Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt :)

Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new..

Heldig for deg..

Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\

Haha. Slikt lønner seg aldri.. Å la agresjon gå ut over andre mennesker/ting er sjeldent en god ting.

 

Om man er sint;

Ta armhevinger til man ikke klarer mer.. :thumbup:

...har aldri vert pga agresjon.. Meir pga uflaks og pur idioti, og pga en skeiv kjøler :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke akkurat 17-mai vær her i bergen. Overskyet med litt regn innimellom...

Her også, regn og drittvær.. trur eg - har ikkje sett ut vinduet enda, men dei andre seier det var dårlig vær :p

 

Derfor, tar eg meg faktisk tid til å begynne på portfolio delen av sida mi, sjøl om eg ikkje har veldig masse interresant å legge der enda :woot:

Lenke til kommentar

Er vel ikke en sjel her men:

 

Når jeg skal lagre et bilde til web i gif blir det kornete i optimized. Tar jeg så orginal blir den perfekt. Men i det jeg lagrer den blir den kornete. Noen som veit hva dette er? Hvis dere ikke forsto kan jeg poste et bilde dere kan se på.

 

 

og Gratulere med dagen

Lenke til kommentar
Er vel ikke en sjel her men:

 

Når jeg skal lagre et bilde til web i gif blir det kornete i optimized. Tar jeg så orginal blir den perfekt. Men i det jeg lagrer den blir den kornete. Noen som veit hva dette er? Hvis dere ikke forsto kan jeg poste et bilde dere kan se på.

 

 

og Gratulere med dagen

En ting å "keep in mind":

 

.gif kan berre ha et maksimum av 256 farger, så om bildet ditt har veldig mange farger så vil det gå ut over kvaliteten...

Lenke til kommentar
Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\

Hyl! jeg har bare knust et par tastaturer jeg (den ene gangen gikk det minst like hardt utover hånda mi som tasturet)

 

btw. Nå er jeg tilbake forran PCen, har ikke sittet her siden torsdag :ermm:

 

OG gratulerer med dagen gutta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...