opp og maskinen der er fullt operativ igjen blir det stålkontroll her Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som skjønner hva som er galt i footer her: http://www.home.no/jibril2k/ ?Det skal være samme bg som content og header, men det er det jo ikke... selv om det står i CSS'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå