Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle likt å sett hva FuLu fikk til i fylla jeg. :D

 

@ arve; Du sier hu må passe under. Hvor er gutsen din lille gutt? Hva er vel mer naturlig om å spørre henne om hun trenger litt selskap..?

ho bur 25 min med bil herfra. Foreldrene mine gidder neppe å kjøre meg, for å sei det sånn.. :p

 

Dessuten er det vel neppe guts som mangler ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
ho bur 25 min med bil herfra. Foreldrene mine gidder neppe å kjøre meg, for å sei det sånn.. :p

"And I would walk 5000 miles. And I would walk 500 more. Just to be the man who walked 5000 miles to fall down at your door."

;)

 

Her snakker vi å legge litt innsats i det! 25 med bil, er vel et par timers gange.

Såpass kan du vel ofre på valentinsdagen.

Lenke til kommentar

For å sei det sånn, det er å gå mellom to plasser... fra førde til naustdal, det ville tatt lahang tid å gå, og /me aner ikkje engang kor ho bur.. Er berre med ho når ho er i førde lissom, sånn på og etter skulen.. ..

 

Edit: når eg tenker over det så høyrest alt kanskje litt snålt ut, men det er egentlig ikkje det ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Helluuuu people, i dag har jeg jobba litt med vekor osv. prøvd meg på noen nye teknikker osv. :) Her er ett av resultatene:

Nydelig! :thumbs:

 

EDIT: Halsen så litt "rar" ut, men what the hekk!

Takktakk... Tja, halsen var bare noe jeg klistra på i photoshop, sånn i siste liten, ble litt tomt uten ;) Takk til Arve også :)

 

Sprit/vin/øl -> "ekte menn" drikker det de synes er godt, og de drikker det ikke kun for å bli drita. Du er ikke "uekte mann" fordi du liker å nyte et glass rød til maten, eller forsåvidt en god, fruktig hvitvin. Selv er jeg glad i øl, hvitvin og diverse drinker. Rødvin passer, imo, til mat, spesiellt skikkelig indrefilèt. Og ja, jeg er klar over at jeg har uvanlige syn på dette iforhold til alder :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...