Arve Systad Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new.. Heldig for deg.. Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\ Haha. Slikt lønner seg aldri.. Å la agresjon gå ut over andre mennesker/ting er sjeldent en god ting. Om man er sint; Ta armhevinger til man ikke klarer mer.. ...har aldri vert pga agresjon.. Meir pga uflaks og pur idioti, og pga en skeiv kjøler Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 @arve; Hehe.. Har folk daua her aldeles eller..? Grattis med dagen da.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Grattis med dagen alle sammen! Huff... Må snart få på meg dressen, og gå ned i "sentrum"... Og da mener jeg ikke Oslo sentrum, men Nordstrand sentrum (verdens navle i følge min forrige norsklærer) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Ikke akkurat 17-mai vær her i bergen. Overskyet med litt regn innimellom... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Ikke akkurat 17-mai vær her i bergen. Overskyet med litt regn innimellom... Her også, regn og drittvær.. trur eg - har ikkje sett ut vinduet enda, men dei andre seier det var dårlig vær Derfor, tar eg meg faktisk tid til å begynne på portfolio delen av sida mi, sjøl om eg ikkje har veldig masse interresant å legge der enda Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 *sutle rundt med v5 i PS* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 lol ^_^ OK... tydelig at du er ny her, ja... Grattis med dagen a, folkens! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Er vel ikke en sjel her men: Når jeg skal lagre et bilde til web i gif blir det kornete i optimized. Tar jeg så orginal blir den perfekt. Men i det jeg lagrer den blir den kornete. Noen som veit hva dette er? Hvis dere ikke forsto kan jeg poste et bilde dere kan se på. og Gratulere med dagen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Står den på lossy? Hva står det under Dither? Hvor mange farger tillater du? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 slik i optimized: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Prøv å sette på No Dither i stedet for Diffusion..? Og Matte: None Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 gjorde det værre.... veit jeg har fixa det før men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Er vel ikke en sjel her men: Når jeg skal lagre et bilde til web i gif blir det kornete i optimized. Tar jeg så orginal blir den perfekt. Men i det jeg lagrer den blir den kornete. Noen som veit hva dette er? Hvis dere ikke forsto kan jeg poste et bilde dere kan se på. og Gratulere med dagen En ting å "keep in mind": .gif kan berre ha et maksimum av 256 farger, så om bildet ditt har veldig mange farger så vil det gå ut over kvaliteten... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\ Hyl! jeg har bare knust et par tastaturer jeg (den ene gangen gikk det minst like hardt utover hånda mi som tasturet) btw. Nå er jeg tilbake forran PCen, har ikke sittet her siden torsdag OG gratulerer med dagen gutta! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Tror forresten jeg ikke har knust noen PC-deler siden jeg smashet en ødelagt Macintosh fra 1984. Angrer bittert nå, siden en macintosh (ødelagt eller hel) er sinnsykt tøft å ha. *fortsette på v5 etter å ha kommet tilbake fra fest* Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Grattulerer med gårsdagen gutta! Sitter her nå og leker meg fram til det nye designet på webfreak.no.. Fikk en idè til logo, og.. Hva synes folket? webfreak.no logo, første utgave den hvite logoen er mere hi-res, og på den andre har jeg bare testa ut med en anna farge på f.. NB! det ligger lokalt på maskina her, så kan være litt tregt.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 syns den var fet jeg. Men jeg veit ikke om jeg syns noe om han "karen" som står der... -- cola er digg Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) takk! hehehe... "karen" er bare en av mange bilder som skal brukes i "adverts".. Endret 17. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Litt OT her, men hvor er enden..? Edit; Post 8300 Endret 18. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå