Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Bare tuller med deg, da! :D

Ironi...

(Mulig du greier det, mulig du ikke greier det. Tiden vil vise!)

Veldig OT dette ble da... Jarra!

Du burde vel visst at ironi ikke funker på internett uten den essensielle :p - smileyen. ;)

OT? :dontgetit:

:p

[/ironi]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Gruppe" har da vitterlig vært der en stund? I hvertfall det jeg har sett...

Hm, nei ? :blush:

Nå har jeg vært flink å skrevet "anmeldelse" av laptopen min..:)

Edit; Og jeg har 6 poster per dag i gjennomsnitt..:fun: Kanskje ikke så stort, men før webcafeen kom, så mener jeg å huske at jeg hadde 1.2 poster per dag.. :blush: (hysj, nei jeg spæmmer ALDRI!)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Uff.. mye pes å linke sammen to tabeller slik at den ene viser riktig kode til riktig innhold :(

Kommer helt an på hvordan du har satt den opp, da... få et script til å loope gjennom og angi 'name' som gir fornuftig mening, så går det fort å lage en funksjon som linker alt sammen for deg ;)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Uff.. mye pes å linke sammen to tabeller slik at den ene viser riktig kode til riktig innhold :(

Kommer helt an på hvordan du har satt den opp, da... få et script til å loope gjennom og angi 'name' som gir fornuftig mening, så går det fort å lage en funksjon som liker alt sammen for deg ;)

Fikk det til rett etter jeg posta innlegget.

Brukte bare join/while (doh)

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvordan du har satt den opp, da... få et script til å loope gjennom og angi 'name' som gir fornuftig mening, så går det fort å lage en funksjon som liker alt sammen for deg ;)

Fikk det til rett etter jeg posta innlegget.

Brukte bare join/while (doh)

Hørtes gøy ut.... Stiller meg i sterkere tvil om jeg skal lære meg mer sockets & API's i C++ eller lære meg PHP i sommerferien....

Damn it, vi lever ikke lenge nok !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...