PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Skulle likt å sett hva FuLu fikk til i fylla jeg. @ arve; Du sier hu må passe under. Hvor er gutsen din lille gutt? Hva er vel mer naturlig om å spørre henne om hun trenger litt selskap..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 godt poeng pc. Damer digger menn som kan håndtee unger (på tide det ble litt action her igjen. Har kjedet meg i en snau time nå...) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (på tide det ble litt action her igjen. Har kjedet meg i en snau time nå...) Slik går det når PåleKatten manuelt må rename mange hundre mp3-filer fordi han ikke har funnet noe bra sw til å gjøre jobben enda. Er her i kveld jeg. Som tidligere sagt; We serve 24/7! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 innehaveren er på jobb idag og Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Skulle likt å sett hva FuLu fikk til i fylla jeg. @ arve; Du sier hu må passe under. Hvor er gutsen din lille gutt? Hva er vel mer naturlig om å spørre henne om hun trenger litt selskap..? ho bur 25 min med bil herfra. Foreldrene mine gidder neppe å kjøre meg, for å sei det sånn.. Dessuten er det vel neppe guts som mangler Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ho bur 25 min med bil herfra. Foreldrene mine gidder neppe å kjøre meg, for å sei det sånn.. "And I would walk 5000 miles. And I would walk 500 more. Just to be the man who walked 5000 miles to fall down at your door." Her snakker vi å legge litt innsats i det! 25 med bil, er vel et par timers gange. Såpass kan du vel ofre på valentinsdagen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) For å sei det sånn, det er å gå mellom to plasser... fra førde til naustdal, det ville tatt lahang tid å gå, og /me aner ikkje engang kor ho bur.. Er berre med ho når ho er i førde lissom, sånn på og etter skulen.. .. Edit: når eg tenker over det så høyrest alt kanskje litt snålt ut, men det er egentlig ikkje det Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Sykla en gang flere mil i snøføre med tett sludd for å komme til dama mi jeg. Fikk influensa og hele pakka, men det var verd det for å treffe henne. Pågangsmot er en dyd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Sykla en gang flere mil i snøføre med tett sludd for å komme til dama mi jeg. Fikk influensa og hele pakka, men det var verd det for å treffe henne. Pågangsmot er en dyd Ho er ikkje dama mi. Enda Uansett, det hadde eg vel muligens ikkje orka, uten å vite kor ho bur. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Uansett, det hadde eg vel muligens ikkje orka, uten å vite kor ho bur. Gulesider.no > Nummersøk > Finn adr > Kart > Søk > Zoom ut > Finn korteste kjørerute! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Uansett, det hadde eg vel muligens ikkje orka, uten å vite kor ho bur. gulesider.no? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 bah, slutt å prøve å overbevise meg. /me har en viss anelse om ka eg gjør og ikkje Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Hører du Arve? Du har INGEN unnskyldning! Ta sykkern da vel, eller mas på foreldrene dine Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Helluuuu people, i dag har jeg jobba litt med vekor osv. prøvd meg på noen nye teknikker osv. Her er ett av resultatene: Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Må legge til at jeg syklet den turen bare forsi jeg ikke gadd mase på foreldrene mine som sov middag, De var litt oppgitt over at jeg ikke hadde vekket de edit; hun var litt blå i trynet da... Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Helluuuu people, i dag har jeg jobba litt med vekor osv. prøvd meg på noen nye teknikker osv. Her er ett av resultatene: Nydelig! EDIT: Halsen så litt "rar" ut, men what the hekk! Endret 14. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Må legge til at jeg syklet den turen bare forsi jeg ikke gadd mase på foreldrene mine som sov middag, De var litt oppgitt over at jeg ikke hadde vekket de edit; hun var litt blå i trynet da... da veit ikkje du kor førde og naustdal ligger, og åssn naustdal ser ut Edit: NAIS haltan! Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Syntes halsen så helt fin ut jeg edit; nuh er det godhummør. 3. glasset og CC Cowboys på winamp Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Helluuuu people, i dag har jeg jobba litt med vekor osv. prøvd meg på noen nye teknikker osv. Her er ett av resultatene: Nydelig! EDIT: Halsen så litt "rar" ut, men what the hekk! Takktakk... Tja, halsen var bare noe jeg klistra på i photoshop, sånn i siste liten, ble litt tomt uten Takk til Arve også Sprit/vin/øl -> "ekte menn" drikker det de synes er godt, og de drikker det ikke kun for å bli drita. Du er ikke "uekte mann" fordi du liker å nyte et glass rød til maten, eller forsåvidt en god, fruktig hvitvin. Selv er jeg glad i øl, hvitvin og diverse drinker. Rødvin passer, imo, til mat, spesiellt skikkelig indrefilèt. Og ja, jeg er klar over at jeg har uvanlige syn på dette iforhold til alder Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Kombinerer du Illustrator og PS når du lager disse tegningene? Har også lenge hatt lyst på slikt tegnebrett, men når jeg ikke kan tegne på papir en gang, tror jeg ikke at jeg kommer så mye lenger med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå