jorgis Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Bare tuller med deg, da! Ironi... (Mulig du greier det, mulig du ikke greier det. Tiden vil vise!) Veldig OT dette ble da... Jarra! Du burde vel visst at ironi ikke funker på internett uten den essensielle - smileyen. OT? [/ironi] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) "Gruppe" har da vitterlig vært der en stund? I hvertfall det jeg har sett... Hm, nei ? Nå har jeg vært flink å skrevet "anmeldelse" av laptopen min.. Edit; Og jeg har 6 poster per dag i gjennomsnitt.. Kanskje ikke så stort, men før webcafeen kom, så mener jeg å huske at jeg hadde 1.2 poster per dag.. (hysj, nei jeg spæmmer ALDRI!) Endret 18. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 "Gruppe" har da vitterlig vært der en stund? I hvertfall det jeg har sett... Har aldri lagt merke til at den har vært borte, men jeg har ikke skjønt poenget med å ha den der... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Har aldri lagt merke til at den har vært borte, men jeg har ikke skjønt poenget med å ha den der... I hvertfall ikke hvis vi ikke kan redigere den selv... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Gruppe har jo vært der ganske lenge.. Før enden ble moddis ihvertfall.... Uff.. mye pes å linke sammen to tabeller slik at den ene viser riktig kode til riktig innhold Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Uff.. mye pes å linke sammen to tabeller slik at den ene viser riktig kode til riktig innhold Kommer helt an på hvordan du har satt den opp, da... få et script til å loope gjennom og angi 'name' som gir fornuftig mening, så går det fort å lage en funksjon som linker alt sammen for deg Endret 18. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Uff.. mye pes å linke sammen to tabeller slik at den ene viser riktig kode til riktig innhold Kommer helt an på hvordan du har satt den opp, da... få et script til å loope gjennom og angi 'name' som gir fornuftig mening, så går det fort å lage en funksjon som liker alt sammen for deg Fikk det til rett etter jeg posta innlegget. Brukte bare join/while (doh) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Uff.. mye pes å linke sammen to tabeller slik at den ene viser riktig kode til riktig innhold Kommer helt an på hvordan du har satt den opp, da... få et script til å loope gjennom og angi 'name' som gir fornuftig mening, så går det fort å lage en funksjon som liker alt sammen for deg Fikk det til rett etter jeg posta innlegget. Brukte bare join/while (doh) Hørtes gøy ut.... Stiller meg i sterkere tvil om jeg skal lære meg mer sockets & API's i C++ eller lære meg PHP i sommerferien.... Damn it, vi lever ikke lenge nok !! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Kan noen si meg hva som er feil her? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Zethyr: Go PHP Jibril: bytt ut "&" med "&" i linkene dine, eller drit i hele greia og bruk mod_rewrite Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Gruppe har jo vært der ganske lenge.. Før enden ble moddis ihvertfall.... Hm, nå har dem fjerna teksten "Grupper".. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Ehh... tviler på at home.no har mod_rewrite Eller? Jeg tror jeg går for "&" jeg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Ehh... tviler på at home.no har mod_rewrite Eller? Damn right SireIce: Gjerne gi meg noen grunner, for jeg tror det er lettere å få seg jobb osv... ved å mestre litt mer C++ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 SirIce: Gjerne gi meg noen grunner, for jeg tror det er lettere å få seg jobb osv... ved å mestre litt mer C++ Ok, hvis det er sånn du tenker så er det nok mer fornuftig å satse på Applikasjonsutvikling. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Jaja, må jo nesten skryte litt da Valid HTML 4.01 Trans. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Jaja, må jo nesten skryte litt da Valid HTML 4.01 Trans. Fjern "&verbose=0"" i linken til w3schools, du Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Og den er jo ikke gyldig da.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Dammit da... håpløst med det stygge valideringsgreiene der Jaja, tilbake ti lredigeringen Edit: Nå funker det vet dere Endret 18. mai 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Greit å validere medXHTML 1.1, for så å endre doctype etterpå. Luker ut en del dumme 'feil' på den måten Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 <ot> http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=245959 </ot> Noken som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå