Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Grattulerer med gårsdagen gutta! Sitter her nå og leker meg fram til det nye designet på webfreak.no.. Fikk en idè til logo, og.. Hva synes folket? webfreak.no logo, første utgave den hvite logoen er mere hi-res, og på den andre har jeg bare testa ut med en anna farge på f.. NB! det ligger lokalt på maskina her, så kan være litt tregt.. /me like! Fet logo, men trur du kan bruke den bedre enn i den "headeren" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 enzo: Likte ikke logoen så altfor godt. Mulig det er fordi jeg har sett meg lei den fonten, brukt den på en del forkastede prosjekter i det siste. Har dog en ide: Hva med at enden på "W" går over til "F"-en? Dårlig illustrert, men: \/\/= , sett at du seffers flytter "=" lengre opp. Skulle ikke være noe problem i det hele tatt å gjøre det med det utgangspunktet, tror det kan bli bra jeg. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 arve: *takkebukke* veit at den ikke er brukt på en bra måte der.. PoleCat: hehehe... det har jeg prøvd på i flere uker, men det funka heller dårlig... ikke prøvd det med den fonten her da men.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Fin den cfenzo. Har faktisk den mobilen der selv Men den sa kanskje ikke klart og tydelig ut hva det var med den logoen. Ble kanskje litt for snill? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Vel, enzo, det skrives solutions. Ble litt feil, den logoen. PoleCat sin idè er ikke dum, men kanskje du kan prøve noe slikt som under? |= \/\/ ? Kanskje? Ikke? EDIT: På grunna av forumet vises ikke "f-en" der den skal. Den "skulle" være like over midten av W, der de to strekene møtes. Endret 18. mai 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Likte telefonen på logoen cfenzo ! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) *testing* www.demoted.org EDIT: Endelig funker autolink! Takk ueland! Nye smileys også. Endret 18. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Rar mouseover på autolink vs. vanlig link. Uten underline... EDIT: www.test.com Endret 18. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Rar mouseover på autolink vs. vanlig link. Uten underline... EDIT: www.test.com *sende pm til ueland* EDIT: Det skulle visst være slik. Endret 18. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 *fikse fast rollovers til meny på jorgis.com v5 og høre på jean michelle jaree* Legger ut en link med spørsmål om kritikk når jeg er ferdig med den, btw. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg fant akkurat ut at siden til nVidia ikke funka i Opera, men den funka i IE og FF... Skuffende av nVidia... Men det er jo nok et bevis på at ATi er best Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er egentlig blitt tweaket på i forumet nå? Ser det har kommet en link med Post: #tall og autolink, men er det noe mer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er egentlig blitt tweaket på i forumet nå? Ser det har kommet en link med Post: #tall og autolink, men er det noe mer? Gruppe..? Fikk ikke lov av moddisene til å opprette egene medlemsgrupper.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jepp. Under avataren din, står det bruker og under der igjen gruppe. Brukergruppe er nytt nå... Endret 18. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Har vel vært det hele tiden (medlem-mods, admin, bruker, siteledere o.l.), bortsett fra at det ikke viste under avatar. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Var liksom det jeg mente, da! (Du tar ikke igjen Marvil uansett! ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg stiller meg uforstående til den siste kommentaren, uansett om det var en hentydning til at jeg spammer eller du mener at Marvil er mer aktiv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Bare tuller med deg, da! Ironi... (Mulig du greier det, mulig du ikke greier det. Tiden vil vise!) Veldig OT dette ble da... Jarra! Endret 18. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 "Gruppe" har da vitterlig vært der en stund? I hvertfall det jeg har sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå