jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Var bare i FF ting monget seg. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Var bare i FF ting monget seg. Skjer og litt i Opera.... De blå buene på toppene av menyen og hovedfeltet. Er litt for korte så de begynner på nytt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Mao. er ikke siden laget helt 100%, og det virker som om designeren ikke helt har fått med seg at man bør teste siden i andre browsere. Doctype er også en fin båt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 er datakjeden en del av komplett elns? Logoen var liksom kritisk lik komplett sin.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 er datakjeden en del av komplett elns? Logoen var liksom kritisk lik komplett sin.. Datakjeden er hva som tidligere var komplett-butikkene. Har stort sett samme utvalg, om ikke litt bedre. EDIT: 3100 poster. I'm closing in on you, Mavva... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 EDIT: 3100 poster. I'm closing in on you, Mavva... You might come close, but you ain't passing me boy. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 34 poster går fort... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Føler bare for å reklamere litt for bragdene jeg gjorde i går . *klikk*.Nyttig for dere som bruker CuteNews EDIT: Supah-versjonen av CN kan lastes ned her Tok en titt på koden der nå... Eneste linjen i koden som faktisk gjør noe, er denne: echo "<p>Your Hash:<br /><b>".md5($hash)."</b></p></div>"; EDIT: Var det ingen som svarte på denne posten? /me lurer på nøyaktig det samme. Endret 16. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Oi.. Øyvind har endelig redesigna appelsinjuice. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Hvor er egentlig design-katorigien her på forumet? Mener da ikke web-design men vanlig design, siden jeg så en post hadde blitt stengt siden den ikke hadde noe med web-design å gjøre, men med design (logo). Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Vi har vel en egen bilderedigering og digital foto kategori? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Vi har vel en egen bilderedigering og digital foto kategori? aah, fant den http://forum.hardware.no/index.php?showforum=66 EDIT: 100 innlegg Endret 16. mai 2004 av Volutpat Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Føler bare for å reklamere litt for bragdene jeg gjorde i går . *klikk*.Nyttig for dere som bruker CuteNews EDIT: Supah-versjonen av CN kan lastes ned her Tok en titt på koden der nå... Eneste linjen i koden som faktisk gjør noe, er denne: echo "<p>Your Hash:<br /><b>".md5($hash)."</b></p></div>"; EDIT: Var det ingen som svarte på denne posten? /me lurer på nøyaktig det samme. WTF?! Det der er ikke den jeg lagde til ham! *spamme øyvind på msn* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 www.absentvoid.com <= Ny side, slakt den! Orka ikkje mekke egen tråd om det Det kule er - at eg har ikkje gjort _en_ forandring i index.php. KUN stilark og grafikk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Likte den forrige bedre, Arve Synes 'blur' effekten på kantene var litt overdrevet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Liker fargene på den nye bedre, men menyen var ikke noe særlig... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 Funker disse som eventuell header til jorgis. com v5? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 nr#2 funker hvis du gjør den koden på siden i litt mindre font + litt mer innhold, og legger på 'ørbittelittegrann' farge med gradients et sted på headeren. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 nr#2 funker hvis du gjør den koden på siden i litt mindre font + litt mer innhold, og legger på 'ørbittelittegrann' farge med gradients et sted på headeren. Ai tåtally agrii ("Helt enig" på ekstrem norwenglish for de som ikke fattet det ) Uansett.. Er det noen som har noe imot at jeg poster et nytt php-problem her? Ikke det nei. Sliter litt med å hente informasjon ut av et skjema for å så sende infoen via php sin mail()-funksjon. Skjemaet (ikke klag på at jeg har brukt tabeller her. skal sette meg inn i den korrekte måten å gjøre det på senere): <?php $bilde = $_GET['bilde']; // HENTER BILDEID FRA URL if ($bilde == '1') { $bildei = "Tull i solnedgang"; $pris = "300"; } elseif($bilde == '2') { $bildei = "Bavianer smaker dritt"; $pris = "375"; } elseif($bilde == '3') { $bildei = "Kaker må drikkes"; $pris = "350"; } echo <<<HTML Du ønsker å kjøpe bildet "$bildei".<br> Prisen for dette bildet er $pris,-<br> Bruk skjemaet for å bestille.<br> <form action="?side=kjopf&bilde=$bilde" method="post"> <table> <tr> <td> Navn: </td> <td> <input type="text" size="30" name="Navn" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td> Adresse: </td> <td> <input type="text" size="30" name="Adresse" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td> Postnr og sted: </td> <td> <input type="text" size="30" name="Nr/sted" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td> Telefon: </td> <td> <input type="text" size="20" name="Telefon" class="skjema"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2"> <input type="submit" value=" Kjøp " class="skjema"> </td> </tr> </table> </form> HTML; } ?> Dette skal sende infoen: <?php $epost = "[email protected]"; $navn == $_GET['Navn']; $adresse == $_GET['Adresse']; $nrsted == $_GET['Nr/sted']; $telefon == $_GET['Telefon']; if ($navn == '' or $adresse == '' or $nrsted == '' or $telefon == '') { echo "Du må fylle ut alle feltene"; } else { mail("$epost", "Emne", "$navn ønsker å kjøpe bildet '$bilde'. \nAdresse: $adresse \nPostnummer og sted: $nrsted \nTelefon: $telefon"); } ?> Det som skjer er at det eneste som står i mailen er har bestillt bildet 'Tull i solnedgang'. Adresse: Postnummer og sted: Telefon: Noen som ser en feil eller tre? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2004 èn feil er ihvertfall nr/sted, siden det blir et variabelnavn... man bør kun bruke 'a-z', '0-9' og '-'... gjelder vel for alle programmerings-språk.. ellers så er jeg på vei ut, og orker ikke studere koden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå