Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Arve: Likte fargene, men det ble _alt_ for mye blur i kantene... Litt skrive feil her og der også Why is link pages like this "important"? Mulig jeg tar feil, men heter det ikke are, siden pages er i flertall? If noone ever linked to another page from their own pages, Skal vel muligens være none? Alt i alt var det jo fett design Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jibril: noone er et engelsk ord, på lik linje med no-one... PT: Sikker på at du skal ha enkeltfnutter i $_SESSION-greien? Er vel dobbeltfnutter som er vanlig for strengverdier. EDIT: zethyr: Skjønte ikke helt hvilken header du mente. header.png eller header2.png? Endret 16. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jibril: noone er et engelsk ord, på lik linje med no-one... LOL!! Jeg har akkurat stått opp, så jeg er ikke helt i hundre... leste ikke hele setningen, men etter å ha lest den nå, så skjønte jeg jo at det ikke skulle være none Er ikke lett å være på LAN som utvikler seg til fest, og man ikke sovner før klokka 12 Beklager den feilen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jibril: noone er et engelsk ord, på lik linje med no-one... Nei, "noone" er ikkje et ord. No one - derimot, er to. Jibril: takk for at du gjorde meg oppmerksom på skrivefeil, og takk for kritikk edit: detta var melding #5666 Endret 16. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jorgen: header2.png PS: noone er det samme som no one eller no-one, bare litt mer plassbesparende... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 PS: noone er det samme som no one eller no-one, bare litt mer plassbesparende... Godkjent i det engelske språk..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 PS: noone er det samme som no one eller no-one, bare litt mer plassbesparende... Godkjent i det engelske språk..? Godkjent av min engelsklærer, ihvertfall. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Godkjent av min engelsklærer, ihvertfall. Hm, mener vi diskuterte det i en engelsktime en gang.. Husker ikke resultatet, though. Sikkert godkjent, men ordboka finner ikke noe.. Btw; Slutt å spæm, du tar meg aldri igjen uansett.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Min også... Tror det står i amerikanse ordbøker også Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lillebroren min er en jævla idiot, for når jeg designa hjemmeside i Photoshop, sikkert det fineste jeg har gjort noen gang, uten at jeg lagra, var han litt i sikringskapet og skrudde av strømmen til loftet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lillebroren min er en jævla idiot, for når jeg designa hjemmeside i Photoshop, sikkert det fineste jeg har gjort noen gang, uten at jeg lagra, var han litt i sikringskapet og skrudde av strømmen til loftet. Par ting som kan gjøre det bedre; Film.. Slå litt.. Ellers hadde jeg vel kverka ham rimelig heftig.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen som vet om :first-child fungerer i noen browsere enda ?? Jeg er også ute etter å gjøre om :first-child litt: Er det mulig å få den til å velge første h1-element i en container som har id'en 'container' ?? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Noen som vet om :first-child fungerer i noen browsere enda ??Jeg er også ute etter å gjøre om :first-child litt: Er det mulig å få den til å velge første h1-element i en container som har id'en 'container' ?? http://westciv.com/style_master/academy/br.../selectors.html Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Lillebroren min er en jævla idiot, for når jeg designa hjemmeside i Photoshop, sikkert det fineste jeg har gjort noen gang, uten at jeg lagra, var han litt i sikringskapet og skrudde av strømmen til loftet. Par ting som kan gjøre det bedre; Film.. Slå litt.. Ellers hadde jeg vel kverka ham rimelig heftig.. :lol: @ begge to! Serriøst, den flash greia var gen-i-al. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kunne ikke vært mer enig arve Gikk rett i bookmarks Nyttig å ha når man skal få ut litt agresjon Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new.. Heldig for deg.. Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new.. Heldig for deg.. Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\ Haha. Slikt lønner seg aldri.. Å la agresjon gå ut over andre mennesker/ting er sjeldent en god ting. Om man er sint; Ta armhevinger til man ikke klarer mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå